Scorito-algemeen

1 2 ... 172 ... 606 607
Thijmen1411

'@Starlynk
Het ging gisteren inderdaad echt heen en weer, een ware 'rollercoaster of emotions' ;)
Waarom zou ik trouwens hebben gewonnen als we in punten gelijk waren geëindigd?

Stuff

'@thijmen1411

Gelijke stand per speelronde
In geval van een gelijke stand tussen deelnemers aan Match Duel NL van Scorito.com wordt de hoogte in de ranking als volgt vastgesteld:

De deelnemer met de meeste juiste voorspellingen van de exacte uitslagen wordt als hoogste geplaatst.
De deelnemer die met zijn voorspelling het dichtst bij het werkelijk aantal doelpunten in de betreffende ronde zit wordt als hoogste geplaatst (als 1 geen uitsluitsel biedt).
De deelnemer die zich als eerste voor Match Duel NL heeft aangemeld wordt als hoogste geplaatst (als 2 geen uitsluitsel biedt).

Stuff

'@starlynk

proficiat met je 1e plek!

Starlynk

'@Thijmen1411/Stuff:

Voor de algemene ranking was het als volgt:

Gelijke stand algemene ranking
In geval van een gelijke stand in de algemene ranking, wordt de hoogte in de ranking als volgt vastgesteld:

1. De deelnemer die de hoogste score heeft behaald tijdens speelronde 1, wordt als hoogste geplaatst.
2. De deelnemer die de hoogste score heeft behaald bij speelronde 2, wordt als hoogste geplaatst (als 1 geen uitsluitsel biedt).
3. De deelnemer die zich als eerste voor Match Duel BE heeft aangemeld, wordt als hoogste geplaatst (als 2 geen uitsluitsel biedt).

Voor speelronde 1 en 2 hadden we een gelijk aantal punten dus dan ging het er om wie zich als eerste had aangemeld bij Match Duel BE en dat was jij dus volgens Scorito ;)

wesley1983

'@starlynk: Proficiat met de overwinning Legend! Wat een fantastische mooie strijd was het.

Zelf ook blij met de onverhoopte top10 plaats nog bij Md Nl, was op een gegeven moment zelfs weggezakt naar plaats 40-50. Dus nog een mooie comeback gemaakt de laatste speelrondes.

bakfiets

Ik ben zelf met matchduel belgie en nederland boven de 95% geëindigd. Bij Matchduel Belgie heb ik vooraf het seizoen bedacht dat ik alles op 1-0 zou invullen. Waarbij de winnaar altijd de favoriet is en bij twijfel de thuisspelende ploeg als winnaar. Qua topscoorders altijd de bovenste 4 niet geblesseerde of geschorste spelers in de ranking. Toch grappig dat je dan meer dan 95% scoort. Het invullen kost me elke keer een minuut. En ik heb de belgische competitie ook niet gevolgd.

Ab Normaal

'@Bakfiets
Interessante statistiek.
Ben er van overtuigd dat je bij het mannen wk met 1-0 overal ook heel ver komt.
Maar voor het spelplezier is het toch helemaal niks?

bakfiets

'@ab normaal. Nee het is ook niet leuk. Maar het telde dit seizoen niet voor de ranking mee volgens mij. Dus ik dacht laat ik het dan een keer testen. Mijn overtuiging was als je alleen voor een overwinning speelt je best hoog kan eindigen. Die overtuiging blijkt te kloppen. Al heb ik met matchduel nl ook geen gelijkspel gespeeld trouwens. Wel doordacht de scores ingevuld. En als ik het goed gevolgd heb speelt de top van de klassementen in machduel bijna geen gelijke spelen. Maar ik kan er naast zitten.

Starlynk

Ik heb ook het hele seizoen misschien 1 of 2x een gelijkspel ingevuld. Vanwege de puntentelling is gokken op een gelijkspel helemaal niet interessant en als je wilt gokken (heb het de laatste paar weken wel een paar keer gedaan) je beter voor een overwinning van het team dat geen favoriet is kunt gaan, dan voor een gelijkspel.

In het begin heb ik ook nauwelijks tijd besteed aan Match Duel BE omdat ik het meer als een grappig extratje zag, maar toen ik kans leek te gaan maken op een top klassering wel flink wat meer research gedaan.

EDIT: ff gecheckt en idd maar 1x gelijkspel gedaan.. En die was uiteindelijk goed dus misschien had ik het toch vaker moeten doen ;)

Laatst gewijzigd
Sebelius

Valpartij Froome tijdens verkenning tijdrit. Voor verder onderzoek naar het ziekenhuis.

04398

Gaan de prijzen van andere Ineos renners daardoor nu ook omhoog net zoals met Bernal in Giro?
Poels voor kleine 3 mln schat ik

hartstikkebedankt

Hopelijk denken ze er nog een paar uur goed over na

Rawolf

Ik snap niet waarom dat op 13 juni al open moet, na de dauphine heb je toch een veel beter beeld van wat realistische prijzen zijn?

Stuff

Voorpret! Dat is vaak leuker dan de ronde zelf, hoe langer hoe beter.

Ab Normaal

Zou Thomas net op tijd weer op gewicht en fit zijn?

hartstikkebedankt

De meesten gaan wel in orde aan de start komen denk ik. We hebben gelukkig ook nog Zwitserland om e.e.a. aan af te lezen.

ditisdavid

Ik was van plan om Froome, Thomas, Bernal plus een vierde van Sky te nemen, dat plan kan de prullenbak in. Wat niet wil zeggen dat ik niet alsnog vier van Sky zou kunnen nemen, maar ik verwachtte een nieuwe eindzege en een van de andere twee ook op het podium. De kans op met name het laatste is nu wel afgenomen natuurlijk.

Thomas was, als titelverdediger, sowieso al voor 5 miljoen gedaan denk ik, en Bernal voor 4-4.5 (nu 4.5). Vergeet niet hoe duur de drie Movistar-kopmannen allemaal waren vorig jaar, en Bernal kostte toen ook al 3.5 miljoen.

Jasperdewaal11

Schrijven we Wout van Aert even op....pffff wat een tijdrit

hartstikkebedankt

Gemiddelde score uit de 2e ronde van het WK vrouwen zou volgens Scorito nu 64 punten zijn terwijl slechts 13 procent een overwinning voor Nigeria heeft voorspeld, yeah right

KissMyAce

'@hartstikkebedankt
Ze rekenen gek genoeg niet het gemiddelde maar het gemiddelde van mensen die ten minste 1 punt hebben behaald. Heb ik ooit hier op het forum gelezen

Platje

Die vraag heb ik ook een keer gesteld maar het blijkt dat ze degene die geen punten hebben gehaald niet meenemen in het gemiddelde

Edit: zie ook reactie KissMyAce

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Scorito neemt alleen mensen die punten hebben gescoord mee in de gemiddelde uitslag.

hartstikkebedankt

Haha oke dank. Tja voor sommige spellen op zich een begrijpelijke keuze want dan geeft het een betere afspiegeling

Sebelius

Zul je zien morgen, kost Van Aert mooi 3 miljoen.

Sebelius

Koopje volgens Scorito:tijdrijden 5 sterren, sprinten 3 sterren, jongere klassement 1e week 2 sterren

1 2 ... 172 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.