Scorito-algemeen

1 2 ... 148 ... 606 607
aborah

Tagliafico terug morgen, Mazraoui hamstringblessure. Maakt die die keuze voor mij weer stuk makkelijker.

Kling

Helder, Ab. Al moet belofte Isak het natuurlijk allemaal nog maar even gaan laten zien.

Mijn puzzel is in ieder geval gelegd. Slechts twee Ajacieden voelt nog wat onwennig, maar ik denk dat deze uitgebalanceerde selectie ervoor gaat zorgen dat ik die 99% ook dit jaar weer ga halen (nu 98,9%).

Succes iedereen!

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Wellenreuther - Isak.
of
Koselev - Rosheuvel.

Hier zal ik mijn aankomende uren over moeten buigen.

Ajvenema

Onana, Wellenreuther
Ouwejan, Blind, Dumfries, Memisevic, Rutten
Ziyech, Tadic, el Khayati, Maher, Crowley, Bruns
De Jong, Bergwijn, Rosheuvel, Isak, Serrarens

Wat is de zwakke plek?:)

Laatst gewijzigd
Jori

Zwakke Plek? Boef! jij hebt gewoon een verdediger extra! 2x Dumfries mogen opstellen, dat wil ik ook wel

Laatst gewijzigd
Ajvenema

hahaha, ja ik had de tweelingbroer van Dumfries ook opgesteld...

Jori

De zwakke plek zit mijn inziens achterin, tenzij je niet zoveel verwacht van Ajax en PSV.
Voorin heb je wel veel luxe met De Jong en Bergwijn en weet ik niet zo goed wat je verwachtingen zijn van Rosheuvel?
Middenveld goed degelijk, zal zelf waarschijnlijk 2 andere namen daar hebben.

Jori

Van der Hart blijf trouwens gewoon onder de lat,
0 wijzigingen in de basis voor Pec zwolle

(https://www.rtvoost.nl/nieuws/306745/Van-der-Hart-blijft-eerste-keeper-bij-PEC-Zwolle-Geen-reden-om-te-gaan-wisselen)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@Jori,
Ja, ik zou er nog wel een extra verdediger van ajax/psv in willen, maar die zijn meteen zo duur...
Rosheuvel heb ik er puur instaan omdat ie qua punten zo goed gescoord heeft deze helft. Hoop dat ie die lijn kan doortrekken. Met de blessure van te Vrede zal ie iig wel blijven spelen.
Ik zou eigenlijk m'n hele middenveld wel willen laten spelen, dus misschien toch wat budget van daar naar de verdediging halen.

Jori

Ja, maar dat Te Vrede geblesseerd is, betekent dat Rosheuvel direct wat punten mist:
4 van zijn 5 assist zijn op Te Vrede en bijna elk doelpunt van Te Vrede leverde of de winst of een gelijkspel op.

Verder is het inderdaad een subtiele afweging tussen spelers, De Jong steekt er namelijk qua prijskaartje nog wel verder bovenuit dan de psv verdedigers en Bergwijn doet dat eigenlijk ook al wel. Maar goed, dat is natuurlijk smaak ;)

Ajvenema

'@Jori, daar heb je wel gelijk in. Per miljoen krijg je meer voor Angelino, dan voor Bergwijn, of de Jong. Maar ik heb moeite met het vinden van spitsen die me bevallen in de lagere prijscategorie.
Ajax is onzeker wie er altijd gaat spelen. Feyenoord is veel te wisselvallig. Az is onzeker. Ik had Peterson, maar die was de laatste weken ook niet echt op dreef. Kom je toch een beetje uit bij de PSV'ers...

Nog iemand die van Bergen van Heerenveen overweegt?

Karperdrol

Niemand die De Ligt heeft?
duurste verdediger, maar staat op plek 5 van meest gescoorde punten in de eerste seizoenshelft.

Blind, Viergever hebben meer punten gehaald.

barceman

Al heel de dag bezig, mijn tactiek eerste seizoenshelft met sowieso 4 van ajax en 4 van psv wil ik voortzetten. Maar krijg de achtste speler er maar niet in.

Drollema

'@Karperdrol en Angelina en Dumfries hebben ook meer punten gehaald en zijn een half miljoen goedkoper.

Ik heb momenteel 0 Feyenoorders maar ik zou niet weten wie ik er in zou moeten zetten, ze zijn allemaal te duur naar mijn mening. Alleen van Persie zou ik overwegen maar die gaat hoogstwaarschijnlijk toch nog wel wat wedstrijden missen.

Ook wel grappig dat heel veel mensen Isak gelijk opstellen na één leuke invalbeurt, toch best wel een gokje voor anderhalf miljoen.

Ajvenema

'@drollema, ik ben dol op gokjes, en het is gewoon te verleidelijk. Ik wil altijd zo'n speler hebben die je kan verbazen, en waar andere spelers jaloers op zijn. Dat gevoeltje mis ik toch een beetje als ik alleen maar de usual suspects kies...

Ab Normaal

'@ajvenema
Je middenveld is hetzelfde als de mijne en je aanval ook. Op Rosheuvel na. Daar neem ik een gokje met een 500k speler en dat extra geld (en Paal of Dankerlui ipv Rutten) gebruik ik om van ouwejan Angelino te maken. Keepers heb ik Onana en vd Hart.

Laatst gewijzigd
Treenert

Isak is mij ook te duur, vind ik Clement een veel interessantere optie, goede speler is dat.

Waarom zie ik v.d.Hart zo vaak voorbij komen terwijl je met Koselev een 'gelijk' aantal zekere punten scoort, en nog goedkoper ook.

ps. heb gewoon Lozano op de tribune zitten :) :)

Ab Normaal

'@Treenert
Omdat ik denk dat Pec het onder Stam veel beter gaat doen dan de eerste seizoenshelft en ik denk dat Fortuna het niet beter kan doen, eerder minder.

Drollema

Iemand die Pereiro nog overweegt? Speelde sterk tegen Groningen en heeft toch veel punten gescoord ondanks dat hij niet altijd in de basis staat.

Jori

Pec draait idd lekker en kijkende naar de wedstrijden PSV-Feyenoord en Ajax-PSV, dan is het niet heel lekker om Zoet te laten keepen en in geval van Ajax-PSV Onana ook niet echt, dan heeft Pec prima wedstrijdjes waar je hem in de basis zet. je zou ook kunnen besluiten om de uitwedstrijden tegen az voor hem te kiezen. Verder had PEC op basis van de xG tegen nog wel wat pech, al zijn Koselev en Padt ook goede opties.

@Drollema: Ja ontzettend, hij of Guti. Maar dat durf ik echt niet aan.
Van Bommel wisselde nooit in zijn basiself, uiteindelijk heeft Guti na maanden zeuren toch de plek overgenomen, toen ging Guti juist minder spelen en vorige wedstrijd was daar plots weer Pereiro, die ook erg goed speelde en beslissend was. Pereiro zie ik dus tegen Fortuna wel starten. Maar na 70 minuten wel gewisseld worden en vanaf dan heb je geen idee meer wie wanneer gaat spelen

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ Ab maar 1 poedel en Boer keept de rest vh seizoen bij Pec. Vandaar mijn term 'zekere' punten omdat Koselev het seizoen wel afmaakt. Ben het met je eens dat Pec het beter gaat doen, vandaar mijn keuze voor Clement.

Karperdrol

Bizot
Ouwejan, Dumfries, de Ligt
El khayati, Ziyech, Tadic, Til
Bergwijn, de Jong, Idrissi

Wellenreuther, Memisevic(of vd Beek), Odegaard, Isak.
op de tribune 3x 500.00

iemand nog tips?

Ajvenema

'@ab: Oh, benieuwd naar dat 500k gokje, zie er zo snel niet echt wat tussen zitten... Had ook Onana, maar heb 'm maar geswitched naar Zoet, die heeft toch wat meer punten gescoord.

@karperdrol: Ik had in de eerste seizoenshelft zo'n 500k rakker op de tribune, maar door het snelle uitvallen van Boadu was ik vervolgens regelmatig aangewezen op Breij, die er vrij weinig van bakte... Is toch wel tricky:)

soj

Snap niet dat iedereen zoveel in een keeper investeert, Bizot prima alternatief heeft 13x de nul gehouden vorig seizoen 2,5 kost hij maar.
Az gaat meer op helft tegenstander spelen nu stengs in vorm raakt en boadu eraan komt , dus dit komt ook goed uit voor Bizot.

De Ligt prima verdediger zn punten ook behaald dankzij zn elftal.
Ik had hem ook maar kies toch voor een goedkopere ,oa dumfries, ouwejan die veel opkomen als backs en een goede assist hebben en dumfries ook nog eens brutaler is voorin.

Guti had ik ook maar denk dat v Bommel toch voor perreiro kiest , v Bommel houdt toch meer van een iets agressievere speler zoals hij zelf was.
Ik heb toch shone v ajax gekozen of hij staat basis en haalt rendement of als invaller prima pinchitter, is altijd van waarde

j.ouwerling_351742

'@ajvenema Ik denk dat hij Van Hooijdonk kan hebben. Wellicht een leuk gokje inderdaad!

1 2 ... 148 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.