Scorito-algemeen

1 2 ... 160 ... 606 607
arturo

Geen Djenepo hier helaas, wel Ito. Vooral spelers van Genk, Brugge, aangevuld met Anderlecht, Standard en Gent. Ben wel benieuwd hoe Genk het gaat doen zonder sterkhouder Pozuelo. Brugge schat ik iets hoger in voor de play-offs.

Mijn team:
Keepers: Horvath, Vukovic
Verdedigers: Denswil, Mechele, Maehle, Obradovic, Seck
Middenvelders: Vanaken, Schrijvers, Malinovskiy, Groeneveld, Kums, Verschaeren
Aanvallers: Emond, Ito, Dompé, Elayo, Mendy

Jori

Als je captain 3 doelpunten maakt, ben je wel erg blij. Maar 3x uit een penalty, dan heb je het over 448 punten aan vrees:
64 punten eraf voor gemist of 64 erbij voor gemaakt en tot slot nog de 64 punten bonus. En dat nog met een sausje van x2 erover, maar wel heerlijke zaken!

hartstikkebedankt

Hoppa!

Starlynk

Ja joh, Djenepo, Maehle en Ito scoren.. Als we nog ff bevestiging willen dat op de laatste dag je team wijzigen niet slim is :p

hartstikkebedankt

Gestegen naar nr 43 overall in TopCoach, goede keuzes gemaakt want in de winterstop stond ik rond de 94%! :)

Laatst gewijzigd
Jori

Haha, ik had het helemaal bont gemaakt en begon van 63%. Nu inmiddels naar 90.6%

Maar die formule 1 is echt huilen, alle captains zijn wel tegen iets aangelopen en hebben dnf of 2 tot 4 plekken verloren....

Laatst gewijzigd
arturo

'@Wesley, van harte met Topcoach BE! Zelf ben ik gestegen naar plek 52, ondanks Groeneveld en Kums in mijn basiself. Zou ook wel fijn zijn als Ito dit seizoen nog in actie komt. Hamstring?

wesley1983

'@arturo: thx man, jij ook! Nu hopen dat ik kan standhouden op de eerste plaats. Zou mooi zijn dat mijn naam bij de legends komt op scorito. Heb vooral schrik van Gunman die 4e staat, die heeft een goede ploeg ook, deze die hij heeft dat ik niet heb, heb ik zelf ook overwogen.
Danjuma gaat je nog punten opleveren hoor, normaal gezien zal die binnenkort wel starten. Bij Kums ga je moeten hopen dat Trebel in de ploeg komt want die speelt nu defensieve middenvelder. Over Ito heb ik nog niks vernomen maar zag er niet zo erg uit.

Edit: opletten met degenen die Horvath in hun ploeg hebben, na de match van vandaag heeft hij vernomen dat zijn oma overleden is, dus kan zijn dat hij heen en weer naar Amerika gaat. Kan ook zijn van niet maar je weet maar nooit.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Formule 1 begint echt dramatisch ik sta op maar 15.6 procent
Kost leclerc net zo veel als gasley?

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Wesley: gefeliciteerd idd! Als jij nou Topcoach BE wint, dan win ik gewoon Match Duel BE en dan hebben we 2 legends hier op het forum ;)

Mijn Topcoach BE team zelfs nog gestegen, ondanks dat alleen captain Vanaken persoonlijk punten pakte en voor de rest niemand (!). Maar goed, thuisoverwinningen voor de drie sterkste teams dit weekend, dus deze midweekse speelronde gaat meer zeggen denk ik.

@Kevin: Nee, Leclerc was duurder. 16m ipv 15m.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Blegh deadline gemist vanwege drukke dag prive, zit ik met 3 topscorers bij Match Duel BE die niet spelen.. Stomme playoffs :p

Jori

Bij topcoach nl juist probleem precies omgedraaid:
Isak zit bij mij op de bank...

Ab Normaal

Zeer tevreden met mijn keuze voor Isak.
Had hem vorige ronde aanvoerder. Erg blij dus met die drie pingels.
Zo slecht als het met het klassiekerspel gaat, zo goed gaat het met topcoach.

Jori

Lekker Ab, vorige ronde ook aanvoerder. Deze ronde had ik bergwijn, novakovich en Mlapa die allemaal een makkelijkere wedstrijd hadden, in mijn ogen dan. Maar toch niet ontevreden over mijn topcoach, dramatisch na 1e seizoenshelft, wat ik ook voelde in mijn index. Nu werd het beter qua index, al wordt die enkel getorpedeerd door mijn Formule 1.

En Starlynk, hoppa, Harbaoui heeft er alweer eentje gemaakt, zij het in de verkeerde goal ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ik sta 99e overall en dat komt puur door mijn 37% in het klassiekerspel. En nu in DDV heb ik weer niks.
Moet al noodgedwongen EBH als captain opstellen.
Dan weet je het wel.

Formule 1 kun je na races gelukkig nog bijstellen.

Starlynk

Net een heel verhaal getikt hier, druk ik op "verzenden" ben ik uitgelogd en mijn verhaal kwijt.. Argh :p

Anyway, kort verhaal dan: gefeliciteerd Wesley ;)

Zelf weer de koppositie veroverd bij Match Duel BE en ook een aardig rondje voor Topcoach BE, maar die mogelijke schorsing van 7 (!) wedstrijden van Malinovskiy gaat me wel opbreken.

Match Duel NL en Topcoach NL krijgen toch wat minder aandacht, merk ik :p Hopelijk gaat België toch meetellen voor de Scorito Index ;)

Jori

Tja, Operatie Propere Handen mag dat hele scheidsrechtersysteem nog wel keertje onder de loep nemen, die rode kaart gaat helemaal nergens over, laat staan 7 wedstrijden schorsing. Kost me ook nog een kleine 100 punten, gezien ik hem als captain had. Echter gezien ik op 65% sta, maakt dit ook geen fluit uit :p Maar dit gaat echt helemaal nergens over, logisch dat Genk totale vrijspraak eist.

En Wesley, gefeliciteerd! Die naamgenoot van je blijkt ook een prima investering, enkel spijt dat ik Vanaken nog heb laten lopen, maar dacht het zelf beter te weten met Schrijvers en Danjuma als goedkopere alternatieven en een volledige bank en tribune te hebben :p

En wat is die selemani voor speler dan? had hem geselecteerd omdat hij vorige ronde een penalty mocht nemen en dat heeft me zeker geen windeieren gelegd, maar natuurlijk wel verbaasd dat 1 speler in matchduel je bijna 200 punten schenkt!

Starlynk

Ja, die Selemani is een lekker goudhaantje. Neemt dus de penalties en is door Scorito als verdediger geclassificeerd terwijl ie de laatste tijd eigenlijk altijd als vleugelaanvaller ipv back speelt. Maar 192 punten slaat echt nergens op. Kan zo je complete Match Duel om zeep helpen.

wesley1983

'@Starlink & Jori: thx, maar ik acht me zeker nog niet rijk. Zal nog spannend worden tot het laatste van de playoffs om de strijd voor de eerste plaats in topcoach. 1 keer een mindere ronde en het kan over zijn, inmiddels staat Gunman 2e en zit ik met 2 geschorsten in mijn ploeg (Vadis en Malinovski). Best dat ik voor 6 spelende middenvelders gekozen heb zodat ik nog wat kan schuiven!

https://sporza.be/nl/2019/04/08/bondsparket-vordert-7-speeldagen-schorsing-voor-malinovski/
Over Malinovski heb ik dit gevonden, vrijdag zal duidelijk worden of we hem nog 1 keer kunnen opstellen of niet. Als Clubsupporter hoop ik op een grote schorsing en qua scorito hoop ik op een kleine schorsing. Het mes snijdt langs 2 kanten dus. Het nadeel voor Malinovski en Genk is dat ze de beelden vertraagd bekijken om de straf op te leggen en dan is het gemakkelijker om te zeggen dat het een bewuste fout is.

Selemani is idd een flankspeler die als verdediger staat bij Scorito en dan ook nog eens de penalty's neemt. Nog maar eens een fout van Scorito dus maar daar profiteren wij van :-)

Laatst gewijzigd
Jori

Vrijspraak!

arturo

Op vrije voeten inderdaad. Zo nu eerst maar eens mijn selectie Topcoach BE bijstellen...

Starlynk

Yep, mooi zo!

EDIT: en bah, Emond op de bank.. Met Dompé ook geblesseerd hou ik zo geen spitsen meer over :(

Laatst gewijzigd
Jori

Obradovic ook bank
Dompé nog geblesseerd
Odjija rood

Dus Emond moet maar banken

Niels22

Speltechnisch natuurlijk drama dat gestaakt wordt en waarschijnlijk een papieren uitslag krijgt... (hier o.a. Marin als captain)

Threeohthree

Hier ook Marin captain. Thanks Anderlecht fans... Maar goed, we zullen niet de enige zijn.

1 2 ... 160 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.