Scorito-algemeen

1 2 ... 184 ... 606 607
Platje

Tadic als aanvaller zou vorig jaar meer punten hebben gehaald dan Ziyech als middenveld.. dan had ie ook wel een topjaar natuurlijk

De proefrondes zijn op dat gebied wel handig inderdaad.. het nadeel vind ik dat je een mooi koopje kan vinden die dan duurder wordt voordat de definitieve teams worden samengesteld/goed presteren waardoor half scorito deze speler ook heeft..

Laatst gewijzigd
Starlynk

Heb de Match Duel NL subpoule ook aangemaakt.

Voor de volledigheid ook nog de overige voetbal subpoules:
Topcoach Eredivisie NL
Topcoach KKD NL
Topcoach BE
Match Duel BE

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Spelers in Topcoach BE zijn ook een stukje duurder geworden.
Nieuwe spits van Club 4.5 en Hagi ook 4. Dit zijn toch flinke prijzen

Stanro

Het is wel een schraal budget dit jaar of niet? Ik ben een beetje aan het puzzelen, maar als je Tadic, Van de Beek en Blind wil, wordt de rest toch wel degradatiekandidaatjes. Terwijl we met de Tour de France zo ruim in het budget zaten.

Ludi

Gelukkig is het budget dit jaar wat krapper en/of de kleppers nog wat relatief duurder. Nu is het in ieder geval moeilijk om zowel veel ajax en psv te hebben en ook nog goede opvulling.

Starlynk

Begint al weer lekker bij Topcoach BE. Heb ik last minute nog mijn team omgegooid op mijn telefoon vanwege de opstelling van Genk, heb ik per ongeluk Nygren (die scoort) op de tribune geplaatst en een 500k speler op de bank :p

Threeohthree

Ik twijfelde nog maar vond een aanvaller op een middenveld positie niet heel aantrekkelijk. Was er iets met Piotrowski overigens? Die speelde vrijwel de hele voorbereiding. Maar geen heerlijk begin nee, 3x Genk verdediging en Vukovic niet ideaal. Gelukkig zijn het maar oefenrondes :p.

arjenzvob

Telt Topcoach BE mee voor de index dit seizoen?

Starlynk

Voor 2019 nog niet maar voor 2020 mag je mogelijk kiezen welke Topcoach je mee laat tellen van de 3.

Marsthinaikos

Prima goaltje van Hagi al had ik ook Odey in de basis, lekker opgelet :). Voorlopig met 332 pnt op plek 2 in de WF poule dus niet ontevreden.

Pietje Precies

Ik heb al vaak betoogd voor een krapper budget bij de wielerspellen / een groter prijsverschil tussen de toppers en de mindere goden.

Echter was dit bij Topcoach veel minder een dingetje. Zeker aan het begin van het seizoen moest je behoorlijk wat subtop meenemen en slechts een paar toppers. Dit zag je vervolgens ook terug aan de meest gekozen spelers (top 10 meest gekozen vaak rond de 30-40%). Enorme verandering was juist bij dit spel dus niet nodig.

Wat dat betreft vind ik de koerswijziging wat vergaand. Volgens mij is het budget ditmaal 3 miljoen hoger, maar is praktisch iedere speler 0,5 miljoen duurder gemaakt. Waaronder ook een hoop spelers die helemaal geen goed seizoen achter de rug hebben / bankzitters zijn. En sommige spelers zijn zelfs miljoenen duurder gemaakt.

Je wordt gedwongen veel meer op zoek te gaan naar de pareltjes en extreme tactieken kunnen erg goed uitpakken.

Valvuillerdemoz

Wat hierbij ook jammer is, is dat er echt geen enkele bruikbare speler meer is voor € 500.000. En eigenlijk zit er bij de categorie daarboven ook bijna niets, dat ook maar enig uitzicht heeft op punten. Vorige jaar kon je nog wel een paar optionele spelers vinden die in ieder geval in de voorbereiding iets hadden laten zien, maar die beginnen nu vanaf 1 miljoen.

Laatst gewijzigd
kevinraar

eindelijk wat punten gescoord bij de formule 1 poule ben zelf in de wielerflits poule de nummer 1 van de kwalificatie

kevinraar

dit is nu mij topcoach team

keeper
zoet
wellenreuther

verdeigers
blind
dumpfries
dankenlui
malacia
verhaegh

middevelders
Rosario
schone
kelly
zeknili
grother

aanvallers
promes
bergwijn
idrissi
jansen
dos santos

wat vind jullie van mij team?

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

denk dat je op je middenveld te veel inlevert kevin, zeker als Schone niet alles gaat spelen

arjenzvob

Kevin: behalve dat je namen vaak weer onleesbaar zijn, zou ik je adviseren in de eerste paar rondes teams te kiezen die tegen kleine tegenstanders moeten, zoals Feyenoord en AZ. Dan kun je sloten punten verdienen die je meeneemt. Pas over een aantal weken je definitieve team maken.

Marsthinaikos

Inderdaad veel te vroeg voor deze keuzes Kevin, kijk goed naar het programma de eerste paar (oefen)rondes.

kevinraar

oh ok dit word mij eerste keer dat ik meedoe met topcoasch

Pietje Precies

Oh oh oh, wat vind ik Scorito GP een verschrikkelijk spel geworden.

Vorig jaar was het geen geweldig spel, maar wel een 7 als beoordeling. Dit jaar een 3.

Threeohthree

Wanneer je Albon geen captain hebt gemaakt :). Trek me ook de haren uit het hoofd.

Anderlecht verliest overigens keurig van Oostende. Wat een leuke competitie is het toch :p.

arjenzvob

O jee... Dus nu krijgen we iedere week de vraag welke opstelling je moet maken tijdens Topcoach Kevin? Je kunt ook meedoen met de Keuken Kampioen Divisie. Daar doet jouw clubje NEC aan mee...

kevinraar

nee niet per ronde alleen voor teamselectie vind ik lastig daarna lukt het zelf wel keukenkampioen divisie ken bijna niemand alleen natuurlijk spelers van nec weet niet of ik wel mee ga doen

ik heb nu 4 nec spelers voor de rest heb ik echt geen idee wie ik moet nemen bij de eredivisie is dat wat makkelijk

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

'@Kevin, wie zijn dan de spelers van NEC? Ik doe ook mee met KKD, maar volg het totaal niet.
Ben een beetje aan het inlezen hier en daar.
Wie zou jij dan doen van NEC??

bakfiets

Ik heb me ook ingeschreven voor topcoach in belgie en de KKD divisie. Ik ben in belgie wel blij met een paar proefronden want volg die competitie totaal niet. En dat blijkt want had 5 spelers in de basis staan die niet speelde. Goed begin....

Bij de KKD divisie lijkt het me niet lonen om spelers van de jong elftallen te selecteren. Omdat die vaak in wisselende opstellingen spelen. Ook daar zijn de oefenrondes zeer welkom.

BrackenRidgeCycling

bij jong psv is Sidibe wel interesant, en jong ajax danilo die scoort toch wel veel.
Belgie ga ik weer voor the great old and the rouches aangevuld met Gent en Genk.
In de lagere prijsklasse vind ik het moeilijk om te kiezen

1 2 ... 184 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.