Scorito-algemeen

1 2 ... 182 ... 606 607
danusz1986

Ik heb dezelfde heren en vrouwen behalve Serena. Had daar Kerber. Gaat idd om de D spelers. Ik heb nog lang Strycova gehad, maar door haar uitvallen in Eastbourne heb ik haar niet gekozen. Ook wel kans tegen Mertens.

Threeohthree

0,2% van een bekertje af bij de dames. Dat voelt wel naar. Maar uiteindelijk veel beter gepresteerd van verwacht.

Ludi

Uiteindelijk 9e geworden, toch raar, eerste top 10 bij vrouwenvoetbal. I take it :)

Jori

Ik ben juist 15e geworden, maar heb eigenlijk gehele toernooi eigenlijk weinig idee gehad waar ik mee bezig ben, eigenlijk beetje beschamend dus, terwijl ik wel pretendeer van andere sporten wat af te weten, zonder resultaat. Beetje dubbel dus :p

pirazzi

Het mag misschien niet in dit me too tijdperk, maar mijn top 3 van het WK damesvoetbal als er een beauty verkiezing zou zijn:
1. K. Asllani (Zweden)
2. A. Morgan (Verenigde Staten)
3. E. Rubensson (Zweden)

kevinraar

Ik heb het echt heel slecht gedaan met 30 procent

Starlynk

Ik heb het vrouwenvoetbal echt verkloot, met slecht gekozen topscorers in de finalerondes en vervolgens slechte gokjes om dat te proberen te corrigeren. 89,4% is gewoon te slecht om echt hoge ogen te gooien in de Scorito Index, en dat had er anders best ingezeten. Heb ik mijn tennis scores voor niks verbeterd dit jaar :p

hartstikkebedankt

Geëindigd als nummero 207, mooi op 98,1 procent. Dikke prima, ook voor de Index. Asslani gekozen als topscorer in de laatste ronde pakte goed uit, en uiteraard de US als toernooiwinnaar.

arjenzvob

Ik sta nu nog op 109 in de index maar na een 43% bij het WK en tot nu dramatisch Wimbledon vrees ik voor een duikvlucht...

Starlynk

Mja, Scorito Index 5 toch alsnog.. Had 2 kunnen zijn als ik mijn score op het WK na de groepsfase vast had kunnen houden... Wel mijn 5e sterretje voor tennis hoezee! Nu overal 5 sterretjes behalve voor dat K.... F1/darts :p

Ludi

Hier nu voor het eerst de top 500 binnengekomen. Nu met wimbledon en tour de france 1500 plekken gestegen. Vorig jaar gestart met voor de vuelta, met een US open team dat ik in 1 dag heb ingeklikt omdat ik hoorde van een index en een top coach met 38% moet het komend jaar nog wel een stukje beter hoop ik. Top 250? Wie weet. :)

Starlynk

Svitolina is eigenhandig mijn Scorito team aan het slopen.. vorige ronde al captain Sakkari en nu captain Martic. Martic 3 break kansen om 5-3 voor te komen in de 1e set.. lukt niet, wordt vervolgens gebroken en verliest de set met 6-4.

Martic captain wel een gokje uiteraard, maar alternatief was een A-speelster en dat zag ik in deze fase van het toernooi nog niet echt zitten.. volgende ronde zal het wel moeten vrees ik :p Gelukkig doen mijn mannen het een stukkie beter.

jelle013

#Indexlife plek 294

Ben door dat F1 echt volledig gezakt, heb heel lang top 50 gestaan maar sinds F1 erbij zit gaat het minder.
Hoop het jaar wel af te kunnen sluiten met mijn 4e gouden S op rij, echter dat gaat echt afhangen van de F1 (7%)
Gelukkig ben ik redelijk in Darts en verwacht ik daar wel weer wat te compenseren.

danusz1986

Ik heb Martic, maar ik had Mertens moeten doen.

JellevanderLinden

Ik heb ook deze ronde gegokt op Martic als captain. Achteraf was mijn alternatief Strýcová ook geen succes geweest. Bij de mannen met Querrey als captain hopelijk meer succes.

Ludi

Hier Strycova gekozen, had ook Martic kunnen doen maar de odds ontliepen elkaar niet genoeg om liever voor een C speler te kiezen dan voor een D. Persoonlijk gaf ik Strycova qua vorm en de laatste wedstrijd eigenlijk ook wat meer kans. Mertens heb ik niet en een A speler (Barty) lijkt het ook moeilijk te hebben.

Starlynk

haha doei Barty... Heb zo nog maar 3 vrouwen over :o

Platje

Mertens 5-2 voor in de 2e set en alsnog weggeven.. frustrerend dat vrouwentennis! Hopelijk kan ze de snelle break in de 3e set weer terugpakken maar heb er een hard hoofd in

Ludi

Vrouwentennis, tja, Yastremska ook, 6-4 1-6 6-2, toch een raar verloop :P

Hier ook Barty kwijt, dat komt wel onverwachts. Zeker na die eerste set.

Wienk33

Doei Barty, Martic en Mertens!
Mijn vrouwen zijn op dit toernooi 😬

Starlynk

En daar gaat Mertens er ook af. Meer dan de helft van de deelnemers al hun captain verloren bij de dames!

Ludi

Capt. Strykova still standing strong, mooi :)

Zo, lekker de top 20 in.

Starlynk

Lekker KJ!

Bij de mannen wint mijn captain Bautista iig de eerste set. Heb ook Goffin maar weet niet zo goed of ik niet beter kan hopen dat ie verliest aangezien 20% van de deelnemers hem captain heeft gemaakt ;)

Ludi

Thanks :) Gisteren na vrouwen WK eerste keer dat ik boven je eindig en ik geen X - 0 H2H meer heb tegen je ;)

Ik heb Bautista inderdaad ook als capt gemaakt, zijn wedstrijd was vrij gemakkelijk in de vorige ronde (ookal was Kacha een sterke tegenstander) en Paire had het toen al moeilijker tegen een matige tegenstander. Goffin overwogen, maar zijn wedstrijd tegen Medvedev was lang en zwaar en die van Verdasco kort en makkelijk. Buatista had ook betere odds tov Goffin overigens.

Ik baal wel dat Evans in de laatste set net van Sousa verloor, dat was toch wel lekker geweest, die paar extra puntjes.

Starlynk

Bye bye Pliskova.. Blijft echt niks over zo :o

EDIT: ze leeft toch nog..

Laatst gewijzigd
1 2 ... 182 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.