Scorito-algemeen

1 2 ... 174 ... 606 607
Ab Normaal

Ja, leuk is dat. Morgan op de bank, die zag ik niet aankomen.

Sloddies

Wel terecht natuurlijk. 5x scoren tegen die arme Thaisen is wel erg overdreven. ....komt mij als geroepen alleen jammer dat Lloyd de pingel mist

kevinraar

ik heb nog steeds geen wedstrijd perfecht voorspeld word niks meer hoog erindigen gaat nu echt niet meer lukken helaas

pirazzi

De blijdschap van de Thai bij hun doelpunt was onvergetelijk.

hartstikkebedankt

Na een matige eerste ronde nu een goede tweede ronde gedraaid met 752 punten.

2 x 90
9 x 60
1 x 0
2 x 16

De topscorers hadden beter gekund (Miedema, Morgan, Dunn en Marozsan).

Starlynk

Hier 784 in de 2e ronde.. Jammer dat de Amerikanen die penalty misten (had 4-0, terwijl veel andere mensen 3-0 hadden)..

Ab Normaal

Hahaha Starlynk, ook hier zaten we hetzelfde.
Er zit een patroon in de uitslagen inmiddels. Het zit steeds één doelpunt van mijn voorspelling af.
Ook ik had 4-0 waardoor het dus volstrekt logisch was dat die penalty gemist werd :-)

kevinraar

ik heb eindelijk een uitslag goed dat is bij zuid afrika- duitsland
china spanje had ik fout helaas had daar 1-2 staan

Nu net weer terug gezakt naar 19.1 helaas na de wedstrijden van 9 uur

Laatst gewijzigd
Imbatido

Renard is lekker bezig zeg. Ik had overal 2-0 ingevuld (wat pas 3x is uitgekomen), en dan even wat spelers geselecteerd. Miedema en Morgan, en toen maar twee verdedigers door die rare puntentelling. Renard zag er wel goed uit, liep 1 op 4 ongeveer. Gaat lekker voorlopig.

Gilaso

Off Topic:
Ik zie Aru in de Tour de Suisse rijden. Heeft hij volgens jullie kans om te winnen?

arjenzvob

Gilaso, daar is een heel forum voor. Hij heeft én geen kans op de tour de Suisse te winnen, én de tour.

Atapumafanclub

Ik heb in Scorito, Brazilië als poulewinnaar genoteerd. Na vanavond eindigen ze als derde. Ik ontvang 0 punten in Scorito, m.i. verdien ik 50 punten, omdat ze zich wel geplaatst hebben. Zie ik iets over het hoofd?

kevinraar

Ben gestegen van 19.1 naar 21.4 had brazilie en australie als winnaars goed en australie op de juiste plek Door

Sjonge Jonge

Atapuma fanclub, in de spelregels staat dat je geen punten krijgt bij een achtste finalist die als derde is geëindigd in de poule.

Atapumafanclub

'@Sjonge Jonge: Helder, dan houd het op. Dank voor je snelle reactie.

Starlynk

Jammer dat Kerr nog ff die 4-1 maakt.. Heb haar wel als topscorer, maar was zo'n beetje de enige die 3-1 voor Australië had voorspeld ;) Maar goed, alsnog 97,8% nu.. daar tekenen we voor!

Ab Normaal

'@Starlynk
Nee hoor, ik had ook 3-1, dus logisch dat die vierde nog viel :-)
Zla ik je mijn voorspellingen doorgeven voor de volgende ronde? Weet je wat je moet voorspellen, lol.

Starlynk

'@Ab: hahahaha dat meen je.. tsjongejonge, ik loop dus gewoon mijn topklassering mis door jou?!?

kevinraar

Wees blij net 97.8 ik sta op maar 21.4 dat 8s pas slecht

kevinraar

Ik ben weer gestegen nu van 21.4 naar 25.4
Had schotland-argentnie 1-1 ben blij dat argentinie in de 94 minuut gelijk maakt
Ik heb engeland en japan op de goede plaats Door

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

Hierbij de link voor de Wielerflits Forum Poule voor Wimbledon 2019:
https://scori.to/7tTWHYZ

Starlynk

:o Diefstal!! :p

Laatst gewijzigd
Thijmen1411

'@Starlynk
Net zo diefstal als hoe jij Match Duel BE won? :P

Starlynk

hahaha touché! :p

mentsjov

Kan iemand mij vertellen of je in de 8ste finales van het WK vrouwen de toto van 1-1 goed is als het na 90 minuten zo staat? Of telt de verlenging en eventuele score dan als goede toto? Kan het nergens echt duidelijk vinden.

1 2 ... 174 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.