Scorito-algemeen

1 2 ... 128 ... 606 607
Karperdrol

Iemand die James Wade overweegt?
ik twijfel heel erg...

Starlynk

Ja, wel overwogen, niet genomen. 2e ronde Ratajski is al een risicopartij en verder dan de kwartfinale tegen Van Gerwen komt ie sowieso niet normaal gesproken. Dus m.i. weinig kans op must-have en van de B-mannen een van de hoogste risico's op vroege exit. Aan de andere kant is ie wel het overwegen waard als je niet zowel Smith als Suljovic wil hebben omdat die al vroeg tegen elkaar moeten. En als hij gewoon van Ratajski wint is de rest van de weg naar de kwartfinale niet de moeilijkste.

Mr10B

Ik heb Wade ook.

RvB en Lewis moeten tegen elkaar in R3 en daarna in R4 tegen MvG, dus die vallen af.
Chisnall lijkt de laatste maanden zijn vorm maar niet te vinden, dus die kan er zo maar erg vroeg uit.

Wade/Whitlock is een match up in R4 en Smith/Suljovic is een match up in R4. Dus ik heb bij die beide diegene die ik daar als sterkste inschat ingevuld. Al bedenk ik me nu dat ik dit type dat Whitlock dan misschien wel de betere keuze is. Die komt normaal gezien makkelijker in R4 en de wedstrijd tegen wade is misschien net geen 50/50.

En price is het "zekerheidje" bij mijn B spelers

Karperdrol

Iedereen zal Price hebben inderdaad.
Ik heb Suljovic ook, verwacht dat hij wint van Smith.

in de categorie C, ben ik ook nog niet helemaal uit, daar heb ik White nu staan, maar die kan er zomaar uit liggen tegen West in ronde 3.

KissMyAce

Die puntentelling is ook flink aangepast zie ik? Een stuk vlakker wat er voor zorgt dat je met 1x een goede gok met een E-speler niet meteen hoog eindigt.

Karperdrol

mooi toch! hopen dat het met tennis ook zo is.

Gids03

Tja van de e spelers zeg t maar ze moeten alemaal in de 2e of 3e ronde tegen een goeie tegenstander .

En bij de b spelers heb ik nu suljo en smith staan maar die komen elkaar tegen in de 3e of 4e ronde ,maar ja wie dan vind dit heel moeilijk 😁

barceman

Team af, twijfel alleen nog tussen twee spelers. Bij de e-spelers tussen Evans en Lennon. En bij de D-spelers tussen de twee mensen met het zwakste schema, King en Reyes. In beide weinig vertrouwen, maar hebben wel het makkelijkste schema. Iemand nog tips?

ditisdavid

Hoe heeft Reyes volgens jou het zwakste schema als hij direct tegen een E-speler die jij overweegt moet?

barceman

Reyes en Evans zou ik ook niet beide nemen. Maar bedoel meer dat Reyes in de eerste drie rondes geen grote tegenstander treft. Dus als hij een aardig niveau haalt deze drie rondes door kan komen. Dit zie ik bij bijna geen d-spelers als mogelijkheid.

Sjonge Jonge

Volgens mij staat Reyes in de 3e ronde toch echt tegenover Rob Cross (normaal gesproken). Nu is Cross niet in de grootste vorm, maar om de regerend wereldkampioen geen grote tegenstander te noemen voor Reyes vind ik toch wel frappant.

Karperdrol

Ik twijfel om Bunting erin te zetten... ik heb White, Webster en Cullen.

kan iemand mij advies geven?

Ab Normaal

'@Karperdrol
NIET doen. Heeft geen makkelijke loting en is niet in de beste vorm.

Ik selecteer toch ook vaak op het speelschema.
dan kom ik met mijn B spelers uit bij de kwartfinale Wade - Whitlock en Suljovic - Smith.
Dan kan ik dus kiezen voor de twee die ik verwacht dat die wedstrijden gaan winnen, of ik ga juist op safe en kies voor zowel Suljovic en Smith omdat ik denk dat die winnaar een grote kans maakt op de finale, terwijl de winnaar van Wade - Whitlock, er de ronde daarna uitvliegt. Smith is een zekere, en ik denk dat Wade van Whitlock gaat winnen, al heeft Wade ook een kans om er al direct uit te liggen.
Wade of Suljovic dus.

Iemand een onderbouwd advies?

Eigenlijk heb ik 5 E spelers die ik heel graag wil, verder geen enkele twijfel. Ik moet er dus 1 met pijn in het hart thuis laten en momenteel is dat vd Voort. Erge vervelende omdat ik wel 2 D spelers meeneem die ik absoluut niet mee wil nemen. Had daar liever nog 2 extra E spelers voor genomen.

Karperdrol

Thanks Ab.

ik ben het schema ook nog een keer aan het bekijken en zie dat ik niemand heb in het stukje Gurney/Chisnall.
maar wel 4 in het stukje: G. Anderson en Webster. (G. Anderson, Webster, vd Voort en Dobey.) niet echt handig lijkt mij.

dan nijg ik toch hoe gek het op papier klinkt om 1 van mijn B-spelers (whitlock of Suljovic) te vervangen voor Chisnall.. ookal is die niet in beste doen.

Bij jou is Smith een zekere... ik weet het niet. eerst Henderson en vervolgens suljovic... heel lastig

ditisdavid

Probleem met Suljovic is wel zijn knap waardeloze trackrecord op het WK.

Ik vind overigens dat er wel wat voor Bunting te zeggen valt. Het komt er bij mij op aan of ik op safe speel door Bunting én Clayton te pakken (maar van hen en Van den Bergh kan er maar een de vierde ronde halen, vraag is of dat dan wel de moeite is) of één van hun te schrappen voor een redelijke vaste vierde ronde van Webster. Clayton schat ik iets hoger in, maar die zal van én DvdB én Bunting moeten winnen terwijl Bunting alleen van de winnaar van die tweede ronde (en zijn eigen vrij makkelijke tweede ronde) moet winnen om die ene vierderondeplek (en waarschijnlijk ook kwartfinale) te halen. Daarbij kan het bij Clayton ook evengoed niets zijn, heeft tussen de finale van de PCF vorig jaar en de GsoD dit jaar geen zege op TV-toernooien gehaald geloof ik. Voor de rest staat mijn team wel.

@Karperdrol
Zou eerder VvdV of Webster schrappen gezien die in de tweede ronde tegen elkaar moeten.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Bunting heeft geen makkelijke tweede ronde!!!
Die speelt tegen Hunphries, de coming man. Hunpries was de allereerste E speler die ik selecteerde.
Die gaat Bunting echt van het bord gooien.

Ab Normaal

Ik heb overigens Gurney in dat stukje. Omdat ik niet overtuigd ben van Cross en Wright heb ik al mijn A spelers in de bovenste helft. De B en c spelers heb ik weer in de onderste helft.

Ab Normaal

En wie zijn de twee overbodige D spelers die jullie selecteren behalve West, die iedereen neemt.

ditisdavid

Ah ja, Humphries de coming man met een halve finale op een Players Championship als enige aansprekende resultaat bij de profs. Dat hebben de meesten die zich via de ProTour geplaatst hebben ook minimaal gehaald...

Ik heb Wilson (wrs zoals de meesten) en King als overbodige D's. Wilson is naast West de enige die ik als favoriet voor zijn 2e ronde zie. King is een van de spelers die m.i. redelijk 50/50 is daarvoor en wil nog wel eens wat van zijn oude klasse laten zien. Niet ondenkbaar dat hij zelfs twee potjes zou winnen wat echt weelde is in die categorie...

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik heb gekozen voor Henderson omdat Michael Smith een zeer wisselvallige speler is (R3) en Allan Norris. Wilson vind ik echt een waardeloze speler dus die kies ik sowieso niet :P

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ditisdavid
Ben je nu trots op jezelf? Iemand die overduidelijk snel op zijn telefoon een berichtje typt wijzen op het feit dat hij naast de m drukt en dan de n te pakken heeft?
Zorg er dan zelf voor dat je bericht vrij is van fouten, of zal ik je daar ook op wijzen?

Wist niet dat je zo’n triest figuur was.

Coming man is overigens meer dan enkel scoreboard journalistiek. Verder voel ik weinig behoefte meer om op zo’n droeftoeter te reageren.

KissMyAce

Ik neem sowieso Asada, die is in bloedvorm

Ab Normaal

'@hartstikkebedankt
Norris heb ik ook. Raakt al lang geen pepernoot, maar heeft het wel behoorlijk gekund. Wie weet als hij die vorm weer vind...

Karperdrol

Verwacht je dan dat die van whitlock wint...ik betwijfel het.
Ik heb nu bij de D, west, henderson en King...Al ben ik daar natuurlijk niet tevreden mee..
Maarja wie blijven er over... Reyes of dan toch Norris,mmm..

hartstikkebedankt

Ik zie King er wellicht al tegen Jan Dekker uitvliegen dus tja, het is allemaal niet veel

1 2 ... 128 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.