Scorito-algemeen

1 2 ... 139 ... 606 607
Ajvenema

Serrarens zat lekker op de tribune vandaag hoor. En Novakovich in de basis:)

bakfiets

Ik had nog niet veel geluk met mn captain keus met tennis. Kies ik voor twee a spelers ( Federer en kerber). Vliegen ze er allebei uit.

Met topcoach 8 spelers van Ajax en PSV on mn team en 2 van Feyenoord. Betaald zich ook meteen uit😊

Diede34

Het was vanochtend prettig thuiskomen na een nachtdienst met winstpartijen voor Captains Tiafoe en Kvitova. Ik sta nu 2e in de Wielerflits poule en op 98.4% algemeen.

Ik heb een score van 6.9% te verdedigen op de Australian Open dus ik ga een mooie sprong maken zo :)
Wel helaas Federer (zoals bijna iedereen) en Kerber verloren.

En topcoach redelijk tevreden met captain Odegaard, Serrarens zat bij mij op de bank wat toch mooi is meegenomen.

Wel jammer van tadic natuurlijk, scheelt toch wel een paar puntjes een hattrick ipv 2 goals en een gemiste penalty.

Voor volgende week is het wel een lastig om een mooie selectie bij Topcoach neer te zetten gezien het programma.
Ik ga in ieder geval 4 man van Vitesse opstellen maar de rest is nog een groot vraagteken

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Vitesse had ik er nu ook 4 van.
Vitesse stelt eigenlijk altijd teleur. Totaal onberekenbaar, de nul houden is er niet bij dus echte puntenpakkera zijn het niet.

Jori

Haha ja verschrikkelijke ronde:
Had serrarens op de bank, maar heb de zieke El khayati gewisseld voor Falkenburg die spits zou spelen (aardig resultaat, maar wel bank) en Serrarens "geüpgraded" naar Darfalou. Daardoor ook nog dus Angelino gedowngraded naar Viergever

Verder had ik natuurlijk topkeeper Zwinkels ook op het bankje zitten en in het veld was het ook niet best:
Blind en Mazraou natuurlijk minpunten voor de tegendoelpunten, maar dat zou iedereen hebben
De win factor met Onana die niet speelt is uiteindelijk maar slechts 18 punten geworden
Viergever ipv Angelino kost je nog 80 punten.
Guti lijkt er, sinds hij de voorkeur boven Pereiro krijgt, ook meer weinig van te maken? nu ook 2 minpunten
Ziyech captain, ipv Tadic, vooraf was het muntje opgooien, achteraf kost het je 80 punten
Lozano ipv De Jong, die kwam vanwege Onana-Schwaab die ik moest wisselen voor Zoet-Blind en dus nog een extra 500.000 nodig.

Volgende ronde is inderdaad lastig: Neig naar PSV, VVV en Utrecht, aangevuld met Ziyech, Tadic en Ödegaard en Peterson/Kuwas ofzo

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ga op safe voor Nishikori zeiden ze.. Nee joh, geen Pouille.. die is kansloos! :o

Topcoach 50 plekkies gestegen van 140 naar 90. Toppie! Match Duel 9 > 8.. in België Topcoach van 75 > 68 en koppositie weer wat verstevigd bij Match Duel.. Scorito Index van 63 > 35 met de komende tijd flinke ruimte voor verbetering bij Roland Garros, Wimbledon en de Giro. Prima weekend dus!

Rad

Kerber bewijst nogmaals hoe onvoorspelbaar dit spelletje kan zijn.. Die Collins had voor de AO nog geen partij op de Grand Slam gewonnen las ik ergens?

El Mel

Als het lang geen zekerheid is dat een hoger geplaatste speler wint kun je dan niet beter standaard op de speler gokken die het meeste punten op kan brengen? Want dit is onvoorspelbaarder dan het humeur van m'n vriendin.

Ajvenema

Bij de dames alleen Pliskova en Williams over, dus volgende ronde nog eentje over. Laat Serena het toernooi maar winnen dan:)

Bij de heren nog Raonic en Tsitsipas over, en hopelijk Djokovic en Nishikori (die dan wel tegen elkaar moeten)
Sta nu op een lullige 59.6% en moet hopen dat Raonic en Tsitsipas Nadal en Djokovic naar huis gaan sturen om niet onder de 50% te gaan eindigen...

Jori

Nou, Pouille en Nishikori zijn beide weer een ronde door, maar wat is Nishikori een flapdrol zeg.
Mwoa, laat ik eerst maar 2-0 achter komen, maar dan toch 2-2 maken.
Hmmm, ik sta nu 5-3 in games in laatste set voor, dat is ook zo'n anticlimax om het af te maken, ik laat het wel 6-6 worden.
Super tie-break: weet je wat pas echt spannend is? Ik geef hem een voorsprong van 8-5 en ga dan zelf 5 punten op rij maken om hem te winnen.

Nog een verrassing in de maak trouwens? Medvedev speelt bijzonder goed momenteel
Edit: Ja, ik vertel het nog maar net of Djokovic gooit er nog een extra versnelling uit en Medvedev is kansloos. Wel opvallende switch, waar eerst nog Medvedev domineerde in de rallies

Laatst gewijzigd
Mr10B

Ja Nishikori speelde "wisselvallig" at best. Maar gelukkig is hij als captain door. Denk overigens dat Djoko deze er nog wel gewoon uit gaat trekken

Gids03

Bij topcoach komend weekend best moeilijke keuzes 4 van vitesse zou ik niet zo zeker van zijn en houden ook niet vaak de 0 . En tennis de captan keuzes tussen kvitova of barty 🤔🤔

Mr10B

Lijkt mij inderdaad ook niet. Imo 4 van PSV, 4 van Utrecht, Ziyech, Tadic en dan afhankelijk van budget bv wat VVV'ers voor de laatste plek en de bank.

Mr10B

Al is het bij Advocaat wel altijd een beetje gokken wie hij nu weer gaat slachtofferen na zo'n wedstrijd.

klumper

Een redelijke ronde voor mij, vooral dankzij Nishikori (C). Sta nu op 87 %.

Speel nog met:

A. Djokovic, Nadal en S Williams.
B. Nishikori, Pliskova en Barty.
C. Tsitsipas
D. Pouille

Maak Stefanos en Serana denk ik captain.

Mr10B

Mannen:
Djoko, Nishikori
Nadal
Tsitsipas
Pouille

Dus in een ideale wereld heb ik alle halve finalisten. ik maak Tsitsipas ook vrijwel zeker captain.

Bij de vrouwen:
Osaka
Serana, Pliskova
Kvitova.
Jammer dat ik 3/4 in 1 helft heb. Hier wordt Kvitova waarschijnlijk mijn captain.

JapieJapo

Nog best veel spelers over:
Mannen: Djokovic, Nikishori, Tsitsipas, Bautista en Nadal. Tsitsipas wordt Captain.
Dames: Serena, Pliskova, Osaka, Svitolina, kvitova en Barty met Barty als captain..

Jori

Das een flinke selectie, enkel het voorheen ontbreken van Pouille en eventuele captain keuzes kosten je de zege in de wielerflitspoule, gok ik.

Barty als captain is wel beetje dubieus? Kvitova heeft signifcant minder lang op de baan hoeven staan, heeft nog geen set verloren, heeft paar weken terug Barty ook al eens verslagen en lijkt in de vorm van haar leven. Toegegeven dat Barty's spel erg interessante match-up is tegen Kvitova door al die lage slices en ze heeft natuurlijk een fanatiek publiek achter zich, maar toch....
Ik weet zelf ook nog niet wat ik doe, heb enkel Barty (en Pliskova) als b'tje, dus neig nu naar Serena Williams

Qua mannen captain doe ik met je mee, Tsitsipas lijkt de ideale keuze vooraf, al hoop ik natuurlijk dat Pouille gewoon door blijft stunten

Diede34

Erg tevreden, 5 van de 8 man in de kwartfinales en 3 dames in 3 verschillende wedstrijden:

A: Djokovic, Nadal
B: Nishikori
C:-
D: Tiafoe, Pouille

A: Svitolina
B: Kvitova, Pliskova

Heel raar maar voor mij is het misschien wel ongunstig geweest dat Pouille (en wellicht ook Nishikori) deze ronde hebben overleefd, ondanks dat ik ze zelf heb. Veel mensen die die 2 als captain hadden zijn mij vandaag weer voorbij gepoeft.

Ik was met Tiafoe als Captain spekkoper geweest, en ik had Coric ook, die ik toch meer kans had gegeven tegen Raonic.

Bij gebrek aan Tsitsipas en Bautista ga ik voor Pouille als captain bij de mannen en Kvitova bij de dames

JapieJapo

Ik vind de wedstrijden bij de dames allen 50-50 dus wil wel voor een Btje gaan als captain...Kvitova speelt idd goed maar heeft nog geen tegenstander gehad ala Sharapova. De overwinning van Kvitova op Barty was in derde set tiebreak... Ik twijfel maar blijf bij mijn keus voor Barty.

Ab Normaal

Ik denk dat Kvitova - Barty niet te voorspellen is.
Ik neem Kvitova puur omdat de meesten Barty lijken te nemen.

Platje

Kvitova mept er de eerste set aardig op los.. Hopelijk kan captain Barty de 2e set iets terugdoen, anders zak ik weer aardig in de ranking

BarryE1

Die 1e set ligt dichterbij elkaar dan de stand doet vermoeden, 6-1 is wat geflatteerd.

Ajvenema

tsitsipas haalt de captainpuntjes weer fijn binnen. Voor de dames mag ik kiezen tussen Pliskova en WIlliams. Neig toch naar Williams, ondanks dat ze een A'tje is. Lijkt van een heel ander niveau als de rest...

Mr10B

Zo dat is prettig, mijn beide captains hebben hun overwinning al te pakken. Sta nu op 2 in de wielerflitspoule en stijg naar 1 als Nadal van Tiafoe wint. (al zijn er misschien nog wel mensen die met captain pouile er over heen kunnen morgen)

1 2 ... 139 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.