Scorito-algemeen

1 2 ... 147 ... 606 607
Ab Normaal

Ik heb zelf Lozano niet, maar zou 'm daar niet voor laten.
Verwacht dat Van Bommel gewoon geen risico wil nemen en verwacht zonder Lozano ook wel te winnen.
Serrarens kun je dit weekend wel voor 'm opstellen.

Ik ben zeker nog aan het puzzelen. Vervelende slotdag van de transfermarkt.
Boer die toch niet vertrekt, ik heb vd Hart als reservekeeper en ga daar nu toch weer over twijfelen, zal hij wel eerste keeper blijven, Martina die gehaald wordt terwijl ik Van Beek heb, blijft die wel eerste keus?
En ik zit nog steeds met Seuntjes in mijn maag. Komt Boadu er direct in of wordt ie rustig gebracht.

Karperdrol

Bij mij zit te twijfel in de 3 miljoen spitsen...
Linssen erin... eruit.. Idrissi erin...
om gek van te worden.

Starlynk

Ja, ik heb v.d. Hart toch maar vervangen door Wellenreuther. Verwacht niet dat Boer zomaar weer eerste keeper wordt, maar het risico wil ik niet lopen.

Qua Seuntjens/Boadu: las ergens dat Boadu zelf graag zo snel mogelijk weer wil spelen maar dat de club/v.d. Brom het als hun taak voelt om hem af te remmen en geen ongeoorloofde risico's te nemen, dus hij zal wel langzaam gebracht worden.

Qua Lozano: ja, lastig. Ik heb hem zelf niet, want gaf de voorkeur aan De Jong voor 500k meer, maar weet niet wat ik nu zou doen als ik hem wel in mijn team zou hebben... Ik heb een beetje hetzelfde met Doan. Die had ik vooraf wel als redelijk zekerheidje maar gelijk een wedstrijd missen is wel balen. Denk dat ik de gok toch maar neem.. 1 wedstrijd is nog wel te overzien.

Ajvenema

Ja, de Jong heb ik ook. M'n aanval is nu: De Jong, Lozano, Rosheuvel, Isak, Serrarens. Misschien toch Bergwijn ipv Lozano, en dan Rosheuvel upgraden...

Boadu had ik in de eerste seizoenshelft helaas, maar ik laat hem er nu lekker uit. Seuntjens echter, ga ik door de situatie daar ook niet kiezen.

Martina en van Beek, dat is ook nog wel een dingetje, maar ik denk dat ik het daar wel even op durf te gokken. Zolang Feyenoord een beetje aardig blijft draaien zal ie wel blijven staan. (excelsior uit, altijd lastig)

Karperdrol

Mmmmm 3x Ajax, 3x Psv, 1x Feyenoord en 4x AZ..... poehhh

Ajvenema

Het opstellen is meteen ook weer lastig. Perongeluk 3x Willem2 erin gezet, dus om te compenseren moet ik Bruns opstellen ipv Crowley... Zul je zien dat die er juist weer eentje in gaat schieten.
4x ajax, 3x psv, 2x AZ, 1x feyenoord hier.
3x willem 2 is wel echt een beetje overdreven eigenlijk...

Rad

Ik heb geen Seuntjes/Boadu of Idrissi (hoe jammerlijk ook) maar ik neem aan dat Stengs zn geld ook wel waard gaat zijn?

aborah

Pff Angelino erin dan toch weer Dumfries dan toch maar weer Viergever. De Ligt erin, toch maar Tagliafico, nee toch maar Mazraoui. Als ik nou daar bespaar, krijg ik misschien toch nog Lozano erin. Het blijft puzzelen en je weet van te voren dat je zondagavond al weer spijt hebt van veranderingen die je hebt gedaan, omdat inmiddels al de spelers wel even in je team hebben gezeten :)

Vanmiddag ook nog maar even snel topcoach BE in elkaar zetten. Volgens mij had ik daar een budget van 42 mln gehad als dat had gekund. Al mijn spelers waren geblesseerd of uit de basis gespeeld, dus daar ook maar bij 35%. Ook niet heel veel tijd toen besteed aan maken van team.

Ab Normaal

Ik heb Angelino en Dumfries en twijfel ook om Dumfries in te ruilen voor Viergever voor het geld.
En twijfel enorm om Onana inte ruilen voor Bizot.
Dat geeft ruimte om alle upgrades te doen die ik zou willen.

Laatst gewijzigd
Picasso

Ahhh Lozano,
Wat doe je me aan?
Eindelijk was m'n team af, heerst er nu ook bij jou onzekerheid
Ben je 1 pot afwezig, of zijn het er meerdere
Grote vragen zonder antwoorden
Ik moet het er maar mee doen

Marsthinaikos

Heerlijk dit toch, tot 20:00uur zijn er zoveel mensen die twijfelen. Nu is Tannane op non-actief gesteld door FC Utrecht, zal Kerk dan spelen of toch Kramer met Venema? Wat als Dolberg straks toch niet speelt zondag maar Huntelaar de kans krijgt? Hee, opeens krijgt Haps de voorkeur voor Verdonk en Seuntjes is wat grieperig misschien zodat Bodau gaat spelen en misschien wel 2x scoort. Leve de scorito transferdeadline hahahaha

Phoenix0000

Tanane op non actief.
Kramer een optie? Of staan er anderen te trappelen.

hartstikkebedankt

^Bahebeck, Venema, Kramer, Kerk en Gortler vinden dit leuk

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Momenteel 4x Ajax, 4x Psv, 4x Willem II, 2x Groningen, 1x Pec, 1x Ado, 1x Graafschap en 1x Az.
Maak kan zo weer wijzigen dat ik weer AZ'ers er bij doe.

Mr10B

Zo weer hele team omgegooid. Toch gekozen voor wat meer waarde in mijn Basis 11. Nu een tribune met een waarde van 2 miljoen totaal. Dus de rouleermogelijkheden zijn zeer beperkt. Wel zijn de tribunespelers alle 3 basisspeler geweest in de laatste 2 wedstrijden, dus mochten ze er in komen zijn ze niet helemaal kansloos hoop ik.

Mr10B

0x feyenoord is dat een principe ding?

bakfiets

Ik heb nu 4 x ajax, 4 x psv, 4 x az, 2 x feijenoord, 2 x willem II, 1 x groningen en 1 x de Graafschap. Ik heb seuntjes wel om even in de discussie te blijven. Maar is bij mij wel 5e of zelfs 6e middenvelder. Als hij niet in de basis staat is het toch vaak de 12e man en in die rol kan hij ook veel punten pakken.

Karperdrol

Ik heb 1 Feyenoorder... Sven van Beek.
Al twijfel ik daar nog steeds over.

ditisdavid

Ik heb nu 3x PSV, 3x Ajax, 3x AZ, 2x Willem II, 2x Feyenoord, 1x Vitesse, 1x Groningen, 1x Heerenveen, 1x ADO, 1x De Graafschap. Kom niet goed uit qua budget om 4 van Ajax en/of PSV te nemen (vooral omdat er amper interessante goedkope middenvelders zijn) en bovendien zijn beiden wat shaky aan de tweede seizoenshelft begonnen - hoop/verwacht dus dat de prestaties toch iets minder zullen zijn.

Ab Normaal

'@Mr10B
Nee, zeker niet, had er 3 maar alledrie er uit geknikkerd.
Feyenoord is al derde en speelt puur voor de beker.
Had eerst Vermeer, v Beek en v Persie.
Maar van persie kan vaak gespaard worden, v Beek heb ik eruit gehaald voor Memisevic, die apeelt ergens voor en neemt de penalties en Vermeer, tja, wat gebeurd er halverwege als Bijlow weer fit is?

En wie moet ik dan nemen? Verdedigend is niemand zeker van z’n plek.
Toornstra is al te vaak door Bronckhorst op de bank gezet en Berghuis is te duur. Voor Vilhena zijn er goedkopere alternatieven.

soj

v Beek zal voorlopig blijven staan zie Martina naar rb gaan en st Juste centrum met v Beek.
Bizot, Padt.
Dumfries,Ouwejan, Memisevic,Klaiber, Haps.
Seuntjes ,Zyech, Shone,Khayaty, Opoku,Bruns.
De Jong, vPersie, Bergwijn, Thy,Idrissi.
Twijfel nog om mazaroui in te gaan passen.
Seuntje heeft laatste 5 wedtrijden 3x gescoord dus die zal vd Brom niet gauw wisselen

Kling

Berghuis te duur? Dat moet ik nog zien, Ab.

Ab Normaal

'@Kling
Als derde spits wel ja. Ik heb het geld voor Bergwijn en De Jong. Serrarens en Isak zijn vanwege budgettaire redenen een zekerheid. Als ik dan Berghuis neem moet ik teveel concessies doen aan mijn middenveld.

dvansteenis

'@soj

Dure aanvallers waarvan er altijd 1 tribune zit!

soj

'@ dvansteenis klopt wat je zegt , maar als ik bv seranes neem en er raakt er een geblesseerd dan zit je met hem bij de selectie.

Een goedkopere die scoort is leuk maar als je als club toch verliest schiet je er weinig mee op

1 2 ... 147 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.