Dat Benschop spits zou spelen was geen publiek geheim, verwachting was overigens dat Serrarens vanaf links zou starten. Henk de Jong maakt wel vaker aparte keuzes maar dit keer vond ik zijn motivatie nog niet eens zo slecht. Maar goed, volgende week kan het zo maar weer anders zijn ;). Hier in ieder geval Burgzorg in de selectie, in principe als allerlaatste redmiddel, hopelijk heb ik die niet nodig.
Ik lees net dat er morgen gekeken wordt of bergwijn en lozano kunnen spelen. Ik heb alleen bergwijn en twijfel hem te selecteren. Hij is dit weekend bij mij geen kandidaat captain en door blessure ook geen basisklant dus neem ik denk ik liever de zekere optie door hem op de tribune te zetten en spelers op te stellen die zeker spelen.
Ik zie er eigenlijk wel 1 in de basis beginnen, met wie speel je anders?
Gakpo direct er in en Malen die nog nooit heeft overtuigd in de basis?
Enige andere optie die ik zie, met Pereiro op de vleugel, Guti erachter en dan hoeft er maar 1 van Gakpo of Malen te starten.
Sowieso lijkt het me leuke speelronde: Ajax wil heracles zo snel mogelijk wegvagen om direct vizier op Real te mogen zetten, maar Heracles is daar niet helemaal het ploegje voor en Ajax heeft het vaak lastig met Heracles
PSV tegen Utrecht, Utrecht wat toch uitermate getergd begint na alle VAR onzin afgelopen week en PSV heeft er dit seizoen nog niet zwakker voorgestaan qua selectie
Hier toch maar Bergwijn op de tribune gezet, maar denk dat er 1 van de 2 (hij of Lozano) basis staan en de ander wel in zal vallen als het nodig is. Twijfelde of ik Angelino op de bank zou zetten, maar ga toch maar 4-4-2 spelen met Doan dan ook op de tribune. Denk dat Doan wel weer gelijk basis staat, omdat ze aantal twijfelgevallen hebben bij Groningen en hij gewoon hun beste speler is.
Ik verwacht eigenlijk wel eenvoudige overwinningen van Ajax, Psv, Feyenoord en AZ.
Bas Dost staat er nu iig bij.
Daniel Parejo was inderdaad nog een leuke naam.
Vinicius Junior heeft zijn volledige naam is het spel, dus V. Paixão de Oliveira Júnior
Verder komen de realisten in ieder geval op 3 standaard namen, gok ik?
Ramos, Benzema, Dzeko
gezien de vorm van villareal, lijkt me Dost ook nog prima keuze erbij
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.