Scorito-algemeen

1 2 ... 180 ... 608 609
coolietje

Ook goed begonnen met 930, enkel Garcia kwijtgespeeld.

Eens even kijken wie ik kapitein maak, maar blijf wrschl bij mij keuzes van de eerste ronde (Berettini en Kenin).

Rad

Sakkari is toch wel een misser, totaal over het hoofd gezien..

kevinraar

balen dat engeland die penalty miste ben nu gezakt van 53.6 naar 39.2 gegokt en helaas verloren

La Primavera

Jammer Kevin! Het was het enige juiste wat je kon doen. Alle ballen op de tennis dan maar of alle wielen op het rennen ;)

Starlynk

Nou die captain punten voor Sakkari zijn in ieder geval maar binnen

Ab Normaal

Jaja Coolietje, Gasparyan, had ik haar toch maar genomen :)

Starlynk

2 punten van de overwinning en dan geblesseerd raken.. toch wel heel zuur voor Gasparyan.. Maar Svitolina was niet best, dus geef Sakkari zeker kansen volgende ronde.

KissMyAce

Ik heb Gasparyan al een keer genomen

Starlynk

Opelka tikt Wawrinka er uit.. misschien de volgende keer me toch wat minder laten beïnvloeden door de loting :p

kevinraar

Ik doe nooit mee met tennis

JellevanderLinden

'@kevinraar Houden zo! :)

Laatst gewijzigd
kevinraar

doe ik zeker

danusz1986

Bah mijn eerste speler eruit. Hoe kan Yatremska ineens spelen op gras.

Ludi

Yastremska is best goed gewoon, heb ik overwogen maar had niet de makkelijkste loting. Eerste er bij mij nu ook uit helaas.

Starlynk

Hier ook Kenin er uit. Vooraf getwijfeld tussen Kenin en Yastremska bij Scorito, maar helaas verkeerde gekozen dus.

Daarnaast mijn gokje dat Lopez Khachanov zou verslaan niet goed uitgepakt en nu ook Keys die er uit lijkt te gaan vliegen. Vrees dat het geen topscore gaat worden dit jaar, maar beter dan de 39,5% van vorig jaar moet hopelijk wel lukken :p als die captains maar blijven winnen!

mentsjov

Slachtveld in het damestoernooi voor mijn selectie. Autsjjjjj. Heren nog wel allemaal "live".

Ludi

Starlynk, volgens mij hebben wij bijna dezelfde selectie en overwegingen gehad ! :)

kevinraar

We staan in de finale ik sta op 41.0 net als vorig haar bij het wk van de mannen een slechte prestatie tien eindigde ik op 45.8

Hopelijk wint Nederland de finale krijg ik er nog 250 punten erbij

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Ik mag nog steeds niet klagen met 4 verloren spelers. Helaas zijn het wel 4 dames, waardoor de balans fragieler wordt.

Zeker ook omdat 3 van de 4 in het onderste kwart zaten. Kenin was tegen Golubic een erg fijne captain geweest. Maar goed, dat was ze ook voor die andere 55% die haar had...

Ab Normaal

Klopt Pietje, maar nog altijd wel gunstig tegenover de 45 andere %.
Bij de D dames heb ik nog slechts Sakkari over.

Ludi

Vrouwenvoetbal, de laatste fase. Jammer dat de VS altijd zoveel spelers wisselt en de basis opstelling ook al een paar keer heeft veranderd, dat maakt het kiezen van de juiste vrouwen best lastig. Ik had Rapinoe gepakt in de halve finale, maar die heeft geen minuut gespeeld. Hetzelfde probleem al een keer in de groepsfase gehad met Morgan. En heel veel andere spelers ook met die mddenvelders van de VS. Ik baal wel nog steeds dat ik die Franse verdediger niet kende voor de groepsfase.

En of Engeland en Zweden er echt nog hard in gaan voor plek 3 weet ik eigenlijk ook niet.

Toch bijzonder trouwens om te zien hoeveel mensen toch niet VS hebben gekozen als de winnaar.

hartstikkebedankt

Ik ga nog wat kleine gokjes nemen met bijvoorbeeld de topscorers, sta nu op nr. 305 maar heb wel USA als kampioen voorspeld. Inderdaad opmerkelijk dat veel spelers (ook in de huidige top) een andere kampioen hebben gekozen.

Ludi

Hier nu net top 50, staan nog 15 man ongeveer boven me met niet VS, waarvan 3 keer NL, dus er is misschien nog wel iets mogelijk. Als ik hele gekke dingen ga voorspellen is in principe Nr1 nog mogelijk, maar dat is zoveel risico voor het reward, dat is niet aan mij besteed. De juiste namen kiezen in de laatste ronde gaat heel bepalend zijn, maar ik vind het de moeilijkste ronde, ivm de "nutteloze" wedstrijd en het draaien bij de VS. Hopelijk zijn de uitslagen gewoon heel vreemd (13-0, prima), zodat toevallig de juiste Toto niet te belangrijk is. Hopelijk blijf ik in ieder geval top 110, boven de 99%.

La Primavera

Au au au captain Simon. Waar ben je mee bezig..

Threeohthree

Zit me nu al 2 rondes op te eten aan die mannen captains. Eerste Berrettini die de eerste set weg geeft en nu Simon die aan het kloten is. Had ook gewoon voet bij stuk moeten houden en Evans captain maken.

1 2 ... 180 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.