Scorito-algemeen

1 2 ... 171 ... 606 607
kevinraar

echt balen dat italie in de 95 minuut scoort ik had 1-1 daar gaan me punten helaas sta op maar 30 procent

Pietje Precies

Winst Nadal is volgens mij 2 plekjes stijging en winst Thiem is 1 plekje daling. Ik had verwacht dat er meer mensen op Thiem zouden gokken.

Uit de top-10 hebben dat er wel 3 gedaan, maar hun voorsprong is te ruim.

WK vrouwen gaat behoorlijk slecht met slechts 240 punten tot dusver. Een hoop lui met verstandige uitslagen zullen een vergelijkbare score hebben, maar leuk is het niet :p

pirazzi

Ik ben juist blij dat Italië wint met 1-2, 90 punten en 99,9%. :)

Ab Normaal

Hier ook 1-1 voorspeld 😡

La Primavera

Ik sluit me aan bij de 1-1 crew haha!

Brazilië gelukkig wel 3-0 voorspeld.

kevinraar

Ik vind het wel knap dat ik bij alle wedstrijden er 1 doelpunt naast zit helaas krijg je daar geen extra punten voor

Laatst gewijzigd
Wielrenfan3

Waarom heeft Scorito bij gelijke puntenaantal met anderen niet dezelfde plek in de ranking. Ik zag dat er gisteren 4000 man op 420p stonden. Is het dan zo moeilijk om vanaf plek 5001 tot 9000 allemaal 5001 te geven en daarna verder gaan met plek 9001?

hartstikkebedankt

Nog maar 2 wedstrijden fout voorspeld qua toto op het WK Dames, alleen ook nog niet 1 keer 90 punten en nog niet 1 keer een topscorer.

Pietje Precies

Tja, dit spel is geen zak aan:

Frankrijk 98%
Duitsland 95%
Spanje 93%
Noorwegen 95%
Australië 52%
Brazilië 98%
Engeland 93%
Japan 84%
Canada 92%
Nederland 98%
Zweden 95%

Verenigde Staten waarschijnlijk 99% of 100%.

Dus 1 wedstrijd met enigszins afwijkende voorspellingen. En bij die wedstrijd had eigenlijk ook minimaal 80% een overwinning voor Australië moeten hebben. Vervolgens Japan nog een beetje afwijkend en ook dat was frappant.

Het is puur hopen dat je geluk hebt met correct scores (die kans kan je enkel zo groot mogelijk maken door voor normale uitslagen a la 2-0 te gaan) of doelpuntenmakers.

-------------------------------

Vervolgens telt dit spel wel voor 6% mee in de Index....

Laatst gewijzigd
Wielrenfan3

Toevallig eerste ronde veel makkelijke toto scores. Ik had alleen Arg-Jap fout, maar wel 3x juiste uitslag. Draai leuk mee bovenin. Volgende rondes krijg je vast meer verschillen.

vevie

Idd, de meesten zullen alleen Australië - Italië en Argentinië - Japan fout hebben. Wanneer de grote landen tegen elkaar spelen zul je meer verschillen zien. In de latere rondes dus, idd.

Pietje Precies

Is inderdaad geen verrassing Tompot. Was op voorhand ook al bekend. En ronde 2 en 3 zullen weinig beter zijn dan ronde 1 qua verschil in toto's. Misschien 2 extra close wedstrijden ofzo?

Het is inderdaad lastig om dit te verbeteren. Maar ze hadden wel wat meer extra voorspellingen kunnen doen. Topscorer van het toernooi, totaal aantal gescoorde doelpunten, totaal aantal kaarten, etc.

Verder zouden ze een tussenweg kunnen creëren tussen toto goed en exact goed. Bijvoorbeeld 15 punten per juist voorspeld aantal doelpunten van een ploeg. Dus dat je 0, 15, 60, 75 of 90 punten kunt pakken bij een wedstrijd.

Tot slot zou het gepaster zijn als ze dit toernooi voor de Index voor 4% in plaats van 6% zouden laten meetellen.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Niet dat ik na mijn 3 gemiste match duel weekeinden nog enigszins geïnteresseerd ben in de index, maar dit moet echt maximaal 4% zijn inderdaad. Zeker gezien het een nieuw spel betreft. Hadden wat mij betreft hetzelfde mogen doen als bij Match Duel BE, gewoon even niet mee laten tellen.

Wielrenfan3

Iemand de uitslag goed van USA? 😜

Ab Normaal

Nee, maar wel Thailand als klunsteam bij Sportpools. Tikt lekker aan daar.
En Morgan als topscorer bij Scorito.
Erg tevreden mee 😄

Thijmen1411

'@Starlynk
Gefeliciteerd met de 1e plaats in Match Duel BE! Wat een spannende battle, jammer dat ik het op 2 punten na moet verliezen, maar heb ervan genoten.
Volgend seizoen weer?

pirazzi

Zo ik had beter 4 topscorers van de Verenigde Staten kunnen kiezen!

kevinraar

Ik sta laaste in de wielerflits poule helaas

Hoe kan Thailand überhaupt het wk gehaald hebben

Ik had dunne bij mij Topscorers die scoorde helaas niet

davidavid

Dat is niet helemaal waar Pirazzi. Renard levert nog altijd meer punten op dan Morgan op het moment.

RichardKouwie

Gefeliciteerd @Starlynk met je 1e plekkie! Nu ben je een mede-legende 😏🔥

pirazzi

Okë davidavid dat was idd een voorbarige conclusie, 3 van Amerika dan en Renard. Middenvelders Lavelle en Mewis hebben 2x gescoord:
A Moran 80
M Lavelle 64
M Mewis 64
V Renard 128
Totaal 336
Overigens ga ik de derde speelronde wel zakken want ik heb Nigeria - Frankrijk 2-0 voorspeld, weet niet hoe ik daarbij kwam, misschien in de haast uit en thuis ploeg verkeerd gezien.

Starlynk

'@Thijmen1411: Dankjewel! Was idd nog super spannend! Ik had op het laatste moment nog IJsland - Turkije veranderd van 1-0 naar 0-1, dus ik begon hem wel erg te knijpen toen IJsland 1-0 en later 2-0 maakte. Gelukkig redt Lukaku de meubelen voor me (en werd het geen 4-0 meer ;))! Kostte me wel een top 10 plek bij Match Duel NL, maar goed ;) 2 punten op de 22.138 is wel heeeeeel weinig. Ik had ook nog bij Scorito geïnformeerd en als we gelijk waren geëindigd had jij gewonnen, dus moest wat kleine gokjes nemen in de laatste speelrondes, maar gelukkig voor mij heeft dat goed uitgepakt. Volgend seizoen weer zo'n spannend strijd teken ik voor!

@RichardKouwie: Yes, dankjewel! Sta nog niet op de site bij de Legends, maar dat zal vast niet lang meer duren!

Volgende doel is top 10 Scorito Index eind van het jaar. Stond er al ff in, maar door het begin van het WK vrouwen weer gezakt. Sta daar nu op 84,4% na correcte uitslag van Chili - Zweden en goals van topscorers Asllani en Morgan, dus hopelijk bij de volgende update weer meer richting de top 10. Jammer genoeg loopt dat irritante GP spel nog in de weg ook :p

kevinraar

ik ben bij matchduel geeindigt op 50.9 procent ik deed pas vanaf ronde 43 mee

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11

Iemand de link voor de Wielerflits WK Vrouwen poule ?

Starlynk

https://www.scorito.com/wk-poule/wk-dames-2019/wielerflits-forum-poule?code=985d0bd0-0250-40f3-98e7-c5cbdcf11661

1 2 ... 171 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.