Scorito-algemeen

1 2 ... 159 ... 606 607
Starlynk

Hier ook 0 punten, maar prima dat de concurrenten dat ook niet pakken :p

Bij Topcoach BE kun je bij Antwerp ook nog wel wat goedkope verdedigers oppikken aangezien Buta en Yatabaré geblesseerd zijn, maar ja, of je verdedigers van Antwerp wilt hebben?

Jori

ja, want wie wil er nou verdedigers van de club die het meest de 0 heeft gehouden, samen met Genk? :p
Kort door de bocht natuurlijk, maar Antwerp speelt altijd wel verdedigend en gezien hier de tegenstand, hebben ze ook weinig redenen om aanvallender te spelen. En was yatabaré geen middenvelder? En volgens mij kost de vervanger van hem meer geld dan hijzelf ;)

Starlynk

Ja, Yatabaré is geklassificeerd als middenvelder bij Scorito, maar speelt rechtsback (dus sowieso niet echt interessant Scorito wise natuurlijk). En één van de potentiële vervangers van Buta/Yatabaré kost maar 1m, dus als je toch je tribune zo goedkoop mogelijk wil vullen zou ik hem er ff inklikken :p

En Antwerp is idd een prima team om de 0 te houden, maar vooral tegen de zwakke broeders, en in PO1 zijn ze zelf de zwakke broeder. In de 10 onderlinge duels met de andere PO1 teams wisten ze maar 1x te winnen. Wel 3x de 0 gehouden, maar ook veel tegengoals. En de laatste weken loopt het ook niet bepaald lekker bij Antwerp. Nou ja, het is waarschijnlijk duidelijk, maar ik heb momenteel niemand van Antwerp in mijn team staan ;)

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Starlynk: als fervent volger van de Belgische competitie en abonnee van Club Brugge kan ik je meedelen dat Yatabaré een defensieve middenvelder is. De typeverdediging is Juklerod linksback, Buta rechtsback, Van Damme en Arslanagic zijn de 2 centrale verdedigers. Backups Matheus centraal, Opare rechts en Batubinsika links. Zoals je hebt aangegeven vind ik ook dat Antwerpspelers niet interressant zijn omdat ze wss de zwakste ploeg gaan zijn in de playoffs, maar dit kan wel motiverend zijn om er iets van te maken want staan heel terecht in Po1.

Jori

Ha, lekker puh!
Verder was Bölöni (wat een topnaam) wel aan het experimenteren oa in de oefenwedstrijd tegen NAC met zijn opstelling om Buta op te vangen, wat hij oa deed met yatabaré en Seck, ook omdat opare interlandverplichtingen

Verder is Antwerp inderdaad niet zo best, maar zijn de spelers daardoor wel interessant geprijsd, zeker met paar blessures erbij dus. Denk dat ik wel 1 verdediger meeneem als koopje en mss nog Bolat

@wesley1983: Met zo'n naam weet ik al wie jij als spits selecteert ;)

wesley1983

'@Jori: Haha ik noem gewoon Wesley hoor, heb ook een shirtje van hem dus mocht hij volgend jaar vertrekken dan is her niet zo erg en kan ik hem blijven dragen 😀

Edit: het kan zijn dat Bölöni Opare uitspeelt als defensieve middenvelder ter vervanging van Yatabaré waardoor Seck inderdaad zijn kans zou krijgen op de rechtsback. Even de opstellingen afwachten dus.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Jullie hebben helemaal gelijk m.b.t. Yatabaré, mijn excuses! ;)

@Wesley1983: Als abonnee van Club Brugge, verwacht je dat Danjuma dit weekend al weer basis staat en zo ja, ten koste van wie? Dat blijft voor mij nog het grootste vraagteken. En idd nog even de opstellingen van morgenavond afwachten of er mogelijk leuke koopjes bij Antwerp/Standard zijn!

Filipo

Ik heb ook gedacht aan Opare/Seck. Opare lijkt mij de grootste kanshebber voor een basisplaats. Seck, 1 miljoen, spelend een koopje, maar het zal nauwelijks zeker zijn dat hij de overige wedstrijden ook gaat spelen. Als Antwerp aankomend weekend verliest, en die kans acht ik vrij groot, dan zie ik Boloni Seck wel wisselen. Seck, een goedkope optie, maar met 1-4-3-3, Seck als vijfde verdediger en niet spelend betekent dat al gauw 0 punten. Kies ik liever voor meer zekerheid.

Jori

'@Wesley1983: Klopt, maar gelukkig opent Standard tegen Antwerp, dus dan beslis ik wel.
Daar pak ik dus gewoon een goedkope verdediger en tegelijk kan ik kijken of Djenepo basisplaats heeft.

EDIT: Wordt wel sneu trouwens als Quirynen een basisplaats krijgt :p

@Starlynk: beoogd lijkt me:
Horvath
Mechele/Mata , Denswil, Poulain/Mata
Diatta, Rits, Vanaken, Vormer, Groeneveld
Schrijvers, Wesley

Al is nakamba (terugkomend van blessure) ook nog niet uitgesloten. Vooral via opstellingen naar voren gekomen van eerdere speelronden

Laatst gewijzigd
wesley1983

'@Starlynk: ik had eerst Diatta omdat hij voor de playoffs heel goed speelde en het een koopje is maar dan even nagedacht. Leko wisselt heel vaak zijn flankspelers en doordat Danjuma opnieuw fit is weet je gewoon niet wie hij zal opstellen. Kan zomaar zijn dat de ene keer Diatta start en de match erop Danjuma. Dus mijn tip is om geen enkele speler te nemen van het 4-tal Diatta, Danjuma, Dennis en Vlietinck. Die laatste zowiezo al niet interressant omdat hij als aanvaller staat bij topcoach.

wesley1983

Bij club zijn Mechele en Denswil certitudes. Als 3e verdediger rechts koos Leko dikwijls voor Amrabat omdat Poulain zijn contract niet wou verlengen maar heeft nu door dat dit niet de beste positie is van Amrabat dus grijpt hij terug naar Poulain. Als Mitrovic terug fit is kan het zomaar zijn dat hij de 3e verdediger wordt. Op de linkerflank Diatta of Danjuma, rechterflank Vlietinck, Dennis of Mata. Stofzuiger op het middenveld Rits, doublure daar is Nakamba. Centraal in het middenveld lijken Vanaken en Vormer belangrijke certitudes, Amrabat en Schrijvers (als hij niet als zwervende spits wordt gebruikt) kunnen daar ook spelen. Vooraan Wesley met rond hem Schrijvers dus en nu Vossen terug is kan hij ook gaan schuiven met Schrijvers op de positie van Vormer. Openda en Rezaei zijn de back-ups voor Wesley. In doel Horvath.

Laatst gewijzigd
Mr10B

Lastig weekend voor Topcoach dit. Ik denk dat ik een AZer captain ga (moeten) maken.

hartstikkebedankt

Ik ga voor Isak, maar inderdaad wel lastig

Mr10B

Die had ik inderdaad ook overwogen als ik hem had. Lonch komt bij mij wel het team ingefietst, maar hem captain maken gaat me wat ver.

Sloddies

Denk dit weekend aan Sam Lammers

Mr10B

Vlap/Lammers zijn ook goede keuzes inderdaad, maar die heb ik ook al niet.

Jori

ant: Bolat, Opare, Arslanagic, Van Damme, Juklerod, Haroun, Baby, Bolingi, Refaelov, Lamkel Zé & Mbokani
sta: Ochoa, Vanheusden, Kosanovic, Cimirot, Emond, Carcela, Marin, Bope, Cavanda, Laifis & Mpoku

Vooral Lamkel Zé vind ik wel grappig. Blijkbaar moet je een medespeler neerstompen om een basisplaats te krijgen...

Starlynk

Geen Seck, geen Miangue dus :p Nu toch maar Opare als 5e verdediger op de tribune geklikt. Heb uiteindelijk trouwens besloten om anti- Genk te gaan en heb alleen Malinovskiy van Genk :D Flinke gok, maar of ik nou 30e, 130e of 330e wordt maakt me geen klap uit. We gaan voor de overwinning!

Jori

Ik heb daar enkel Maehle (verdedigend zekerheidje wel prettig), Malinovsky, Ito (ndongala kleine enkelblessure)
Maar veel kleine gokjes in team (Opare, kosanovic, Groeneveld, Ito, Dompé)
Verder Trossard er net uitgehaald voor Wesley, gezien Trossard twijfelachtig is.

Threeohthree

'@Starlynk: Veel Standard zie ik ook ! Ik overigens vooral wel Genk en Brugge ook. Verder nog wat Standard om het of te maken. Verschaeren nog van Anderlecht en Lamkel Ze van Antwerp want had maar 1.5 mil over voor bankje. Maar goed, ben zoals ik nu zie niet de enige met 1mil mannen op de tribune. En uiteraard Seck.

Edit: Hoe duur waren Opare en Bokadi nog maar? Zie ze wel veel maar eigenlijk nooit overwogen, geen idee waarom.

Laatst gewijzigd
Jori

1.75 opare, pas basis geworden met wegvallen van buta, de vaste back
bokadi is 2 miljoen, speelt onder de naam bope. Verdedigende middenvelder, goedkoop maar weinig spectaculair. wel basis.

Djenepo die ik er nog uit heb gehaald, omdat hij niet basis begon, valt uitgerekend in en scoort, het spel kan beginnen :p

Laatst gewijzigd
wesley1983

Ik heb geweigerd om Djenepo uit mijn team te halen, wel nog uit de basis gehaald en op de bank gezet. (Wat me de voorlopige eerste plaats algemeen kost) Hij startte wss op de bank omdat hij vrij laat terug was van de interlandbreak want normaal start hij altijd, kan gewoon een match beslissen met zijn acties.
Mijn team:
Keepers: Didillon en Kaminski, had graag Vukovic gehad maar heb ervoor gekozen om te besparen qua keepers omdat ik denk dat er niet zoveel verschil zal zijn tussen de keepers.
Verdedigers: Maehle, Mechele, Kara Mbodji en Kosanovic
Middenvelders: Vanaken, Schrijvers, Malinovsky, Verschaeren, Vadis Odjidja en Bokadi (was 1,75mil)
Aanvallers: Wesley, Trossard, Djenepo en Dompé. Verder nog 2 opvullers waar ik geen rekening mee hou.
@jori: Kosanovic is geen gokje hoor, is lang geblesseerd geweest, vanaf hij terug fit was terug basisspeler en zeker doordat Luyindama getransfereerd is. Dompé verwacht ik ook dat hij veel in de basis gaat beginnen (beetje zelfde type als Djenepo, man van de actie die een match kan beslissen)

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Djenepo pakt gelukkig goed uit gisteren.

Ben ook geen kenner van deze competitie maar erg leuk om mee te doen.

Doelmannen: Vukovic en Ochoa
Verdedigers: Denswil, Maehle, Obradovic, Opare, Seck
Middenveld: Malinovskiy, Marin, Schrijvers, Vanaken, Neto, Piotrowski
Aanval: Djenepo, David, Samatta, Sorloth, Mendy.

We maken er maar het beste van :)

Jori

'@Wesley: Haha, tja, dat is mijn gebrek aan kennis van de competitie. Vreesde qua Kosanovic voor de terugkeer van Pocognoli, voor Dompé hetzelfde met Chakvetadze.
Qua Djenepo, zag vooral de behouden hand van Preud'Homme. Koos enkel voor 3 aanvallende spelers en een enorm verdedigend blok op middenveld en dat al tegen Antwerp in een thuis wedstrijd. Dan zitten Lestienne en Djenepo op de bank, die toch al veel moesten stuivertje wisselen en is Halilovic ook nog een extra optie op middenveld om dan dus Mpoku/Carcela in de aanval op te stellen. Te veel opties, 1 waarschijnlijker dan de andere, maar dat weet ik dus niet :p

Gelukkig nu weer Nederlandse competitie, dat is toch een stukje makkelijker, Zeker met de interlandbreak tussendoor, kom het Ajax goed uit, Ziyech weer fit en zal wel gewoon bij PSV erover klappen. Zelf echter durf ik geen Tadic captain aan, ik ga ook voor Isak, gezien de dramatische reeks van Fortuna buitenshuis en Isak steeds beter gaat draaien.

Starlynk

Bah gisteren vlak voor de deadline nog Djenepo er uit gehaald omdat ie op de bank begon :p Maar goed, we hebben nog even. Met 6x Standard niet veel punten gehaald gisteren, omdat ik geen Marin en Djenepo had gekozen.. Volgende week beter.

Mijn team:

Keepers: Horvath, Ochoa
Verdedigers: Denswil, Mechele, Kosanovic, Obradovic, Opare
Middenvelders: Vanaken, Schrijvers, Malinovskiy, Carcela, Verschaeren, Bokadi
Aanvallers: Emond, Mpoku, David, Dompé, Kvitalaia

1 2 ... 159 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.