Ik heb het vrouwenvoetbal echt verkloot, met slecht gekozen topscorers in de finalerondes en vervolgens slechte gokjes om dat te proberen te corrigeren. 89,4% is gewoon te slecht om echt hoge ogen te gooien in de Scorito Index, en dat had er anders best ingezeten. Heb ik mijn tennis scores voor niks verbeterd dit jaar :p
Hier nu voor het eerst de top 500 binnengekomen. Nu met wimbledon en tour de france 1500 plekken gestegen. Vorig jaar gestart met voor de vuelta, met een US open team dat ik in 1 dag heb ingeklikt omdat ik hoorde van een index en een top coach met 38% moet het komend jaar nog wel een stukje beter hoop ik. Top 250? Wie weet. :)
Svitolina is eigenhandig mijn Scorito team aan het slopen.. vorige ronde al captain Sakkari en nu captain Martic. Martic 3 break kansen om 5-3 voor te komen in de 1e set.. lukt niet, wordt vervolgens gebroken en verliest de set met 6-4.
Martic captain wel een gokje uiteraard, maar alternatief was een A-speelster en dat zag ik in deze fase van het toernooi nog niet echt zitten.. volgende ronde zal het wel moeten vrees ik :p Gelukkig doen mijn mannen het een stukkie beter.
#Indexlife plek 294
Ben door dat F1 echt volledig gezakt, heb heel lang top 50 gestaan maar sinds F1 erbij zit gaat het minder.
Hoop het jaar wel af te kunnen sluiten met mijn 4e gouden S op rij, echter dat gaat echt afhangen van de F1 (7%)
Gelukkig ben ik redelijk in Darts en verwacht ik daar wel weer wat te compenseren.
Hier Strycova gekozen, had ook Martic kunnen doen maar de odds ontliepen elkaar niet genoeg om liever voor een C speler te kiezen dan voor een D. Persoonlijk gaf ik Strycova qua vorm en de laatste wedstrijd eigenlijk ook wat meer kans. Mertens heb ik niet en een A speler (Barty) lijkt het ook moeilijk te hebben.
Thanks :) Gisteren na vrouwen WK eerste keer dat ik boven je eindig en ik geen X - 0 H2H meer heb tegen je ;)
Ik heb Bautista inderdaad ook als capt gemaakt, zijn wedstrijd was vrij gemakkelijk in de vorige ronde (ookal was Kacha een sterke tegenstander) en Paire had het toen al moeilijker tegen een matige tegenstander. Goffin overwogen, maar zijn wedstrijd tegen Medvedev was lang en zwaar en die van Verdasco kort en makkelijk. Buatista had ook betere odds tov Goffin overigens.
Ik baal wel dat Evans in de laatste set net van Sousa verloor, dat was toch wel lekker geweest, die paar extra puntjes.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.