Scorito-algemeen

1 2 ... 143 ... 606 607
Mr10B

Dat gaat helaas niet op, Nadal en Djoko zijn beide A spelers dus er was geen incentive om hier de underdog te nemen

aborah

Leuke verassing gehad deze zaterdag van Scorito voor mijn 2e plaats overall in 2018
https://imgur.com/NNqmrEM

Smaakte goed, helemaal terwijl ik tijdens het opeten zag hoe Osaka mij naar een mooie klassering sloeg bij AO. Uiteindelijk een score van 98,6% gehaald, mijn hoogste score ooit in een tennisspel, dus erg tevreden.

Deze week puzzelen met topcoach. Grootste gedeelte nu wel zeker, maar nog paar spelers waar ik over twijfel. El Khayati is er 1 van. Ik denk dat de 1e seizoenshelft een flinke uitschieter was voor hem, maar weet nog niet of ik het risico durf te nemen om hem niet te nemen. Twijfel ook nog over 2e doelman. Vind Vermeer wel groot risico, denk dat hij wel basis blijft dit seizoen, maar hij kan zomaar laatste 8 wedstrijden op de bank zitten. Feyenoord is waarschijnlijk al vrij snel zeker van 3e plaats, dus gaan dan misschien weer verder met keeper voor de toekomst in de basis ondanks dat Vermeer misschien beter is.

Filipo

'@aborah

Ik vind Vermeer een te groot risico en daarom te duur. Als hij één of twee wedstrijden minder keept, zal Bijlow weer gaan keepen.

KissMyAce

'@aborah

Was de slagroomtaart lekker?

Rad

Netjes @aborah !

Topcoach wordt inderdaad nog een hele puzzel. Ik wil eigenlijk Ziyech én Tadic in m'n team. Maar als ik 1 vd 2 weghaal heb ik zoveel meer opties over haha..

Ab Normaal

'@Aborah
Ik had hetzelfde met El Khayati, maar wat is het alternatief? Odegaard? Doan?
Dat zijn beide uitstekende spelers, maar hun clubs hebben veel meer scorende spelers.
Uiteindelijk dus toch net El Khayati er maar weer ingefietst.

Rad

Odegaard is wel interssant, dankzij m'n budgetverhoging kan ik Foor upgraden naar Odegaard en dat lijkt me wel een goede keuze. Alleen dat Tadic/Ziyech verhaal..

Ab Normaal

'@Rad
Heb je gekeken naar de behaalde punten van Odegaard?

Ik overweeg Mats Seuntjes zeer serieus. Staat inmiddels vast in de spits en is middenvelder bij Scorito.
Denk niet dat ie er direct uitgehaald wordt als Boadu eindelijk weer fit is.
Of zie ik iets over het hoofd?

Mr10B

El Khayati lijkt me nu te duur, en hij gaat niet nog zo'n seizoenshelft draaien lijkt me. Ik heb hem nu iig niet. Maar dat komt ook omdat ik én een slechte eerste seizoenshelft had én nu Tadic en Ziyech én 3 PSVers wil hebben en dus daarom heen wordt het dan automatisch snel karig.

ditisdavid

Enerzijds zie ik El Khayati niet nog zo'n seizoenshelft draaien, anderzijds zijn de spelers die evenveel punten hebben gehaald tot nu toe veel duurder, dus het mag een stuk minder zijn voor hij een slechte koop blijkt.

Tadic en Ziyech allebei nemen ben ik zeker niet van plan. Je kan er maar een captain maken, dat zal ten eerste een boel verkeerde keuzes opleveren en ten tweede verlaagt het het aantal punten dat ze op kunnen leveren. Daarbij is het even afwachten hoe snel Ajax de boel weer op de rit heeft.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ditisdavid
Ik neem ze allebei wel.
Ik ben het wel met je eens, maar zie niet zo 1,2,3 andere voetballers die ook zoveel punten op leveren.
Middenvelders van psv is een no go, en dan wordt het karig.

Starlynk

Heb nu ook Tadic en Ziyech er in staan en ook El Khayati.. Vind het nog best lastig om het middenveld en helemaal de aanval vol te krijgen. El Khayati is bij mij ook geen 100% zekerheidje, maar de alternatieven zijn karig. Odegaard had ik voor de winterstop en dat is gewoon geen echte puntenpakker (alhoewel het wel steeds beter wordt) en Doan mist sowieso al een pot door de Asia cup.. En Toornstra.. tsja... Seuntjens ook zeker interessant maar wel een risico'tje met Boadu op de weg terug en toch ook Johnsen. Als het een keer niet loopt bij AZ is de kans groot dat Seuntjens het kind van de rekening wordt...

Ab Normaal

'@Starlynk
Klopt, maar het loopt nu juist lekker bij AZ en Brom heeft vertrouwen in seuntjes.

Niels22

Tadic en Zyech hier een zekerheidje, daarbij ook gewoon El Khayati en heb ook de eerder genoemde Seuntjes in de selectie weten te fietsen.

Ab Normaal

Ik heb zelfs problemen met de spitsen.
Noem mij, buiten de top 3, maar eens een spits die gegarandeerd punten haalt.
Heb nu Lammers er in staan, maar heeft eigenlijk niet zoveel punten gehaald en is vrij duur.
Bovendien scoort ie uit bij ajax. Dat soort wedstrijden zit ie normaal gesproken je bankje of de tribune warm te houden.

Jori

Tja, hier mijn overpeinzingen:
Middenvelders van PSV inderdaad niet goed (hendrix en Rosario te weinig punten, Guti/Pereiro lastig want geen basis garantie)
Aanvallers van Ajax niet (Dolberg lijkt nog steeds niet lekker op niveau en wedstrijden worden steeds belangrijker, kiest Ten Hag straks voor Huntelaar? zeker met de crisis is een spitsenwissel niet ondenkbaar. Verder spelen Neres en Huntelaar dus te weinig)

Verder is Boadu al aardig op de weg terug, zie onderstaande link, dus lijkt mij seuntjes een risico'tje en ga ik zelf liever voor Maher. Qua middenvelders lijken mij El Khayati en ödegaard ook een must. Verder dacht ik aan Hutten als verrassing van Fortuna voor maar 1 miljoen, maar de paar middenvelders die erbij zijn gekomen en een al niet zeker basisplaats, wordt het daar toch ook weer zoeken. Sowieso zie ik weinig interessante goedkope (1.5 miljoen of minder) middenvelders.

Qua aanval wordt het inderdaad bezuinigen met heel veel goedkope spelers, ik overweeg enkel om een Bergwijn of eventueel Van Persie neer te zetten, zodat ik in ieder geval 1 zekerheidje daar heb staan

(https://twitter.com/AZAlkmaar/status/1089119934259568640?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed&ref_url=https%3A%2F%2Ffcvideo.nl%2Fvideo%2Faz-spits-boadu-werkt-samen-met-aan-zijn-comeback~vmvRrzn%2F

Ab Normaal

'@Jori
Bruns van Groningen?

Jori

Is eigenlijk altijd al een enorme kaartenpakker geweest en viel me toen bij Vitesse en Heracles eigenlijk wel tegen. Maar wel inderdaad 1 van de weinigen die er dan nog uit die categorie springt. Maar qua aanvallers springen er toch een boel meer uit

Starlynk

Bruns op zich interessant voor dat prijskaartje maar speelt ie nog als Doan terug is?

Ab Normaal

Ja, denk ik wel. Denk dat Reis er uit moet.

Jori, noem ze dan eens, die interessante aanvallers, ik zie ze echt niet.
Ik neem Serrarens, ik neem een 500k aanvaller en moet er dan nog 1, heb nu Lammers. Maar die vind ik eigenlijk te duur.
Maar ik zie die alternatieven dus niet.
Of durft er iemand op Isak te gokken?

Laatst gewijzigd
Jori

Zie pb. Verder vind ik zelf Stengs nog bijzonder interessant, zoals gezegd draait AZ nu lekker en dat kan je ook niet loszien van het feit dat Stengs zelf beter en beter gaat spelen en aanzienlijk doelgevaar sticht. Enige is wel dat 2 miljoen voor een vleugelspeler van een subtopper die net terug komt van een hele zware blessure natuurlijk een flink bedrag is

TomTriomfeertTour

Ik vind zowel Boadu als Seuntjens een te groot risico. Waarom kiezen jullie niet voor duurdere aanvallers dan? Verdedigers zie ik namelijk ook zat goedkope opties. Iemand al over Haps nagedacht?

El Khayati en Odegaard vliegen er nog in en uit.

Picasso

Pfoe. Een paar dagen tot de deadline. Het is weer elke dag puzzelen, speler in speler uit. Je kent het wel.
Momenteel steenvast Seuntjens in mn opstelling gehad, echter de berichten hierboven baten mij zorgen, weet iemand wanneer verwacht wordt dat hij weer wedstrijdfit is?
Tevens heb ik momenteel, als Ajacied, 4 Feyenoorders in de selectie. Dus daar moet eigenlijk ook nog wat veranderen, maar er zijn nog 3 dagen!

aborah

'@ KissMyAce ja taart was erg lekker en heb mij weer wat geliefder in mijn omgeving, want kreeg hem niet alleen op :)

Komen hier hoop namen voorbij die ik ook heb. Seuntjes durf ik niet aan, denk dat Boadu wel weer vast spits wordt als hij terug is. Ben vrij tevreden over mijn team nu en heb nog 1,25 mln over. Denk erover om Maher op te waarderen naar Gustafson of Toornstra, maar vooral Toornstra is wel risico. Jorgensen zal niet op de bank blijven denk ik, omdat hij één van de spelers van Feyenoord is die hoop geld kan opleveren. Kayati opwaarderen naar Til en Maher naar Doan is ook optie. Kan ook mijn verdediging opwaarderen door spelers te vervangen voor iets duurdere versie van die clubs, maar denk dat mijn verdediging dan beetje overpowered is met al 3 spelers van Psv en Ajax. Keuzes altijd lastig :)

TomTriomfeertTour

Hoeveel geld heb je te investeren aborah? Klinkt als een fijn luxe probleem. Ik zit aardig krap met De Jong, Ziyech en Tadic. Misschien toch maar De Jong slachtofferen. Gustafson vind ik erg duur en Toornstra is inderdaad een groot risico. Vilhena zou ook kunnen ipv Til

1 2 ... 143 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.