Scorito-algemeen

1 2 ... 185 ... 606 607
mentsjov

Selectie eredivisie voor ronde 1:

AZ: Svensson, Ouwejan, Boadu (az-fortuna verwacht ik 3-0 vandaar 2 verdedigers erbij)
Ajax: Blind, VdBeek, Ziyech, Schone (verwacht veel doelpunten in de wedstijd vitesse ajax. Vandaar geen keeper van ajax en maar 1 verdediger plus 3 scorende spelers)
Feyenoord: Vermeer, St Juste, Toornstra, Berghuis (verwacht ondanks de voorbereiding toch wel een 2-0 ofso tegen sparta, vandaar keeper, verdediger en 2 scorende spelers gekozen.

Tribune: 3 goedkoopste spelers van het spel.

Zit toch geen tactiek aan die eerste 4 rondes? Iig niet voor je tribunespelers.

mentsjov

Overigens de bank opgevuld met Padt (uit tegen Emmen) en 3 spelers van VVV (thuis tegen RKC)

John Bidon

Geen enkele van PSV. Lijkt me makkelijkere overwinning op Twente dan Ajax bij Vitesse. En Toornstra is geblesseerd, terwijl Sparta het bijzonder goed heeft gedaan in de voorbereiding.

mentsjov

'@Bidon

PSV moet uit, en zag ze vanavond tegen Basel. Verspilde scorito euro's met het spel dat ze spelen.

Pietje Precies

Ajax moet ook uit.

mentsjov

Feyenoord niet, daar ging het om.

kevinraar

heb nu voor komende speel ronde dit team

Keepers
Zoet 
Wellenrauter 

Verdedigers
Blind 
Dumfries 
Malasia 
Van Den buijs 
Borgmann 

Middevelders 
Van de beek
Til
Rosario
Gorter
Baggerman 
Fer

Aanvallers 
Promes 
Bergwijn
Idrissi
Dos Santos
Coukibaly 

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

'@Kevin: Wellenrauter en Coukibaly zou ik nog eens overwegen. En ook Van Den buijs ben ik niet helemaal zeker van.
Blind en Van de Beek zou ik wel houden. De rest nog eens naar kijken.
Je hebt twee middenvelders die bijna zeker niet spelen. En ook bij de aanvallers twee twijfelgevallen. Ik zou nog even verder puzzelen Kevin!

Laatst gewijzigd
kevinraar

Ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen dan kom ik niet meer uit met me budget

Valvuillerdemoz

Dan moet je een paar dure vervangen door wat goedkopere en kun je er een paar upgraden. Bijv Gorter moet je een betere voor nemen
Een tip: Rosario is geen puntenpakker, maar kost wel 4mln. Zou ik niet nemen.

kevinraar

Ik wil graag 4 psv hebben de goedkope spelers zet ik op de tribune

Welke middevelder van PSV zou jij dan wel doen?

Hoezo zal van de buis niet spelen speelde vorig seizoen 28 wedstrijden kan best in de basis staan

Laatst gewijzigd
JellevanderLinden

Laat Kevin het gewoon zelf uitzoeken, misschien pakt het wel goed uit :)
Het is toch gewoon veel leuker als je zelf je team samenstelt en dat niet door andere laat doen Kevin? Sta gewoon achter je keuzes en anders kun je nog rouleren in de eerste paar oefenrondes

kevinraar

Ik heb welenreuter eruit gedaan voor kirschbaum en heb gorter eruit gedaan voor bijl zo is me team goed voor speelronde 1

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Kevin

Malacia gaat niet spelen. Haps heeft een basisplaats. En ik denk Dos Santos ook niet.

danusz1986

Ik doe mee met alle 3 (Nederlandse, Belgische, KKD). Vorig jaar rond de top 100 geëindigd in de Nederlandse versie. De Belgische ging stuk minder. Maar daar ben ik gelukkig nu goed mee begonnen met 1200+ punten. Om even terug te komen op de Eredivisie die toch bij far het leukste blijft. Er zijn wel een aantal spelers die "niet goed' zijn ingedeeld óp hun positie zoals Tadic vorig jaar. Het is nu gelukkig niet meer mogelijk om alleen maar spelers te hebben van Ajax, PSV, Feyenoord en AZ, maar dat je ook naar andere ploegen moet gaan kijken en wat daar de koopjes zijn. Het is altijd leuk om weer te gaan puzzelen. De eerste 5 speelrondes zijn er gelukkig om even aan te kijken wat de definitieve opstelling gaat worden bij een bepaald team. Het enige wat ik controleer is om even te kijken naar de voorbereiding van bepaalde ploegen naar de doelpuntenmakers en de laatste opstelling van de laatst gespeelde wedstrijd voor de competitie. Tuurlijk zegt dat nog niet veel, maar het is wel een indicatie.

Laatst gewijzigd
kevinraar

daan dijkema dat wist ik niet dan neem ik st juste

mentsjov

Volgens mij is Til ook al onderweg naar Moskou toch?

Valvuillerdemoz

'@Kevin: ik weet niet of die van den Buijs gaat spelen of niet. Je had het alleen verkeerd gespeld, net als Wellenreuther en Coulibaly. Geintje!
Maar goede aanpassingen denk ik. Ik heb VVV niet zo gevolgd in de voorbereid G, maar speelt die Kirschbaum?
Bij PSV zou ik op het middenveld gaan voor Affelay. Is wel spannend of hij al speelt komend weekend. Maar de andere middenvelders van PSV hoef ik eigenlijk allemaal niet.

kevinraar

weet niet maar kirschbaum is gekomen als vervanger van unerstall denk nog niet dat afaaly speelt van het weekend hoop het wel dan samen met rosario en guiterz of pereiro op het middeveld

danusz1986

Affelay is nog helemaal niet fit om wedstrijden te spelen.

Rad

'@kevinraar: je weet dat PSV tegen Twente moet he? Die gaan daar natuurlijk nooit winnen :p ;)

kevinraar

denk dat je daar wel gaan winnen

Jori

Wordt echt belachelijke 1e ronde, met halve voorbereidingen, spelers die net terug zijn van vakantie en nog zoveel spelers die op punt staan van vertrekken.

Starlynk

Ja, ik besteed er nog niet al te veel tijd aan. De kans dat deze ronde een van mijn 2 hoogste scores wordt lijkt me nihil :p

hartstikkebedankt

Eens, het speelschema helpt ook niet echt mee deze speelronde.

1 2 ... 185 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.