Scorito-algemeen

1 2 ... 149 ... 606 607
JapieJapo

Keepers kun je nooit op tribune zetten en scoren altijd (min) puntjes. Vd Hart zat afgelopen weekend al een paar keer mis dus blijft een gok. Ik wil liever een keeper die relatief makkelijk wedstrijden heeft als Zoet een lastige wedstrijd heeft. Kom je toch snel bij Eduardo uit achum....

Ab Normaal

'@ajvenema en jeroen ouwerling
Van Hooijdonk had ik eerst, maar ingeruild voor Kristinsson van Willem II.
Bewust omdat ik Isak heb. Stel dat die geblesseerd raakt of tegenvalt dan zal bij de tricolores normaal gesproken Kristinsson zijn vervanger zijn.

@Treenert
Je moet bij de punten van vd Hart over de eerste helft ook nog die van Boer tellen. Dan is het verschil met Koselev groter. En ik denk dat vd Hart ook bij een foutje keeper blijft. Alleen de laatste thuiswedstrijd mag Boer wel keepen als afscheid denk ik.

j.ouwerling_351742

Als je qua keepers let op programma, is er wat mij betreft 1 ideale combinatie die overblijft als je kijkt naar prestaties uit de 1e helft van het seizoen en de verbetering / verslechtering die hierin kan plaatsvinden. En in die combinatie is er geen plek voor Onana helaas en blijf ik met 2 ajacieden over als Ajax supporter

Laatst gewijzigd
DvH6

Met Vermeer heb je voor 1.75 miljoen in ieder geval 2 maanden de keeper van Feyenoord en misschien daarna ook nog wel. Ik vind hem in ieder geval beter dan Bijlow. Lijkt jullie dit (+500k tribune aanvaller) een betere keuze dan Koselev en Clement?

soj

'@ DvH6 pak dan Padt weet je zeker een basis keeper en je houdt 250 extra over.

Ajvenema

Ik vind Vermeer ook aantrekkelijk, maar uiteindelijk heeft Feyenoord een lullige 5x de 0 gehouden. Ik denk ook niet dat het lek ineens boven is na 1 goeie pot, daar ben ik al te lang fan voor;) bij mij worden het Zoet en Wellenreuther...

soj

Voor 4k heb je Bizot en Padt samen 20x de nul gehouden vorig seizoen (13 en 7)
Meer als de helft dus voor maar 4k

DvH6

Jaa misschien handig om er bij te zeggen, Vermeer is m'n tweede keeper dan, na Bizot

Mr10B

Enige wedstrijden waar ik Zoet evt niet ga opstellen zijn AZ en Feyenoord uit. En dan speelt WII thuis tegen Fortuna en thuis tegen Emmen. Lijkt me prima. Overigens kan de keeper van PEC ook prima, maar als vd hart nog een paar keer blundert kan dat zo maar gewisseld worden

Ajvenema

Aan de andere kant krijgt Willem 2 nog de volledige top 5 te verwerken, dat maakt me een beetje twijfelachtig over wellenreuther.

Mr10B

Hahaha, ik had dit topic ook niet moeten openen. Nu ga ik toch weer twijfelen :P

soj

Mischien Hein Stuy een optie?
Kost weinig

TomTriomfeertTour

4 Ajax, 4 PSV, 2 AZ, 2 Groningen, 2 Willem 2, 1 feyenoord, 1 PEC, 1 ADO, 1 Graafschap. We gaan ervoor!

westland

Serrarens niet in de basis

klumper

Bizot, Koselev
Blind, Angelino, Ouwejan, Memisevic en Peters
Tadic, Ziyech, El Khayati, Til, Llonch en Vet
De Jong, Bergwijn, Idrissi, Joosten en Serrarens

Hoop met dit team een 95 % + score te halen, sta nu 91,4 %.
Vorig seizoen tijdens mijn eerste deelname aan Topcoach niet verder gekomen dan 88 %.

Iemand nog op of aanmerkingen op dit team?

Ab Normaal

Oef. Serrarens op de bank. Snel even kijken dis vokr een alternatief

BarryE1

Kastaneer?

BarryE1

Narsingh?

Karperdrol

Waarom de keuze voor angelino en niet dumfries?

Ab Normaal

Memisevic er uit voor Paal en Serrarens exit voor Namli.
2x pec er bij. Heb er daar nu wel 3 van. Afijn, het moet maar.

Ab Normaal

Gesloten. Succes allemaal!

Filipo

Onana Van der Hart
Dumfries Angelino Blind Ouwejan Dankerlui
Tadic Til Toornstra Odegaard Amersfoort Llonch
De Jong Bergwijn Idrissi Clement Serrarens

Jammer dat het gepuzzel er weer op zit.
Succes iedereen!

bakfiets

Hier ga ik het mee doen de tweede helft:

Onana, wellenreuther

Dumfries, angelino, ouwejan, van beek, mimisevic

Tadic, schone, de jong, crowley, til, seuntjens

De jong, bergwijn, van persie, stengs, serrarens

Starlynk

Zoet - Padt
Angelino - Blind - Viergever - v.d. Werff - Peters
Ziyech - Tadic - Til - El Khayati - Susic - Olijve
De Jong - Berghuis - Idrissi - Jansen - Burgzorg

Nog ff last minute stress doordat Serrarens op de bank was beland, dus ben niet helemaal 100% happy met het team, maar we gaan het er mee doen!

aborah

Onana - Wellenreuther
Angelino - Dumfries - Tagliafico - Van Beek - Peters
El Khayati - Maher- Tadic - Ziyech - Ødegaard - Doan
Bergwijn - De Jong - Van Persie - Stengs - Burgzorg

Wel tevreden over mijn team. Hopelijk blijft Van Persie heel, maar anders kan ik met sterke middenvelders ook makkelijk 3-5-2 spelen.

1 2 ... 149 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.