'@Ab Normaal
Ja, ik had ook wel een zwak voor Asada. Ik had geen Wade, dus baalde dubbel. Aziatische darters vond ik sowieso wel erg goed spellen dit WK. Kwestie van tijd tot dat er echt 1 doorbreekt.
In deze mail gaan we ook alvast in op de transfermarkt die morgen weer open gaat. We kunnen je alvast melden dat jouw nieuwe budget € 58,5 miljoen zal worden!
Niet slecht :)
Niet te vroeg juichen Starlynk! Helaas voor jou waarde van Blind misschien al vastgesteld voor afgelopen weekend :) Van mij had de transferperiode wel gesloten mogen blijven. Nog wel tevreden over mijn team. Keuze voor Gutiérrez begon net goed uit te pakken. Daar heb ik ook veel punten mee laten liggen, telkens als hij veel punten pakte had ik hem op de tribune en als ik hem in de basis had bleef hij puntloos.
'@aborah: We zullen het morgenavond wel zien, maar ik denk dat je qua budget geluk hebt dat Pereiro het net niet tot de winterstop gered heeft. Die was anders flink gestegen in budget (en Guti misschien zelfs wel gedaald), terwijl het nu misschien wel andersom is. En 2,5m is echt een flinke smak verschil hoor ;) Dat is Sol ipv Breij :D
54,5..
Paar niet zo lekkere keuzes met Necid, Boadu en Toornstra. Ook Van der Werff is een tijd geblesseerd geweest net als Lammers die 2 wedstrijden op het einde heeft gemist.
Had gespeculeerd dat 2 spelers uit het rijtje aanvallers Boadu, Lammers en Necid (allen 2 miljoen) richting de 3,5-4 zouden gaan in de winterstop maar helaas.
Luuk de Jong (4.5) was by far de beste koop, maar ook het picken van zowel Tadic als Ziyech was een goede keus. Samen met El Khayati en Blind zorgt het ervoor dat ik uiteindelijk nog 93%+ sta maar het is niet echt een lekker jaar.
'@KissMyAce: Yes, is zeker een optie, maar zou ook zomaar Sadilek kunnen worden, aangezien Van Bommel nogal gecharmeerd is van hem. Maar goed, los van of Pereiro nou wel of niet speelt komend weekend en/of wel of niet (een hattrick) scoort, staat zijn Scorito waarde voor de 2e seizoenshelft al vast nu...
Wat een slachtveld dat wk darts haha!!! Paar spelers die al hele jaar in vorm zijn komen totaal niet opdagen. Waar vorig jaar de verrassingen lagen in uitstekend spel van voornamelijk de e spelers, komen nu de verrassingen door superslecht spel van toch wel bekende namen.
Het is een fantastisch toernooi dat wk darts, ieder jaar weer.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.