Scorito-algemeen

1 2 ... 134 ... 606 607
Ab Normaal

Eens, ik vind er nog een aantal wel vreemd, maar ja, 10 mensen 10 meningen.

hartstikkebedankt

Buiten de meningen om is dit aardig op feiten gebaseerd, en dat maakt het dan wel aardig willekeurig

DvH6

Ik vind er inderdaad ook een paar wel opvallend, maar veel zijn toch ook wel goed te onderbouwen. De punten van Blind en El Khayati bestaan vooral uit enorme uitschieters (hattrick Blind als verdediger, 4 goals van El Khayati in de proefperiode). Donny heeft aan het begin weinig gespeeld en daarom in de ranglijst van punten over een heel seizoen niet zo hoog, met een basisplaats gaat hij die 4,5 miljoen (misschien) waard zijn. Peterson heeft bijna al zijn goals in het begin gemaakt, raakte daarna niet veel meer. Ik denk dat scorito zo heeft gekeken, maar had natuurlijk ook wel op meer geld gehoopt voor oa El Khayati ;)

arturo

Angelino en De Ligt evenveel punten dit seizoen. De Ligt stijgt wel, Angelino niet. Beats me?

BarryE1

De onderliggende statistieken zijn wel anders. De Ligt heeft dat puntenaantal bereikt met een wedstrijd minder, een gele kaart meer en 1x vaker de 0. Maar goed, of het terecht is dat de ene wel 0,5 stijgt en de ander niet, daar kan/wil ik niet over oordelen.

hartstikkebedankt

Oké, nog 1 voorbeeld met goedkopere aanvallers:

Breij 8W/5B 1 goal 210 punten stijgt naar 750K
Serrarens 14W/13B 3 goals 2 assists 596 punten blijft staan op 750K
Mahmudov 13W/5B 3 goals 1 assist 604 punten blijft staan op 750K

Arias 16W/7B 2 goals 492 punten blijft staan op 1M
Vermeij 8W/0B 1 goal 128 punten blijft staan op 1M
Mühren 7W/2B 102 punten blijft staan op 1M
Van Mieghem 17W/14B 1 goal 1 assist 588 punten blijft staan op 1M

Semedo 16W/14B 2 goals 1 assist 584 punten stijgt naar 1.25M
A. Jansen 14W/13B 4 goals 2 assists 636 punten stijgt naar 1.25M
Namli 17W/16B 1 goal 1 assist 610 punten daalt naar 1.25M

Becker 16W/16B 1 goal 560 punten blijft staan op 1,5M

Vragen die je hier bijvoorbeeld bij kunt stellen:
- Waarom stijgt Breij in waarde?
- Waarom stijgen Serrarens en Mahmudov niet in waarde, bijvoorbeeld in vergelijking met Arias/Van Mieghem/Semedo/Jansen?
- Waarom dalen Vermeij en Mühren niet in waarde?
- Waarom daalt Namli wel in waarde en Becker niet?

Drollema

Het is zoals het is, je kunt in ieder geval weer aan het puzzelen. 1e seizoenshelft is best aardig verlopen voor mij, sta nu 240e algemeen.

Zadelpen

Wij van team Zadelpen wensen alle flitsscoritoanen een fijne kerst. Momenteel volle bak in training voor de klassiekers waar wij zoals gebruikelijk weer zullen strijden om de prijzen.

Het was een fantastisch scoritojaar voor team Zadelpen, wij deden overal mee, en hebben werkelijk waar helemaal niks gepresteerd.

Volgend seizoen is de verwachting dat wij het nóg beter gaan doen. Be afraid!

Jun Allrich

Waar was ik ook al weer met mijn gedachten toen ik 'zekerheidje' West als captain aanduidde...

D. Vd Bergh of Humphries durfde ik niet en Dolan of King ook niet . Weg punten dus.

kevinraar

mij captain punten lijken ook weg te zijn met van den bergh

hartstikkebedankt

De kans is groot dat ik na deze ronde alleen nog Van Gerwen en Anderson over heb

kevinraar

ik heb nog over in de achte finales van gerwen anderson wade dobey en eventueel nog smith afwachten wat smith doet dan captain wade of smith wie zouden jullie van die 2 als captain doen?

Ab Normaal

Humphries...

Platje

Darten dramatisch! Nog 5 spelers over waarvan 2 tegen elkaar.. tennis is online en heeft een nieuwe puntentelling en van elke categorie moet je er 3 kiezen. Vooral de puntentelling is een duidelijke verbetering!!

kevinraar

ik neem smith als captain voor de achte finales

Mr10B

Is er al een Wielerflits subpoule voor de Australian Open?

ditisdavid

Ik houd voortaan mijn mond maar denk ik @Ab...

Starlynk

Subpoule voor Australian Open aangemaakt: https://www.scorito.com/tennis-manager/australian-open-2019/wielerflits-forum-poule?code=ab6e962f-abf9-423c-8e93-dc29d605391c

Ab Normaal

Ach, ditisdavid, er wordt hier zoveel gezegd, dan had ik de ballen moeten hebben om 'm te houden.
Ik had er gewoon 5 en moest er 1 af laten vallen. Wilde eigenlijk Vandenbergh maar durfde niet, bang dat ik was dat mocht ie toch ver komen, iedereen hem had behalve ik.
Omdat niemand het over Humphries had was het 't makkelijkste om hem te laten vallen. En nu dus spijt.

hartstikkebedankt

Benito is een partij matig aan het gooien, niet normaal

fmvbeest

Blij als we weer gaan tennissen straks, dat darten volg ik alleen maar een beetje voor scorito en wordt toch een beetje gedomineerd door voor mij onbekende E-spelers. Maar wel leuk om te zien dat hier toch wat 'echte' allrounders zijn :D

Cormet de Roselend

Nog altijd 1e in de tussenstand bij de wielerflits subleague. Gelukkig Smith gekozen als captain en niet Wade. Nog maar 3 spelers over. Het houdt niet over, net als bij de meeste deelnemers.

Jun Allrich

Na een topscore van 750 ga ik met 6 darters naar de kwartfinales!

Nu komt het echt moeilijke... Wie wordt captain?

Ik hen nog Van Gerwen, Anderson, Smith, Chisnall, Humphries en Dolan.

Dolan was niet echt geweldig het was eerder Benito die zwak was. Alle ballen maar op Humphries dan?

Ab Normaal

'@Jun Allrich
Ik verwach toch dat Smith gaat winnen van Humphries.
Maar aan de andere kant: dat dacht ik van Cross ook.
Mijn advies is dat je je instinct volgt anders krijg je er spijt van.

JapieJapo

Smith zie ik niet verliezen van Humphries, die zou ik captain maken. Zit ook minder verschil in punten B en E spelers in de KF. Als je wilt gokken kan je nog beter voor Dolan gaan al vind ik Aspinal beter spelen...

1 2 ... 134 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.