Scorito-algemeen

1 2 ... 150 ... 606 607
Treenert

Serrarens op de bank, hoe verzin je het als trainer om jouw topscorer in vorm op de bank te zetten? Maar ja met De Jong verbaasd het mij ook nog niet eens

Mr10B

Heerlijk burgzorg op de tribune :p.

Ach kans wel groter dat hij nu dan ook blijft staan. Dan kan ik 'm gebruiken wanneer ik em nodig heb

arturo

Hierbij mijn team:

Zoet – Wellenreuther
Angelino – Dumfries – Ouwejan – Lewis – Memisevic
El Khayati – Til - Tadic – Ziyech – Ødegaard – Susic
Bergwijn – Joosten – Van Persie – Stengs – Serrarens

Nu maar hopen op pinch hitter punten bij de Graafschap.

Succes allen.

Wexweasel

Ging prima voor de winterstop; 99,1 %
Twee miskleun weken gehad door ‘te anticiperen’ op het programma 🙈

2e helft gaan we het doen met:
Onana en scherpen
De ligt, dumfries, viergever, ouwejan, klok,
Ziyech, tadic, khayati, seuntjes, susic, bos
De jong, lozano, thy, serrarens, kristinssons

Dus weer 4 x Ajax en PSV
Stevig in gezet op de basis 11 (12/13)
En als ‘gokje of verrassing’ Thy; niemand echt over gehoord hier; ben benieuwd.

Succes allemaal!

Valvuillerdemoz

Mijn team voor het kampioenschap:
Onana - Koselev
Viergever, Angelino, Ouwejan, Memisevic, Oude Kotte
Tadic, Ziyech, Til, El Khayati, Ødegaard, van Amersfoort
De Jong, Bergwijn, van Persie, Isak, Burgzorg.
Uiteindelijk toch Onana voor Zoet. PSV krijgt Feyenoord nog, dus... Koselev voordeligste keeper in de B-categorie.
Achterin dan maar twee PSV-ers; we gaan voor keihard resultaatvoetbal na de winterstop. Geen plaats voor sentiment meer (behalve bij van Persie dan misschien)
Middenveld heb ik nog wat kunnen versterken in mijn optiek. Al is ook hier Gaston Perreiro geslachtofferd. Met Til en Ødegaard veelbelovende vervangers gevonden.
Voorin toch voor van Persie gekozen boven Lammers, uiteindelijk, want: nu kan het nog.
Bank was nogal matig de eerste seizoenshelft. De beoogde bankspelers heb ik ook kunnen upgraden. En wel lekker dat Burgzorg weer speelt en scoort. (vandaag niet opgesteld natuurlijk) Maar als het een beetje meezit zijn ook al mijn tribuneklanten inzetbaar als het nodig is.
Iedereen succes in de competitie verder!

Laatst gewijzigd
P. Krul

Na tijden spieken voor tips zal ik ook eens posten

Bizot - Padt
Angelino - Dumfries - Haps - v Beek - Vlaar
Ziyech - Tadic - Schone - Toornstra - MSeuntjens - Bruns
De Jong - Lozano - Stengs - Serrarens - Burgzorg

Beetje gegokt met spelers die nog buiten de boot kunnen vallen.

Succes!

arturo

Voor de volledigheid ook mijn Topcoach BE team:

Vukovic - Nardi

Arslanagic - Juklerød - Dewaest - Bronn - Foulon

Pozuelo - Fall - Bruno - Kamada - Refaelov - Vanaken

Acolatse - Mbokani - Samatta - Kuzmanovic - Ampomah

Bestaat er al een wielerflits subpoule voor Topcoach BE?

Starlynk

Nee, er was niet echt interesse voor Topcoach BE, dus heb geen poule aangemaakt. Ik heb het eerste halve jaar ook maar een beetje aangemodderd daar, maar sta wel top 100. Heb nu ook zonder al te veel research een ploeg samen gesteld voor de 2e seizoenshelft:

Vukovic - Ochoa
Dewaest - Fai - Laifis - Bronn - De Petter
Vanaken - Kamada - Refaelov - Zulj - Schrijvers - Fall
Samatta - Trossard - Sorloth - Ampomah - Bjordal

Bij Match Duel BE is de top 3 uit de Wielerflits Forum Poule ook de top 3 in de algemene poule dus daar doen we het wel lekker ;)

arturo

'@Starlynk: ik zie het, je staat bij Topcoach BE algemeen 3 plekken hoger :). Dan maar volgend jaar subpoule. Vindt het eigenlijk best vermakelijk, die Belgische competitie. Wat mij betreft een blijvertje.

JimKro

Onana- Koselev
Blind- Schwaab- Viergever- Van Beek- Memisevic
Zyech- Tadic- Seuntjes- Diemers- Susic- Llonch
De Jong- Linssen- Idrissi- Mlapa- Serrarens

Ik had niet enorm veel extra te besteden (54 miljoen in totaal), maar ik hoop dat ik nog wel een beetje kan stijgen in de tweede seizoenshelft. Het valt me wel op dat de teams hier niet erg veel van elkaar verschillen in de grote lijnen.

Ajax een net iets fijner programma dan PSV, dus 4 Ajax spelers. Buiten dat, sowieso veel ingezet op de top 2 clubs. Buiten V Beek zag ik geen Feyenoord spelers die ik er echt bij wilde hebben, ongeacht hun programma. V Persie en Toornstra vind ik een risico en Berghuis net aan de dure kant. Groningen verdediger vanwege een goed programma en wellicht nog wat pingels.

Uiteindelijk gekozen om ook Tadic er maar in te doen. Ik denk eigenlijk dat hij iets te duur is, maar ik vond dat er niet enorm veel goede alternatieven waren. Waarschijnlijk had ik dan nog een extra Ajax verdediger erbij genomen en Doan of Odegaard gekozen. Qua aanvallers was er in mijn ogen veel keus. Dus ik heb maar een beetje bezuinigd op de middenvelders buiten Tadic en Zyech en voor een mooi rijtje van aanvallers gekozen die allen mooie onderliggende resultaten hebben vertoond. Ik had de laatste uren niet meer opgelet op de opstelling van De Graafschap, dus ik zit nog wel met Serrarens. Maar dat zal geen enorm probleem worden hopelijk.

Laatst gewijzigd
P. Krul

'@JimKro
Als je minder te besteden hebt moet je juist een gokje wagen toch?

JimKro

Definieer 'gokje.' Maar Scorito en 'risco nemen' gaan doorgaans niet heel goed samen. ;)

P. Krul

Je hebt Tadic voor 6.500.000, voor dat geld kan je bijv Til en Toornstra halen.
Is geen zekerheid op punten natuurlijk.
Heb jij net als de rest gekozen voor Tadic, kan je op basis daarvan niks in of uitlopen.

Ab Normaal

Hopla, in de eerste seizoenshelft na sluiting direct Boadu verloren met een blessure en nu Seuntjes.
Lekker begin weer.

Edit: valt gelukkig mee.

Laatst gewijzigd
wesley1983

Topcoach NL:
Onana - Scherpen
Blind - Dumfries - Angelino - Ehizibue - Peters
Ziyech - Van de Beek - Til - Vilhena - Odegaard - Llonch
Bergwijn - Berghuis - Lammers - Isak - Burgzorg
Hier er dus voor gekozen om Tadic wel op te splitsen, we zullen zien wat het brengt, Donny deed het alvast goed gisteren.

Topcoach BE:
Steppe - Dutoit
Mechele - Mbodji - Vanheusden - Garcia - D'Haene
Vanaken - Pozuelo - Carcela - Zulj - Schrijvers - Benson
Trossard - Harbaoui - Botaka - Dompé - Ampomah
Hier vond ik het vooral jammer dat ik niks bij gekregen heb qua budget (48 mil behouden dus) terwijl ik voor de winterstop op een 11e plaats algemeen stond. Dus beetje gegokt op goede spelers die scorito onbegrijpelijk laag van waarde gemaakt heeft zoals Dutoit (eerste keeper van KVO voor 500k), Benson, Dompé en Ampomah. Maar deze spelers zullen toch vooral voor bank en tribune gebruikt worden.

Sloddies

De Sloddies zijn redelijk aan de 2e competitiehelft begonnen. Gokje met Burgzorg als reserveaanvaller levert 55 puntjes op. Vandaag moet captain Luuk wel het voortouw nemen anders gaat we flink zakken.

Zoet - Wellenreuthet

De Ligt - Angelino - Ouwejan - Memisevic - Ehizibue

Tadic - Ziyech - Odegaard - Susic - Bruns - Tapia

De Jong - Bergwijn - Lammers - Namli - Burgzorg

Treenert

Percentages gekozen in topcoach:
Hakim Ziyech 60%
Dusan Tadic 63,8%

Dus meer dan de helft heeft óf Ziyech niet óf Tadic niet. Vind ik toch wel bijzonder.

Ajvenema

'@treenert, waar kun je dat soort statistieken vinden?

Na nog wat last minute wissels:

Zoet
Angelino, Blind, Dumfries, Ouwejan
El Khayati, Maher, Tadic, Ziyech
De Jong, Peterson

Van der Hart, Memisevic, Crowley, Isak
Bruns, Clement, Serrarens

De kern is redelijk sterk, maar iedereen heeft natuurlijk zoveel mogelijk ajax en PSV spelers staan. Uiteindelijk zal er toch veel gaan afhangen van de goeie keuzes onder de 3 miljoen...

Ajvenema

Blij dat ik mezelf niet door de Feyenoord-euforie heb laten meeslepen iig...

Jori

Hier geen Dolberg, uiteindelijk was het toch een risico terwijl ik zelf bijzonder laag sta en met degelijke keuzes alleen al enorm kan stijgen. de keuze Onana-Bergwijn is gewoon meer solide dan Zoet-Dolberg.
Vond hem overigens wel erg goed spelen, maar spijt kreeg ik pas toen ik AZ zag, wat is die Stengs toch weer heerlijk terug, al is het ook wel lekker spelen tegen Emmen

Hier:
Zoet Vd Hart
Blind Angelino Dumfries Ouwejan V Beek
Ziyech Tadic Khayati, Ödegaard, Maher, Llonch
Bergwijn, Novakovich, Mlapa, Isak, Serrarens

Feyenoord euforie, tja, eerlijk gezegd, ik ging er ook vanuit dat tegen Excelsior er weinig punten zouden scoren, daarom V beek op de bank, gezien ik de overige 4 wel echt basis wou. Verder heeft V Persie gescoord en wist je dat Haps nog niet volledig in actie zou komen op zo'n plastic ondergrond. Dat zijn wel de meest gebruikte namen

EDIT: Pfoe, Bergwijn zwaar geblesseerd, naar het oogt. Hoe hij draaide, lijkt het direct op een breuk...

Laatst gewijzigd
pirazzi

1844 punten deze speelronde :)
https://scori.to/ZTPWHYZ

Laatst gewijzigd
Rad

Is er al meer nieuws omtrent de blessure van Bergwijn? Zit ik daar met m'n aanvaller van 4.5 M

hartstikkebedankt

Ja het schijnt mee te vallen met Bergwijn, als in hij heeft geen breuk zoals gisteravond werd geconstateerd. Ik heb hier heel even de deal van De Graafschap gemist die kennelijk nu de beschikking hebben over Benschop waardoor Serrarens ineens moest banken.

Team:

Zoet, Van der Hart
Blind, Viergever, Ouwejan, Memisevic, Dankerlui
Tadic, Ziyech, Til, Odegaard, Bruns, Schaars
De Jong, Bergwijn, Isak, Van Bergen, Serrarens

Van Beek lang overwogen maar toch verwijderd, aanval kwam ik niet echt lekker uit en wilde 2 AZ-ers maar niet Seuntjens dus dat zijn toch maar Ouwejan en Til geworden. Uitgangspunt was niet meer dan 2 spelers van 1 club niet zijnde Ajax of PSV.

Laatst gewijzigd
Rad

Ja Serrarens heb ik ook, ga niet last minute alles in de gaten houden dus dan moet ik het daar maar mee doen. Hopelijk valt het inderdaad mee..

Ajvenema

Ja, serarens is jammer, maar als ik daar Benschop of burgzorg had gehad hadden die ook op de tribune gezeten. Laten we hopen dat ik ‘m niet te vaak nodig heb:) baal meer van Peterson. Wist wel dat ie uit vorm was, maar ging er vanuit dat dat een kwestie van tijd was. Niet dat ie zn basisplaats zou verliezen:) wel goeie week verder met captain Luuk de Jong.

1 2 ... 150 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.