Scorito-algemeen

1 2 ... 152 ... 606 607
Ab Normaal

Dzeko tegen Porto?
Dan denk ik eerder aan Valencia tegen Celtic.
Gameiro of Cheryshev.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Pogba is ook een zekerheidje bij mij. Die heeft er 8 inliggen in de laatste 9 wedstrijden

Jori

Dzeko thuis en Porto mist sterspeler Marega
Valencia uit tegen Celtic op Ibrox, wat ook vaak zeer defensief speelt. Bovendien heeft Valencia meer doelpuntenmakers, waar Roma toch vaak enkel op Dzeko uitkomt. Maar ook zeker geen slechte keuzes

Rashford en Pogba zijn ook nog wel aardig

EDIT: Mr10B was me al voor qua Pogba

Laatst gewijzigd
Starlynk

Ik heb idd ook Dzeko er in staan.. Volgens mij voor het eerst dit seizoen dat hier topscorers voor Match Duel worden besproken :P

Mr10B

Ik heb nu Pogba, Dzeko, Ramos en Parejo staan (dus ja Parejo is zojuist toegevoegd :) )

soj

Kane, Pogba, Under, Benzema afwisselend midvelder aanvaller.

Starlynk

Kane en Under zijn allebei geblesseerd dus dat zou ik niet doen :p

Jori

Benzema is ook twijfel geval, ging tijdens de wedstrijd vroegtijdig naar de kant en heeft nu de training overgeslagen (uit voorzorg?)

arturo

Eindelijk weer wielrennen.

Iemand van plan om te starten met Sagan, GvA en Gilbert, Alaphillippe en Valverde? Any first thoughts over het budget (is weer ruim :)? Voor wie is de Barbero Award? Heerlijk. We gaan weer van start!

Mr10B

Odegaard of Vilhena op de bank dit weekend?

arturo

Voorlopig team staat na invullen kopmannen. Kom nu op verdeling:
Kasseien renners: 11
Heuvel: 5
Sprinters: 4

Jori

'@Arturo: Zie andere topic, er is er 1 speciaal voor het klassiekerspel

@Mr10B: Persoonlijk lijkt Vilhena de logischere keuze (uitwedstrijd, Groningen draait aardig), maar Vitesse zelf zit aardig op slot en draait dramatisch. Toch mag je wel verwachten dat Vitesse wint en de kans is ook groter dat ödegaard dan bij een doelpunt is betrokken.

Zelf heb ik vooral aanvallend een probleem:
Bergwijn, Mlapa, Serrarens, Isak en Novakovich kan ik opstellen. Bergwijn is zekerheidje, maar verder?
Mlapa uit bij AZ die nog geen tegengoal hebben gehad na winterstop
Serrarens op de bank, dus die sowieso niet
Isak uit bij Vitesse, ook niet lekker
Novakovich uit bij Heracles. Heracles weifelende verdediging, maar vond Novakovich laatste tijd ook niet zo overtuigend spelen.

Lijkt novakovich basis te worden, mlapa bank en dan isak en serrarens tribune

Mr10B

Ja zo heb ik het nu zelf ook staan inderdaad.

Als je genoeg goede middenvelders hebt dan iig 3-5-2 inderdaad en dan zou ik Novakovich als 2de spits spelen. En dan Isak op de bank en mlapa tribune. Az draait stabiel goed zonder tegendoelpunten na de winterstop. Vitesse is daarentegen veel weifelender en die krijgen makkelijker doelpunten tegen.

Jori

Ja, ik heb direct beknibbeld op mijn aanvallers, wetende dat ik Bergwijn altijd op zou moeten kunnen stellen en met een standaard 4-4-2 variant, ik enkel 1 extra aanvaller nodig zou hebben. De verdedigers zijn gewoon net iets goedkoper en heb je minder rouleer vrijheid mee, dus daar kwaliteit is prettig.

AZ geen tegentreffer is best gelukkig, NAC had eigenlijk wel moeten scoren tegen ze in de beginfase. Mlapa krijgt laatste tijd veel kansen en is gewoon voor de eredivisie een goede spits. Novakovich speelde laatste tijd wat minder, wel nog gelukkig vorige week doelpuntje. Isak speelt aardig en met Doekhi heeft Vitesse een slechte centrumspeler, maar Isak zelf mist nog beetje de overtuiging en moet nog loskomen,

hartstikkebedankt

Alweer hard gestegen naar inmiddels 99.2 bij Topcoach. Til en Ouwejan (beide nieuw in mijn team) lijken een lekkere keuze. Daarnaast vastgehouden aan Blind/Tadic/Ziyech/De Jong van voor de winterstop.

Hier ook aanval met Bergwijn en De Jong, met back-up van Isak en Van Bergen.

Laatst gewijzigd
Gids03

Vind de captain keuze dit weekend een lastige psv -fey pereiro vaak vroeg gewisseld

Ado ajax verwacht toch een moeilijke pot voor ajax met tadic en zijech

Az uit bij willem 2 zouden ze alebei voluit gaan

Vitesse uit bij emmen vitesse draait ook niet echt .

Denk dat ik maar voor thy ga tegen de grraafschap of mlapa 😃

aborah

Schat de kans hoger in dat Ajax en Psv simpel winnen dan dat PEC dat doet, dus ik ga weer voor Tadić of Ziyech. Kijken of ik dit weekend weer de juiste van die 2 kan kiezen. Vorige week had ik eindelijk is de meest punten scorende van die 2 met Tadić. Daarvoor volgens mij telkens de verkeerde gekozen :)

Gids03

😃ik moet nog maar zien of psv makkelijk van feyenoord wint . Ik ga toch maar voor thy als cap en geen perereiro zijech of tadic las ook dat svensson zo goed als zeker niet meedoet .

Ab Normaal

Psv wint heel makkelijk van Feyenoord. Die roepen nu al dat de beker veeeeel belangrijker is en zullen psv geen strobreed in de weg leggen.
Zou mij verbazen als het niet minimaal 3-0 wordt.

Threeohthree

Dat denk ik ook, maar toch durf ik Luuk de Jong geen captain te maken. Alhoewel, ik heb nu Tadic staan en daar ben ik ook niet heel tevreden mee.

ditisdavid

Dit is hét moment om een AZ-er captain te maken lijkt me. Blij dat ik Til heb gehaald.

@Ab: maar PSV zelf verkeert ook in slechte vorm. Meest aannemelijke scenario lijkt me dat Feyenoord het eerste halfuur sterker is en de 1-0 maakt, maar uiteindelijk met iets van 2-1 verliest.

Threeohthree

Op zich. Maar AZ flikt het soms gewoon om dan heel willekeurig ineens met 3-0 te verliezen. En als Tadic/Ziyech er dan 2 in schieten ben je weg. Ik twijfel er ook over, maar vind het lastig.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik heb Tadic, Ziyech en Luuk de jong.
In de 300% erger ik me het meeste als ik Tadic heb en Ziyech schiet er 2 in of vice versa.
Dus maar Luuk de Jong, dan heb ik dat niet.
Bovendien is de hekel van Feyenoord t.o.v. Ajax zó groot dat het mij echt niet verbaasd als er een been terug getrokken wordt af en toe, terwijl psv vol motivatie aan de aftrap verschijnt omdat die nog wel denken dat Feyenoord vol gaat.
Ik denk 4-0 met 3 goals van Luuk de Jong.

Threeohthree

Dat is wel waar, maar als ik kijk naar de vorige speelrondjes ben je redelijk goed geweest in het selecteren van de juiste captain bij ajax :). Misschien doe ik ook wel gewoon til of Luuk, of misschien zelfs Bergwijn. Ik heb mezelf redelijk gemindfucked door voor het eerst Ziyech captain te nemen ipv Tadic, en dat pakte slecht uit. Nog maar even over nadenken.

bakfiets

Dit is een weekend om een keer een gokje te wagen. Ik heb seuntjens van az captain gemaakt. De afgelopen 3 weken met de jong daarna til en daarna Tadic de goede keuze gemaakt. S6 allemaal

1 2 ... 152 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.