Scorito-algemeen

1 2 ... 133 ... 606 607
Mr10B

Hèhè eindelijk een E-Speler door. En simpel en het zag er goed uit, dus heb er ook wel vertrouwen in dat Dobey van der Voort er in de volgende ronde af kan gooien.

hartstikkebedankt

Van der Voort won ook aardig makkelijk van Webster dus kan een mooie partij worden waarvan ik dan weer hoop dat Van der Voort wint

Ab Normaal

Ik heb ze beiden, mij om het even dus. Benieuwd of ik 1 van beiden aanvoerder maak.

Mr10B

Vd Voort gooide 87 gemiddeld. Alleen Labanauskas gooide een lager gemiddelde in de 2e ronde en ging toch door. Dat vd Voort makkelijk won lag er compleet aan dat Webster nauwelijks het niveau van een competitiedarten in de lokale kroeg oversteeg.

ditisdavid

Godzamme, wat maakt King het moeilijk voor zichzelf. Winst is winst zullen we maar zeggen...

ditisdavid

Terugkomend op Suljovic zijn trackrecord op WK's...

Ab Normaal

Ongelofelijk.
Had wel gelezen dat hij recentelijk prive sores had. Daarom uiteindelijk toch Wade gekozen.

Het wordt Cross wel gemakkelijk gemaakt zo.

Ab Normaal

Benito door het oog van de naald.

hartstikkebedankt

Dit gaat helemaal mis, wat een verrassingen op het WK

Sloddies

Oef captain Henderson naar de derde ronde. Kan het WK darts toch nog Scorito-goed uit gaan pakken.....Alle spelletjes doken afgelopen weekend de afgrond in, met dank aan meneertje Ziyech met zijn hattrick.

ditisdavid

Captain West gelukkig gewonnen. 2 uit 3 op mijn D's tegen 0 op 3 op mijn C's en maximaal 1 op 4 uit mijn C's deze ronde, dat had ik niet verwacht :p

ditisdavid

Wtf is dat onderste kwart dan? Go King :p

Ab Normaal

Ik heb alleen West nog in dat kwart. Pffff.

ditisdavid

Ik heb zowel West als King, na alles wat ik voor het toernooi over D-spelers heb gezegd moet het nu echt van hen komen dus. Van den Bergh lijkt 2-0 voor te gaan komen in huidig tempo dus zal wel verliezen.

Edit: 1-1, gelukkig maar ;)

Laatst gewijzigd
Jori

Oef, toch wel een stroeve week qua scorito.
Een dramatische eerste seizoenshelft bij scorito (64%), heb echt nog nooit zo laag gestaan, maar zoveel gecombineerde blessures, domme rode kaarten en dan ook nog paar spelers die zelfs basisplaats kwijtraakten. Dan voel je dat direct terug in je budget. En gezien het grote verschil tussen Ajax, PSV en de rest, voel je de dure jongens in je team wel extra.

Qua darten nog een leuke start, maar nu vallen ze echt met bosjes en juist de jongens die ik had geselecteerd om de zekerheid te hebben dat ik uit het onderste schema gewoon een finalist zou hebben. En spijt dat dan de jongens die je net hebt laten liggen, het juist uitmuntend blijken te doen (1e ronde dan).

Nu idd belangrijk dat de overige namen (West, Smith, King en Clayton/Vd Bergh) dan nog maar de nodige rondes overleven.

arturo

Darten 86,3%, Topcoach NL 98,9%. Budget 54m. Dit noopt tot enige creativiteit. Maakt het spelletje ook leuk om te doen. Voor een echt hoog resultaat in 2e seizoenshelft heb je eigenlijk 4 spelers elk van Ajax en PSV nodig. Ik houd het op 3 van beide en ga voor de kiloknallers en de scorebordstatistiek.

kevinraar

gaat niet best sta op maar 33.2 procent heb nog maar 8 darters over dat zijn
van gerwen
anderson
wade
smith
west
wattimena
dobey
van den bergh

wie zouden jullie captain maken ik denk aan van den bergh?

Laatst gewijzigd
ditisdavid

'@kevin
Kan, maar voor Dobey en West valt er ook wat te zeggen.

kevinraar

klopt west en van de bergh zijn de favoriet vind dobey en van de voort gelijk waardig van de bergh speelde gisteren echt goed

hartstikkebedankt

Twijfel tussen Norris, West en vd Bergh als captain

Niels22

Met welk budget begonnen we eigenlijk aan Topcoach? Mag aan de slag met 53,25 miljoen na de winterstop. Gezien mijn team kan ik me geen flinke waardestijging voorstellen en anders wordt men te lief en worden spelers te snel opgewaardeerd

gerben0808

48 miljoen

Zadelpen

Wij hebben nog slechts de beschikking over een handjevol dartspelers. 😂

Het is ongehoord, wat een knotsgek wk.

Zadelpen

'@Barrye1

Wij hebben onze favorietenrol niet waar kunnen maken. De druk werd te groot. Zonde hoor, want met het inpoolen ging het echt als een speer. We snappen er niks van.

hartstikkebedankt

Best raar:
- Dat El Khayati maar naar 3 miljoen is gegaan als nummer 5 puntenpakker.
- Dat Blind maar naar 4 miljoen is gegaan terwijl hij veel meer punten pakt dan Tagliafico (ook 4 miljoen).
- Dat Van de Beek naar 4,5 miljoen is gestegen terwijl hij helemaal niet zo hoog staat in de puntenranking.
- Dat een Ouwejan op 2,5 miljoen is blijven staan.
- Dat Peterson op 2,5 miljoen komt met 10 goals.
- Dat Van Beek nu wel een basisplaats lijkt te hebben veroverd maar toch daalt naar 1,75 miljoen.
- Dat Dumfries met meer punten een half miljoen goedkoper is dan De Ligt.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 133 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.