Scorito-algemeen

1 2 ... 135 ... 606 607
Jun Allrich

Humphries gooide Buning vdb en cross al van het bord. Met sprekend gemak dan nog => die zit in de vorm van zijn leven. Ik vergeef het me nooit als ik hem niet captain maak en hij wint toch...

Maar op dit wk kan bijna alles. Morgen weten we meer...

Jun Allrich

Bunting dus met dank aan de autocorrector van de gsm

Ab Normaal

Ja, maar Bunting heb ik hier vooraf al aangegeven dat die als een krant stond te spelen. VdB is ook geen schim van de speler van vorig jaar.
Smith staat daarentegen prima te spelen. Bovendien gaat het nu al om de best of 9.
Maar goed, zoals ik al zei: je moet je instinct volgen.
Als je je hier aan laat praten iets anders te doen en die verliest terwijl je instinctieve keuze wint, dan is dat vervelender dan andersom.

kevinraar

wat doen jullie van gerwen captain of klein gokje wagen en smith captain?

pirazzi

Van Gerwen omdat hij een makkelijkere halve finale had. Smith is inderdaad een gok.

kevinraar

ik ben geeindigt op 85.9 procent had stuk hoger kunnen eindigen als ik in de ronde 2 en 3 wel de juiste captain had gekozen kost me nu 450 punten helaas

Mr10B

Dat zal voor veel mensen gelden, iig voor mij ook, daarom ook op 84.1 geeindigd (valt me nog mee, aangezien ik tot de kwartfinale op 27% of iets dergelijks stond..)

hartstikkebedankt

Lang getwijfeld tussen Smith en Whitlock/Suljovic. Scheelt mij toch 800 punten oftewel drama.

Treenert

Scorito Eredivisie: Pelle Clement voor 1.250.000 als aanvaller toegevoegd aan Pec Zwolle. Is toch echt een middenvelder zonder scorend vermogen en nu dus te duur.

Laatst gewijzigd
fmvbeest

Loting AO is geweest, scorito weer verlengd... het nieuw jaar kan beginnen :)

dvansteenis

Berdych was vanaf het begin een zekerheidje voor mij maar nu hij tegen Edmund heeft geloot begint ik toch te twijfelen!

Ab Normaal

Ik neem ‘m gewoon.
Edmund heeft nog niet overtuigd de afgelopen weken.

barceman

Ik durf Edmund ook niet meer aan, zeker omdat er goede alternatieven zijn. Bij de vrouwen is het wel weer erg lastig.

Karperdrol

Oef... Dimitrov tegen Isner in de 3e ronde.

Djoko had liever ook een andere loting gezien denk ik...
lastige tegenstanders vanaf de 2e ronde

Jori

Iemand anders die de mannen D-klasse ook zo'n puinhoop vindt? Zitten paar aardige spelers en ook nog Tsonga tussen hoor, maar die hebben het zeker niet getroffen met de loting. Zit nu nog wat te klooien met Sock, maar die lijkt echt geen schim meer van de voormalig top 10 speler die hij even was.

En over de loting, wat is er gebeurd met het 2e kwart? Raonic klik ik er meestal bijzonder snel in, maar dit schema is echt bizar met Kyrgios, Wawrinka, Chung, Zverev en dan nog ws Thiem/Coric. Wawrinka lijkt zo opeens ook een dure gok, terwijl vooraf als C-speler het toch wel een leuke gok leek.

Qua vrouwen vond ik het schema eigenlijk wel fijn, altijd wel minstens 3 spelers die theoretisch gezien ver zouden moeten komen en ook bijzonder aardige d spelertjes met een best goede loting

Ab Normaal

Ik vind het deze keer juist makkelijker dan ooit bij de mannen. En ook bij de vrouwen alleen maar overpeinzingen over mijn B speelsters en 1 D speelster.

Mr10B

Het is vooral jammer dat een paar gewezen toppers door de loting veel minder interessant zijn geworden.
Tsonga is bij mij afgevallen op zijn loting, daarvoor zat hij in mijn team. Wawrinka idem.

C-spelers vond ik zeker geen makkelijke keuze, D daarentegen vrij makkelijk zijn imo maar een paar spelers die vrij makkelijk de 3e ronde kunnen halen bij de D spelers, alles verder dan dat is een loterij.

En vrouwentennis is sowieso wat meer een loterij, maar daar heb ik het toch ook wel vrij makkelijk in elkaar kunnen klikken.

KissMyAce

D-spelers die vrij makkelijk de 3e ronde halen....Weet niet of je de ontwikkeling van het tennis volgt maar het niveau is zo hoog in de top 200 dat een lager geklasseerde speler met een goede dag zomaar wint van iemand uit de top 50. Dus laat staan D-spelers onderling. Valt vrij weinig over te zeggen.
Benieuwd over welke namen jij het hebt

Ab Normaal

'@kissmyace
Tuurlijk, er zijn altijd veel verrassingen, maar bij de mannen heb ik toch 3 en bij de vrouwen 2 D spelers gezien die echt gemakkelijk de 3e ronde zouden moeten halen.

KissMyAce

Als er altijd veel verrassingen zijn, zijn het niet echt verrassingen...:)

Mr10B

Oke, er zijn een aantal D-spelers die bij de bookies voor hun eerste ronde een quotering tussen de 1.04 en 1.6ish hebben en dan in de 2e ronde ook de favoriet zijn tegen hun verwachte opponent.

Mr10B

Maar goed, al mijn D-spelers gaan er normaal wel hard af in R3. Dus weet nog niet of ik dit zo laat. Uiteindelijk is het beter om die ene D-speler in de kwartfinale te hebben en de rest in rondje 1 eruit dan 3 man die ronde 2 a 3 haalt.

barceman

Mijn team is af, alleen de D-spelers bij de mannen moet ik er nog 2. Dit is wel erg lastig na de loting en er al weinig goede keus was. Dit deze twee dagen maar even verder uitzoeken.

Ab Normaal

'@Mr10b
Dat is met de nieuwe puntentelling niet meer nodig.
Mag ook een C speler zijn.

Gids03

Vind de d speelsters wel een moeilijke keus bij de dames .

Ff een vraagje bij topcoach moet je dit weekend al een vaste team hebben of pas op 1 februari ?? .
Alvast bedankt.

1 2 ... 135 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.