Scorito-algemeen

1 2 ... 132 ... 606 607
Starlynk

In de mail heeft Scorito alvast het budget voor de 2e seizoenshelft voor Topcoach gestuurd. Ik heb blijkbaar 56m te besteden... Waar komen jullie op uit?

Mr10B

Vandaag voor mij ook do or die day. Ik heb ook Lennon (volgende ronde Joyce ipv Whitlock), Dobey (volgende ronde Vd Voort ipv Webster) en King voor wie het schema helemaal open ligt tot aan de kwartfinale. En dan heb ik vandaag ook Bunting nog.

aborah

'@Ab Normaal
Ja, ik had ook wel een zwak voor Asada. Ik had geen Wade, dus baalde dubbel. Aziatische darters vond ik sowieso wel erg goed spellen dit WK. Kwestie van tijd tot dat er echt 1 doorbreekt.

In deze mail gaan we ook alvast in op de transfermarkt die morgen weer open gaat. We kunnen je alvast melden dat jouw nieuwe budget € 58,5 miljoen zal worden!
Niet slecht :)

Starlynk

Gefeliciteerd met de overwinning in de subpoule! :p

Laatst gewijzigd
aborah

Niet te vroeg juichen Starlynk! Helaas voor jou waarde van Blind misschien al vastgesteld voor afgelopen weekend :) Van mij had de transferperiode wel gesloten mogen blijven. Nog wel tevreden over mijn team. Keuze voor Gutiérrez begon net goed uit te pakken. Daar heb ik ook veel punten mee laten liggen, telkens als hij veel punten pakte had ik hem op de tribune en als ik hem in de basis had bleef hij puntloos.

Ab Normaal

Ik slechts 54,75 miljoen.
Maar ja, heb de laatste 6 rondes eigenlijk voornamelijk geblesseerden en het passeren van Pereiro hielp ook niet. Deed het tot 6 ronde geleden erg goed, daarna is de vrije val ingezet. Met structureel maar 2 of 3 verdedigers.

Mr10B

Ik ga naar 52.5 miljoen. Dit is mijn eerste seizoen topcoach, is dat een gemiddelde stijging?

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@aborah: We zullen het morgenavond wel zien, maar ik denk dat je qua budget geluk hebt dat Pereiro het net niet tot de winterstop gered heeft. Die was anders flink gestegen in budget (en Guti misschien zelfs wel gedaald), terwijl het nu misschien wel andersom is. En 2,5m is echt een flinke smak verschil hoor ;) Dat is Sol ipv Breij :D

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

54,5..

Paar niet zo lekkere keuzes met Necid, Boadu en Toornstra. Ook Van der Werff is een tijd geblesseerd geweest net als Lammers die 2 wedstrijden op het einde heeft gemist.

Had gespeculeerd dat 2 spelers uit het rijtje aanvallers Boadu, Lammers en Necid (allen 2 miljoen) richting de 3,5-4 zouden gaan in de winterstop maar helaas.

Luuk de Jong (4.5) was by far de beste koop, maar ook het picken van zowel Tadic als Ziyech was een goede keus. Samen met El Khayati en Blind zorgt het ervoor dat ik uiteindelijk nog 93%+ sta maar het is niet echt een lekker jaar.

Jun Allrich

53.25.... Met Boadu en Johnsen

Maar ik kende meer dan de helft van mijn spelers niet eens dus zo slecht zal het ook weer niet zijn...

Laatst gewijzigd
KissMyAce

Pereiro zal neem ik aan in de basis starten tegen AZ, Rosario immers geschorst

Starlynk

'@KissMyAce: Yes, is zeker een optie, maar zou ook zomaar Sadilek kunnen worden, aangezien Van Bommel nogal gecharmeerd is van hem. Maar goed, los van of Pereiro nou wel of niet speelt komend weekend en/of wel of niet (een hattrick) scoort, staat zijn Scorito waarde voor de 2e seizoenshelft al vast nu...

Ab Normaal

Aanvoerder vind ik nog een lastige.
Ik zit, net als de meesten denk ik, met verl Ajax en psv spelers en die hebben nu niet echt een eenvoudig programma.

hartstikkebedankt

Ik kies gewoon Luuk de Jong, AZ thuis wordt gewoon een vrij makkelijke overwinning voor PSV denk ik

Ab Normaal

Die heb ik dan net niet.
Ik heb Peireiro, Bergwijn en verdedigers.
Heb voor nu Bergwijn als aanvoerder.

Zadelpen

Wat een slachtveld dat wk darts haha!!! Paar spelers die al hele jaar in vorm zijn komen totaal niet opdagen. Waar vorig jaar de verrassingen lagen in uitstekend spel van voornamelijk de e spelers, komen nu de verrassingen door superslecht spel van toch wel bekende namen.

Het is een fantastisch toernooi dat wk darts, ieder jaar weer.

Laatst gewijzigd
BarryE1

Maar hoe gaat het nu met de hooggespannen verwachtingen rondom team Zadelpen?

Ab Normaal

Wat een pot, Lennon tegen Norris. Heeft wel pech die Lennon in die laatste leg.
Bij scorito heb ik Norris, bij sportpools Lennon, dus het was mij om het even.

Starlynk

Wat een pot tussen Norris en Lennon.. Norris die op super belangrijke momenten gewoon ff die 180 gooit.. Lennon die match darts mist.. Super zuur voor mijn Scorito, maar wel een hele spannende pot ;)

Mr10B

Heuh Lennon out in de decider, en 44% heeft Norris :o

Mr10B

Wel een schitterende pot inderdaad

hartstikkebedankt

Haha wauw Norris toch nog gewonnen, dat is een meevaller.

Peter Griffin gaat ook niet bepaald lekker, nooit overwogen maar toch door bijna 30 procent gekozen zie ik.

Ab Normaal

Tssssk. Waarom laat ik me toch door ditisdavid beïnvloeden en haal ik Humphries er uit....

ditisdavid

Nog altijd nul C-, D-, en E-spelers door, wat een drama...

@Ab tja. Ik heb Bunting er wel ingelaten ;)

Laatst gewijzigd
Mr10B

'@ditisdavid, bij mij hetzelfde, heb alleen Dobey, King, West en VdBergh nog in die categorieen :'D

1 2 ... 132 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.