Ik vind er inderdaad ook een paar wel opvallend, maar veel zijn toch ook wel goed te onderbouwen. De punten van Blind en El Khayati bestaan vooral uit enorme uitschieters (hattrick Blind als verdediger, 4 goals van El Khayati in de proefperiode). Donny heeft aan het begin weinig gespeeld en daarom in de ranglijst van punten over een heel seizoen niet zo hoog, met een basisplaats gaat hij die 4,5 miljoen (misschien) waard zijn. Peterson heeft bijna al zijn goals in het begin gemaakt, raakte daarna niet veel meer. Ik denk dat scorito zo heeft gekeken, maar had natuurlijk ook wel op meer geld gehoopt voor oa El Khayati ;)
Oké, nog 1 voorbeeld met goedkopere aanvallers:
Breij 8W/5B 1 goal 210 punten stijgt naar 750K
Serrarens 14W/13B 3 goals 2 assists 596 punten blijft staan op 750K
Mahmudov 13W/5B 3 goals 1 assist 604 punten blijft staan op 750K
Arias 16W/7B 2 goals 492 punten blijft staan op 1M
Vermeij 8W/0B 1 goal 128 punten blijft staan op 1M
Mühren 7W/2B 102 punten blijft staan op 1M
Van Mieghem 17W/14B 1 goal 1 assist 588 punten blijft staan op 1M
Semedo 16W/14B 2 goals 1 assist 584 punten stijgt naar 1.25M
A. Jansen 14W/13B 4 goals 2 assists 636 punten stijgt naar 1.25M
Namli 17W/16B 1 goal 1 assist 610 punten daalt naar 1.25M
Becker 16W/16B 1 goal 560 punten blijft staan op 1,5M
Vragen die je hier bijvoorbeeld bij kunt stellen:
- Waarom stijgt Breij in waarde?
- Waarom stijgen Serrarens en Mahmudov niet in waarde, bijvoorbeeld in vergelijking met Arias/Van Mieghem/Semedo/Jansen?
- Waarom dalen Vermeij en Mühren niet in waarde?
- Waarom daalt Namli wel in waarde en Becker niet?
Wij van team Zadelpen wensen alle flitsscoritoanen een fijne kerst. Momenteel volle bak in training voor de klassiekers waar wij zoals gebruikelijk weer zullen strijden om de prijzen.
Het was een fantastisch scoritojaar voor team Zadelpen, wij deden overal mee, en hebben werkelijk waar helemaal niks gepresteerd.
Volgend seizoen is de verwachting dat wij het nóg beter gaan doen. Be afraid!
Ach, ditisdavid, er wordt hier zoveel gezegd, dan had ik de ballen moeten hebben om 'm te houden.
Ik had er gewoon 5 en moest er 1 af laten vallen. Wilde eigenlijk Vandenbergh maar durfde niet, bang dat ik was dat mocht ie toch ver komen, iedereen hem had behalve ik.
Omdat niemand het over Humphries had was het 't makkelijkste om hem te laten vallen. En nu dus spijt.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.