Was eerst prima tevreden toen ik de selecties van oa Ab Normaal en Starlynk zag, aangezien die redelijk overeenkwamen met die van mij.
Ronde 1 was dan ook top maar sindsdien... janken. Met B-captain Sabalenka weer eens een 0 punter in de tas. 3/6 captains hebben punten opgeleverd, waarvan 2 in R1.
'@BrackdnRidgeCycling
"Seppi en Martic captain, hopelijk pakt het goed uit."
Naar voor je, al was martic natuurlijk wel behoorlijk de underdog. Ik zelf ging voor wat meer zekerheid met garcia, dat is ook niet al te best uitgepakt. (keuze tussen underdog martic, flipjes van wang en Sharapova, of de in haar wedstrijd favoriete garcia)
Hopelijk morgen wel Pouille die wint.
Buiten mijn captainkeuze loopt mijn toernooi eigenlijk nog wel prima. Op dit moment alleen spijt van Andersen > Dimitrov
Hier mixed feelings met een team wat zo langzamerhand uit elkaar valt, maar waar Captain Barty wel wat puntjes binnenharkte en vannacht maar moet zien hoe Captain Pouille het er af brengt. Verder bij de vrouwen nog Sharapova (durfde haar vannacht toch niet aan, ondanks dat ik haar favoriet vond. Maar weet zelf iets te weinig van tennis, dus liet me maar leiden/lijden door de betting odds) en Wang (moet ook nog vannacht), dat kunnen prima jokertjes zijn gezien het speelschema.
Bij de mannen is het vooral hopen dat Pouille de kar blijft trekken, zelfs tegen Coric overweeg ik hem nog. Verder gaan de c'tjes Medvedev en Tsitsipas de volgende ronde wel overboord en moet mijn overgebleven B'tje Nishikori maar eens zijn niveau gaan halen. Schamele captain keuze hierin dus, maar zouden wel eens net de 2 perfecte namen kunnen zijn.
Spijt van Anderson > Dimitrov vind ik zelf beetje raar. Anderson is gewoon helaas geblesseerd geraakt in zijn partij, maar stond toen een set en 3-0 in games voor. Was in mijn ogen eigenlijk gewoon een must, net als Nishikori.
Topcoach ook ineens weer werk: Onana ziek naar huis vandaag, El Khayati grieperig en twijfelgeval. Dus toch maar even weer wat mogen sleutelen
Misschien ook wel goed, anders had ik hem misschien nog wel gekozen als captain tegen Coric ;)
Nu lijkt me Nishikori me ideaal om te doen. Coric of een gokje met Bautista lijken me de andere opties, maar die heb ik sowieso niet.
Dames captain uitzoeken wordt nog lastig: Wou Pliskova, maar die was niet echt overtuigend vandaag qua spel
Barty kan nog tegen Sharapova, maar ook niet uitgesproken favoriet en anders is het al een a'tje
Kvitova en Keys lijken de ideale captains deze ronde, maar die heb ik niet. Overigens dacht ik dat deze ronde precies met Garcia (die ik dan achteraf gezien gelukkig niet had)
Captain Kvitova gewonnen.. Barty ook Sharapova verslagen.. Alleen helaas wel Kerber (?!!?!) en Dimitrov verloren. Vooral Dimitrov erg jammer, want die hadden redelijk weinig mensen en mijn alternatief Coric kan zomaar nog een rondje meepikken. Moet nu bij de mannen wel hopen op een stuntje ergens, want daar wordt de spoeling wel erg dun. En bij de vrouwen twijfelen tussen Kvitova en Barty als captain voor de volgende ronde ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.