Scorito-algemeen

1 2 ... 146 ... 606 607
Ab Normaal

Ja, ik heb vd Hart ook en eigenlijk wil ik geen concessies doen om ergens 250k brij te spelen om vd Hart up te graden.
Maar als Stam dit weekend toch voor Boer kiest ben je behoorlijk gezien.

Gids03

Ik denk dat ik vermeer erin doe ik denk dat hij dit seizoen 1ste keeper blijft of toch niet pffffffff

TomTriomfeertTour

Wellenreuther geen goede vervanger?

Karperdrol

Ik heb zojuist Onana eruit gehaald voor Bizot... poeehhh, lijkt op papier wel oke.
maar dan kijk ik naar de gehaalde punten en zie ik toch een verschil van zo'n 300+/- punten

lastig lastig

Drollema

'@karperdrol maar als je kijkt naar punten per € dan is Bizot de betere keuze.

Mr10B

Padt is naar punten per € beter dan Bizot, en Wellenreuter nog weer beter dan Padt. Toch stel ik liever Onana op dan Wellenreuter.

Mr10B

Hidde Jurjus trouwens 736 punten per miljoen. Dat is pas value

aborah

Koselev is nog beter dan als je punten per euro bekijkt, maar de vraag is of hij dat puntenaantal door kan trekken. Ik denk het niet.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Ik heb nu Koselev staan. Ik denk dat Wellenreuter de betere keuze is. Willem II heeft afspraken in de winterstop gemaakt over compacter/defensiever spelen, en dat lijkt nu 2 wedstrijden best oke te gaan.

Alleen moet ik die 250K dan ergens vandaan schrapen

Edit: Uiteraard als 2e keeper

Laatst gewijzigd
barceman

Bij mij valt de keuze ook op Wellenreuther, zeker door het spel na de winterstop ja. Bij mij zijn de moelijkste keuzes voor Seuntjens en Toornstra. Potentiële puttenpakkers, maar raken vaak hun plek weer kwijt. Zeker als Boadu weer fit is.

BarryE1

Als je dus punten per miljoen hanteert dan zou het hele team volstaan met goedkope spelers. Aangezien deze per definitie dus beter uit zo'n vergelijking komen. Is het dan wel zo'n handige methode? ;)

barceman

Bij de aanval weinig keuzes goede keuzes onder de 2,5 miljoen. Daarom maar 3 wat goedkopere aanvallers nemen. Kan ik per wedstrijd kijken en eventueel met 2 aanvallers spelen.

aborah

Cuco Martina is being recalled by Everton from Stoke but will then join Feyenoord on loan for the rest of the season. The move will be made permanent in the summer 🔵
https://twitter.com/DominicKing_DM/status/1090994056736489473

Zal dit nog een bedreiging zijn voor Van Beek? St Juste dan misschien naar centrum na een tijdje, maar denk niet dat Martina zich in de basis zal spelen.

hartstikkebedankt

Dat zag ik niet aankomen maar Martina zelf zal niet voor de bank worden gehaald denk ik maar als RB want die positie is dramatisch bezet bij ons

Marsthinaikos

Optie tot koop ook en denk ook als RB.

Mr10B

Als je dus punten per miljoen hanteert dan zou het hele team volstaan met goedkope spelers. Aangezien deze per definitie dus beter uit zo’n vergelijking komen. Is het dan wel zo’n handige methode? ;)"

Dat was dus precies mijn punt :P

Mr10B

Ik dacht dat St Juste het goed deed?

Mr10B

Ik heb nu behoorlijk wat lopen schuiven in mn team en zag dat ik uitkwam op 3x WII, dat is zelf voor een Tilburger misschien een beetje overdreven :P

TomTriomfeertTour

Haha ik heb precies hetzelfde probleem. Heb voorlopig Wellenreuther, Llonch en Isac er gewoon in. Misschien maak ik de Lonch-Vilhena-Isac switch naar Vet-Odegaard-RvP.

Over de feyenoord transfer: ik zie st. Juste niet uit de basis gaan in ieder geval, dus dat zou wellicht ten koste kunnen gaan van vd Beek. Ookal zie ik dat ook niet zomaar gebeuren

BarryE1

Volgens mij doet v d Beek het op het moment juist prima en hoor ik wat kritische geluiden over St. Juste.

Mr10B

Ik heb nu Crowley, Seuntjes en Maher/Susic als middenvelders 4 5 en 6. Zit te denken aan 1 upgrade en 1 downgrade, maar ik zie niet echt wie ik rond de 3 miljoen wil hebben. El Khayati verwacht ik minder van in de 2e seizoenshelft, Til is erg duur voor marginaal meer punten dan mijn huidige spelers, Vilhena idem dito. Gustafsson hetzelde/ Odegaard heb ik al. Toornstra is niet zeker genoeg van zijn plek. Wie dan wel?

TomTriomfeertTour

'@BarryE1, misschien heb je wel gelijk ja. St. Juste was niet best tegen Pec..

@Mr10B, ik verwacht denk ik meer van Til en Vilhena dan jij. Vooral bij Til(en AZ) begint het toch steeds beter te lopen en speelt hij toch wel lekker diep voor een middenvelder. El Khayati verwacht ik ook minder van, maar iets minder is niet eens zo heel erg. Toch?

Edit: ik heb nog niks gehoord van onze Groningen 'verdediger' die nog wel eens een penalty wil nemen.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Ja is ook wel, ik ga morgen nog wel een keer kijken. Vind de categorie 1 tot 1.5 miljoen ook wat minder interessant bij de middenvelders. Het "vervelende" van mijn middenveld is nu dat ik moet kiezen tussen Seuntjes en Maher tussen bank en basis. En Crowley zit voor 2 miljoen op de tribune in "normale" weken. Dat is een beetje zonde lijkt me.

Die Groningse penalty nemer net zo duur als Haps en Van Beek.

Gids03

Niemand meer ant puzzelen ??😁😁😁

Ajvenema

Hmm, de lozano kwestie zet me toch weer aan het twijfelen. Zijn er nog mensen die hem er hiervoor uitlaten? Wellicht mist ie maar 1 wedstrijd, maar ik kan er niet echt zekerheid over vinden...

1 2 ... 146 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.