Scorito-algemeen

1 2 ... 173 ... 606 607
Platje

Die renard blijft scoren :)

Starlynk

Ik ben wel voor -64 punten voor iedereen met Renard :D

Platje

'@Starlynk mee eens!

Threeohthree

Die 36% met 2-1 komt hier overigens ook wel heel makkelijk aan de punten. Op z'n minst die -64 punten voor Renard toepassen dan in ieder geval :p.

kevinraar

Ik had 2-0 nog steeds geen uitslag goed helaas sta op maar 17.8 procent

Valvuillerdemoz

Ik had 1-1. Dus eigenlijk de uitslag goed. Franse VAR verpest mijn scorito! Onbegrijpelijk dat iemand hier een penalty in ziet.

Pietje Precies

Eigenlijk zouden ze hier een indirecte vrije trap voor moeten geven in plaats van zo'n zware straf als een penalty.

Maar goed, los van die penalty was Frankrijk ook veel beter dan Noorwegen. Zonder de penalty was 2-0 een logische uitslag geweest. Met de blunder van Renard en de toegekende penalty was 3-1 een faire afspiegeling.

raymankapeens

'@kevinraar hoe dan!

Echt bijna alles was makkelijk e voorspellen tot nu toe qua toto op 2 na denk ik
Kijk jij nooit naar de bookmakers en de scroito aanbevelingen?

Platje

Voor mij persoonlijk op 3 na.. aus-ita, arg-jap en nig-zuidkor

Lassayd

Wie heb je als topscorers Kevin?

vevie

Vanaf vandaag de Tour poule. Het wordt igg wel wat makkelijker qua verdeling zonder de verwachte 5 miljoen voor Froome. Let’s go!

@Platje: ik denk dat de meesten precies die drie wedstrijden verkeerd hebben.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Kevin, je hebt gewoon meer verstand van wielrennen

pirazzi

Met voetbal heb je de VAR, bij wielrennen ook wel af en toe een jury die het verpest zoals met Viviani in de Giro.
Volgens de Duitse televisie maakt de VAR ook fouten.

El Mel

'@vevie Denk dat Thomas ook wel in de buurt zit van die 5 mil ;)

kevinraar

Ikhem van de 15 wedstrijden 11 winnaars goed heb er 4 fout dat zijn
Australië -italie
Argentinië -japan
Nigiria- Zuid korea
Duitsland- spanje

Mij topscoorders zijn
Spitse
Van der sanden
Dunne
Thiney

Starlynk

'@kevinraar: dan heb je met name verkeerde topscorers gekozen. Wat mij betreft was Alex Morgan sowieso must have en Spitse en Van der Sanden kwamen niet eens in de buurt van mijn shortlist.

kevinraar

Je weet het nooit van te voren wie er gaat scoren

Jori

Nja, Morgan was favoriet voor de topscorerstitel, gevolgd door Le Sommer, Miedema, Kerr en daarna een reeks van Parris, Gauvin, Popp, Hermoso etc. Slim om daar iig 2 à 3 van te nemen.

Zegt natuurlijk niet alles, Lea Schüller stond ook relatief hoog en die is zelfs als middenvelder geklasseerd, maar komt voorlopig niet van de bank af. 8 doelpunten in 12 wedstrijden is natuurlijk wel goed, maar blij dat ik me daar uiteindelijk niet aan heb gebrand.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Weer aan het van de wedstrijd gaat het mis had 2-0 voor Japan scoort Schotland de 2-1 in de 88 minuut wel iets gestegen naar 19.7 procent

raymankapeens

Als je het van die 30 puntjes moet hebben en 19% staat heb je daarvoor gekkere dingen gedaan Kevin

Imbatido

Spitse is eigenlijk helemaal geen gekke keuze. Middenvelder, en neemt de penalty's en vrije trappen.

kevinraar

ik heb niet zo heel veel gekke uitslagen voorspeld komt denk ook dat ik 0 punten heb van mij topscoorders
van de zanden heb ik gekozen omdat ze uit dezelfde plaats komt waar ik woon anders was ik voor midema gegaan denk ik

Laatst gewijzigd
La Primavera

Weinig echt gekke uitslagen bij de vrouwen tot nu toe. Redelijk voorspelbaar op een handjevol wedstrijden na.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Het vrouwenvoetbalteam van Nederland heeft geluk gehad met deze scheidsrechter uit Australië. Ze trad niet op tegen het tijdrekken (heel rustig naar de kant lopen bij wissels) en ze hielp mee door bij corners en vrije trappen omstandig uit te leggen dat de dames elkaar niet mochten aanraken, waarmee tientallen seconden verloren gingen.

Threeohthree

Wanneer je 3 USA topscorers hebt maar ze het hele elftal op de schop hebben gegooit.

1 2 ... 173 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.