Scorito-algemeen

1 2 ... 181 ... 606 607
Platje

Mooi al die must haves, maar bij de d-spelers weet je het gewoon niet vooraf, hoe goed of slecht de loting en/of vorm ook is

Pietje Precies

Bij de vrouwen is nu (volgens mij) uitgeschakeld:
A 91%
B 89%
C 144%
D 213%

Zijn wel afgeronde percentages, want in het toernooi zit (volgens mij) nog:
A 208%
B 212%
C 155%
D 83%

@Platje, die must-haves zijn ook geen must-haves omdat ze gegarandeerd gaan winnen. Wel omdat ze de grootste kans hebben om te gaan winnen. Maar er zijn vervolgens natuurlijk altijd verrassende uitslagen. Op de lange termijn is de zakelijke scorito'er echter het beste af.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Simon, sukkel.

Valvuillerdemoz

Mijn god hee, sta op 8, 7% met dat Wimbledon. Mijn hele scorito-index, naar de vanen!

Laatst gewijzigd
Platje

Verlies dan gewoon kansloos met 3-0 in sets..

Ab Normaal

Ja, niet serveren voor de wedstrijd, 30-0 voor en dan tich afgeven.
Nooit meer Simon in mijn pooltjes

Sloddies

Leek op weg naar een Topklassering, maar captain Simon liet het lelijk afweten. Gevolg: net boven de 90%, wel tot nu toe maar 3 dames en 1 heer kwijt. Nog ff duimen voor Fognini.

Pietje Precies

Als ik dan toch iemand moest verliezen deze ronde bij de mannen, dan is Simon met 47% captain wel prima. Alleen jammer dat Fognini (die absurd vaak gekozen is) nu tegen Sandgren moet.

Bij de mannen uitgeschakeld:
A 31%
B 90%
C 137%
D 156%

Ik heb tot dusver nog niet eens zoveel mazzel gehad met mijn eigen spelers. Vooral mazzel dat er al veel gekozen spelers die ik niet heb uit liggen. Dat vond ik logischerwijs ook mindere keuzes (anders had ik zelf wel), maar dat ze er zo vroeg al uitvliegen is wel zalig :)

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Kleine uitleg hoe dit te interpreteren: 79% van de deelnemers had Nadal, dus minimaal 21% van de deelnemers is een A'tje kwijt. En maximaal 31% van de deelnemers.

In de praktijk waarschijnlijk zo'n 28% van de deelnemers, omdat waarschijnlijk de meeste er 1 van de grote 3 (Djokovic, Federer en Nadal) niet gehad zullen hebben. En sommige deelnemers er 2 van de grote 3 niet.

La Primavera

Als Simon had gewonnen stond ik 3e... Lulhannes. :P

Laatst gewijzigd
coolietje

Van 99 naar 90 % gezakt door het verlies van kapitein Kenin.

Volgende ronde toch maar de gok nemen op Sakkari, Svitolina staat niet echt goed te spelen.

En Berretini maar terug bij de mannen, die deed in de tweede ronde toch al beter dan in de eerste...

Ab Normaal

Hopla, daar gaat captain Sakkari.
Het gaat weer als een speer...

La Primavera

Hahaha.. dan scoor je een keer goed over het algeheel gezien en vliegen de captains er met bosjes eruit. Tennis blijft mijn minst favoriete Scorito onderdeel.

Starlynk

Yes, zolang de captains maar bleven winnen kon ik nog aardig scoren.. Helaas nu gaat het heel lastig worden :p

Ludi

Ik heb Sakkari bewust niet gekozen as captain. Ze is nu 0-7 tegen top 20 spelers op grand slams. Dat is een vrij matig record naar mijn mening. Stryokva tegen Bertens durf ik ook niet helemaal aan.

Wel knap hoe ze niet op leek te geven en toch redelijk goed terug kwam.

Mannen captain gaat tussen Evans en Berrettini lijkt me. Toch typisch dat beide spelers tegen een speler spelen die op de ranking krap staat, terwijl de ene net top 20 staat en de andere buiten de top 60.

German

Edit: verkeerde topic

Laatst gewijzigd
Starlynk

Auger is ook lekker bezig zeg :p

vevie

Is topcoach trouwens de moeite waard? Ik heb altijd het idee dat het teveel gedoe is en te tijdrovend.

La Primavera

Ligt eraan waar je voor gaat. Topcoach is cruciaal voor je index. Maar als dat je niet interesseert zou ik topcoach vooral achterwege laten. Want het is inderdaad tijdrovend.

Pietje Precies

Topcoach is na de wieler-grote-ronde-spellen het mooiste spel van Scorito. Dus, ja zeker!

JANTHEMAN

Is die KKD topcoach ook voor je index?

pirazzi

Hoezo toernooi afgelopen bij WK vrouwenvoetbal?

Sloddies

He kijk nou, mijn tennissers kunnen prima zonder coach. Die gaf alles bij de selectie van een goeie tourploeg. Konta blijkt Stephens gewipt te hebben. Index naar 97%

Ludi

Alleen topcoach nl telt toch mee voor de index, ook volgend seizoen?

Pietje Precies

Het gaat nog steeds voortreffelijk, maar bij een spel dat voornamelijk om de captains draait is het toch een beetje killing als beide captains (Sakkari en Struff) verliezen.

Bij de mannen is het mogelijk dat ik 7 van de 8 kwartfinalisten ga hebben. Ze zijn in ieder geval alle 7 ruim favoriet om hun wedstrijd te winnen (Djokovic, Goffin, Raonic, Bautista, Nadal, Nishikori en Federer (of Berrettini). Enkel Querrey ontbreekt dus.

Bij de vrouwen een enigszins vergelijkbaar verhaal. Ik zou 6 van de 8 kwartfinalisten kunnen gaan hebben, maar ze zijn niet allemaal favoriet (Konta en Martic) of niet al te ruim favoriet (Mertens). Barty, Pliskova en Williams winnen normaliter wel gemakkelijk.

1 2 ... 181 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.