Scorito-algemeen

1 2 ... 138 ... 606 607
klumper

Vandaag ging het niet veel beter, Kohlschreiber(C) eruit, verder ook einde verhaal voor Konta.

Heb nu nog 17 spelers over, waarvan 2 D tjes Pouille en Martic.
De juiste captain keuze, kan je idd nog mooi stukje omhoog helpen.

Kijk overigens alweer erg uit naar het Klassiekerspel!

BrackenRidgeCycling

Seppi en Martic captain, hopelijk pakt het goed uit.

Ab Normaal

Zo, wakker. Even kijken.
Ja hoor, dames captain Sasnovich weer kansloos verloren.
Goedemorgen.

fmvbeest

Goedemorgen. Dacht zelf ook ook 'veilig' te spelen door een B-vrouw captain te maken. Wel weer de verkeerde: Sabalenka naar huis :p C-mannen gaan voorlopig wel goed, maar spelen volgende ronde tegen Federer, Nadal en Cilic als die allen winnen.

YungNikopolidis

Was eerst prima tevreden toen ik de selecties van oa Ab Normaal en Starlynk zag, aangezien die redelijk overeenkwamen met die van mij.

Ronde 1 was dan ook top maar sindsdien... janken. Met B-captain Sabalenka weer eens een 0 punter in de tas. 3/6 captains hebben punten opgeleverd, waarvan 2 in R1.

Starlynk

Als je selectie op die van mij lijkt moet je niet blij zijn hoor.. Ik ben drama in tennis Scorito :p Vandaag alleen De Minaur en Sabalenka verloren.. Mijn captains spelen morgen nog, dus tot nu toe niet ontevreden over de 3e ronde.. Kan morgen weer compleet anders zijn natuurlijk ;)

Ab Normaal

'@Starlynk
Dan ben jij dus de boosdoener.
Ik doe het meestal goed bij tennis. En nu leken onze selecties idd op elkaar.

Mr10B

'@BrackdnRidgeCycling
"Seppi en Martic captain, hopelijk pakt het goed uit."

Naar voor je, al was martic natuurlijk wel behoorlijk de underdog. Ik zelf ging voor wat meer zekerheid met garcia, dat is ook niet al te best uitgepakt. (keuze tussen underdog martic, flipjes van wang en Sharapova, of de in haar wedstrijd favoriete garcia)

Hopelijk morgen wel Pouille die wint.

Buiten mijn captainkeuze loopt mijn toernooi eigenlijk nog wel prima. Op dit moment alleen spijt van Andersen > Dimitrov

Rad

In Ronde 1 nog een 100% score, maar vanaf ronde 2 ben ik drastisch aan het kelderen. Captains die geen punten scoren, favorieten die sneuvelen etc.

Jori

Hier mixed feelings met een team wat zo langzamerhand uit elkaar valt, maar waar Captain Barty wel wat puntjes binnenharkte en vannacht maar moet zien hoe Captain Pouille het er af brengt. Verder bij de vrouwen nog Sharapova (durfde haar vannacht toch niet aan, ondanks dat ik haar favoriet vond. Maar weet zelf iets te weinig van tennis, dus liet me maar leiden/lijden door de betting odds) en Wang (moet ook nog vannacht), dat kunnen prima jokertjes zijn gezien het speelschema.

Bij de mannen is het vooral hopen dat Pouille de kar blijft trekken, zelfs tegen Coric overweeg ik hem nog. Verder gaan de c'tjes Medvedev en Tsitsipas de volgende ronde wel overboord en moet mijn overgebleven B'tje Nishikori maar eens zijn niveau gaan halen. Schamele captain keuze hierin dus, maar zouden wel eens net de 2 perfecte namen kunnen zijn.

Spijt van Anderson > Dimitrov vind ik zelf beetje raar. Anderson is gewoon helaas geblesseerd geraakt in zijn partij, maar stond toen een set en 3-0 in games voor. Was in mijn ogen eigenlijk gewoon een must, net als Nishikori.

Topcoach ook ineens weer werk: Onana ziek naar huis vandaag, El Khayati grieperig en twijfelgeval. Dus toch maar even weer wat mogen sleutelen

Laatst gewijzigd
soj

Onana keept echt wel tegen heerenveen daar hoef je niet bang voor te zijn, nemen geen risico met lamprou , dat is een ramp.

Starlynk

Gegokt en verloren met Wang als captain bij de vrouwen.. Hopelijk wint Pouille wel, maar ik hou mijn hart vast....

Mr10B

Vooralsnog gaat het prima met Pouille, maar ik zal niet te vroeg juichen

Mr10B

Pff, hij maakt het iig onnodig spannend

Jori

Misschien ook wel goed, anders had ik hem misschien nog wel gekozen als captain tegen Coric ;)
Nu lijkt me Nishikori me ideaal om te doen. Coric of een gokje met Bautista lijken me de andere opties, maar die heb ik sowieso niet.

Dames captain uitzoeken wordt nog lastig: Wou Pliskova, maar die was niet echt overtuigend vandaag qua spel
Barty kan nog tegen Sharapova, maar ook niet uitgesproken favoriet en anders is het al een a'tje

Kvitova en Keys lijken de ideale captains deze ronde, maar die heb ik niet. Overigens dacht ik dat deze ronde precies met Garcia (die ik dan achteraf gezien gelukkig niet had)

Matt89

Sharapova lijkt mij een prima gok als captain? Ik durf het wel aan.

Drollema

'@soj, kunt dan beter Zoet op goal zetten, daar weet je zeker van dat hij op goal staat.

BrackenRidgeCycling

hier nog 3 A en 1 B over, bij zo wel Dames als Heren. Gekelderd naar 60% helaas

Starlynk

Captain Kvitova gewonnen.. Barty ook Sharapova verslagen.. Alleen helaas wel Kerber (?!!?!) en Dimitrov verloren. Vooral Dimitrov erg jammer, want die hadden redelijk weinig mensen en mijn alternatief Coric kan zomaar nog een rondje meepikken. Moet nu bij de mannen wel hopen op een stuntje ergens, want daar wordt de spoeling wel erg dun. En bij de vrouwen twijfelen tussen Kvitova en Barty als captain voor de volgende ronde ;)

JapieJapo

Spannend hier met captain Bautista

Ajvenema

Ik heb nishikori als captain, maar tstitipas heeft het nu al verdiend vind ik:)

klumper

Hier ook nishikori als captain, heerlijke pot nu tussen Federer-Tsitsipas.
Stefanos speelt echt geweldig en verdient de winst.

klumper

Tsitsipas flikt het, helaas geen captain gemaakt.

pirazzi

Voor de wedstrijd werden de kansen voor Federer om te winnen op 79% geschat, dat zakte tijdens de tweede set naar 71%. Tstitsipas steeg dus van 21 naar 29% om uiteindelijk te eindigen op 100%.

pirazzi

Waardeloze prestaties van PSV en Ajax vandaag, maar goed Feyenoord was nog slechter.

1 2 ... 138 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.