Ja, maar Bunting heb ik hier vooraf al aangegeven dat die als een krant stond te spelen. VdB is ook geen schim van de speler van vorig jaar.
Smith staat daarentegen prima te spelen. Bovendien gaat het nu al om de best of 9.
Maar goed, zoals ik al zei: je moet je instinct volgen.
Als je je hier aan laat praten iets anders te doen en die verliest terwijl je instinctieve keuze wint, dan is dat vervelender dan andersom.
Iemand anders die de mannen D-klasse ook zo'n puinhoop vindt? Zitten paar aardige spelers en ook nog Tsonga tussen hoor, maar die hebben het zeker niet getroffen met de loting. Zit nu nog wat te klooien met Sock, maar die lijkt echt geen schim meer van de voormalig top 10 speler die hij even was.
En over de loting, wat is er gebeurd met het 2e kwart? Raonic klik ik er meestal bijzonder snel in, maar dit schema is echt bizar met Kyrgios, Wawrinka, Chung, Zverev en dan nog ws Thiem/Coric. Wawrinka lijkt zo opeens ook een dure gok, terwijl vooraf als C-speler het toch wel een leuke gok leek.
Qua vrouwen vond ik het schema eigenlijk wel fijn, altijd wel minstens 3 spelers die theoretisch gezien ver zouden moeten komen en ook bijzonder aardige d spelertjes met een best goede loting
Het is vooral jammer dat een paar gewezen toppers door de loting veel minder interessant zijn geworden.
Tsonga is bij mij afgevallen op zijn loting, daarvoor zat hij in mijn team. Wawrinka idem.
C-spelers vond ik zeker geen makkelijke keuze, D daarentegen vrij makkelijk zijn imo maar een paar spelers die vrij makkelijk de 3e ronde kunnen halen bij de D spelers, alles verder dan dat is een loterij.
En vrouwentennis is sowieso wat meer een loterij, maar daar heb ik het toch ook wel vrij makkelijk in elkaar kunnen klikken.
D-spelers die vrij makkelijk de 3e ronde halen....Weet niet of je de ontwikkeling van het tennis volgt maar het niveau is zo hoog in de top 200 dat een lager geklasseerde speler met een goede dag zomaar wint van iemand uit de top 50. Dus laat staan D-spelers onderling. Valt vrij weinig over te zeggen.
Benieuwd over welke namen jij het hebt
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.