Scorito-algemeen

1 2 ... 151 ... 606 607
BarryE1

Dat Benschop spits zou spelen was geen publiek geheim, verwachting was overigens dat Serrarens vanaf links zou starten. Henk de Jong maakt wel vaker aparte keuzes maar dit keer vond ik zijn motivatie nog niet eens zo slecht. Maar goed, volgende week kan het zo maar weer anders zijn ;). Hier in ieder geval Burgzorg in de selectie, in principe als allerlaatste redmiddel, hopelijk heb ik die niet nodig.

Treenert

'@ajvenema die statistieken kwamen langs via Twitter

De Jong is sowieso een onvoorspelbare gast. Wie zet nou zijn spits die onlangs een hattrick scoort reserve? Zo'n speler is in vorm en heeft behoorlijk veel zelfvertrouwen getankt.

Treenert

Iemand die weet of Lozano en Seuntjes de training hebben hervat en dit weekend inzetbaar zijn?

Ab Normaal

Lozano is nog een vraagteken en Seuntjes gaat het normaal gesproken niet halen.
Morgenmiddag wordt het wel bekend.

BarryE1

Seuntjens traint wel maar speelt morgen niet, Johnson staat in de spits.
Nog even om 19.30 de definitieve opstellingen checken, gewoon voor de zekerheid ;).

Laatst gewijzigd
Treenert

https://m.fcupdate.nl/buitenspel/

Hier is Seuntjens alweer fit schijnbaar

Ab Normaal

'@Treenert
Ik denk dat FCUpdate nog van vorig weekend is.
Volgens hen zit Doan nog op de Azië Cup...

Starlynk

https://www.az.nl/nl/nieuws/van-den-brom-bjorn-vervangt-mats

Rad

Bergwijn / Lozano spelen dus zeer waarschijnlijk niet?

bakfiets

Ik lees net dat er morgen gekeken wordt of bergwijn en lozano kunnen spelen. Ik heb alleen bergwijn en twijfel hem te selecteren. Hij is dit weekend bij mij geen kandidaat captain en door blessure ook geen basisklant dus neem ik denk ik liever de zekere optie door hem op de tribune te zetten en spelers op te stellen die zeker spelen.

hartstikkebedankt

Ik zie ze beide sowieso geen basis spelen

Jori

Ik zie er eigenlijk wel 1 in de basis beginnen, met wie speel je anders?
Gakpo direct er in en Malen die nog nooit heeft overtuigd in de basis?
Enige andere optie die ik zie, met Pereiro op de vleugel, Guti erachter en dan hoeft er maar 1 van Gakpo of Malen te starten.

Sowieso lijkt het me leuke speelronde: Ajax wil heracles zo snel mogelijk wegvagen om direct vizier op Real te mogen zetten, maar Heracles is daar niet helemaal het ploegje voor en Ajax heeft het vaak lastig met Heracles
PSV tegen Utrecht, Utrecht wat toch uitermate getergd begint na alle VAR onzin afgelopen week en PSV heeft er dit seizoen nog niet zwakker voorgestaan qua selectie

Laatst gewijzigd
aborah

Hier toch maar Bergwijn op de tribune gezet, maar denk dat er 1 van de 2 (hij of Lozano) basis staan en de ander wel in zal vallen als het nodig is. Twijfelde of ik Angelino op de bank zou zetten, maar ga toch maar 4-4-2 spelen met Doan dan ook op de tribune. Denk dat Doan wel weer gelijk basis staat, omdat ze aantal twijfelgevallen hebben bij Groningen en hij gewoon hun beste speler is.
Ik verwacht eigenlijk wel eenvoudige overwinningen van Ajax, Psv, Feyenoord en AZ.

Treenert

Lozano gaat gewoon spelen verwacht ik, ik stel 'm iig wel op. Hij heeft de slotpartij gewoon meegedaan.

Raar verhaal omtrent Bergwijn, ik zei meteen; "die is klaar met dit seizoen", niet dus.

Mr10B

Ik kan me ook niet voorstellen dat Bergwijn daadwerkelijk gaat spelen, en lijkt me sowieso geen basis. Lozano verwacht ik dan eerder.

Ik verwacht Guti op 10, Pereiro vrij op rechts en dan Lozano/Malen op links.
Al hoop ik dat Gakpo of Itaharran in de basis mogen beginnen ipv Malen.

soj

Onana penalty gestopt , vreemd speler schiet toch op de paal?
Keeper raakt de bal geeneens .

JapieJapo

Matchduel 4 van de 5 uitslagen precies goed, had ik bij de toto moeten doen. Met captain Vilhena goede zaken gedaan bij profcoach.

hartstikkebedankt

128 punten voor match of the week, Captain De Jong en Til stuwen mij naar 98.6 procent :D

Helaas Bergwijn met een assist op de tribune maar daar zullen er meer last van hebben

Laatst gewijzigd
DvH6

'Mahi op weg naar zwitserland.' Gelukkig heb ik hem op het laatste moment niet genomen, maar wel erg lullig voor de mensen die dat wel hebben gedaan..

raymankapeens

'@hartstikkebedankt: Zijn gele kaart compenseerde dat weer hoor

Rad

Het niet hebben van de Jong breekt mij nu al op. Verder zuur (voor degene die hem op de tribune hadden gezet) dat Bergwijn/Lozano allebei in de basis stonden. Pereiro speelde ook niet goed wat ik begreep dus dat kan ook wel eens een dure misgok zijn geweest.

Mr10B

Lig het aan mij of is Daniel Parejo niet te selecteren bij match duel als topscorer?

Starlynk

Lijkt er idd op dat ie er niet bij staat.. Moet je ff een berichtje sturen via https://forum.scorito.com/hc/nl/requests/new?openExternal=true en dan voegen ze hem toe.

Ab Normaal

En Bas Dost heb ik ook zo 1,2,3 niet gezien. En die linksbuiten van Real ook niet.
Of heb ik er naast gekeken?

Jori

Bas Dost staat er nu iig bij.

Daniel Parejo was inderdaad nog een leuke naam.
Vinicius Junior heeft zijn volledige naam is het spel, dus V. Paixão de Oliveira Júnior

Verder komen de realisten in ieder geval op 3 standaard namen, gok ik?
Ramos, Benzema, Dzeko
gezien de vorm van villareal, lijkt me Dost ook nog prima keuze erbij

1 2 ... 151 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.