Selectie eredivisie voor ronde 1:
AZ: Svensson, Ouwejan, Boadu (az-fortuna verwacht ik 3-0 vandaar 2 verdedigers erbij)
Ajax: Blind, VdBeek, Ziyech, Schone (verwacht veel doelpunten in de wedstijd vitesse ajax. Vandaar geen keeper van ajax en maar 1 verdediger plus 3 scorende spelers)
Feyenoord: Vermeer, St Juste, Toornstra, Berghuis (verwacht ondanks de voorbereiding toch wel een 2-0 ofso tegen sparta, vandaar keeper, verdediger en 2 scorende spelers gekozen.
Tribune: 3 goedkoopste spelers van het spel.
Zit toch geen tactiek aan die eerste 4 rondes? Iig niet voor je tribunespelers.
'@Kevin: Wellenrauter en Coukibaly zou ik nog eens overwegen. En ook Van Den buijs ben ik niet helemaal zeker van.
Blind en Van de Beek zou ik wel houden. De rest nog eens naar kijken.
Je hebt twee middenvelders die bijna zeker niet spelen. En ook bij de aanvallers twee twijfelgevallen. Ik zou nog even verder puzzelen Kevin!
Ik doe mee met alle 3 (Nederlandse, Belgische, KKD). Vorig jaar rond de top 100 geëindigd in de Nederlandse versie. De Belgische ging stuk minder. Maar daar ben ik gelukkig nu goed mee begonnen met 1200+ punten. Om even terug te komen op de Eredivisie die toch bij far het leukste blijft. Er zijn wel een aantal spelers die "niet goed' zijn ingedeeld óp hun positie zoals Tadic vorig jaar. Het is nu gelukkig niet meer mogelijk om alleen maar spelers te hebben van Ajax, PSV, Feyenoord en AZ, maar dat je ook naar andere ploegen moet gaan kijken en wat daar de koopjes zijn. Het is altijd leuk om weer te gaan puzzelen. De eerste 5 speelrondes zijn er gelukkig om even aan te kijken wat de definitieve opstelling gaat worden bij een bepaald team. Het enige wat ik controleer is om even te kijken naar de voorbereiding van bepaalde ploegen naar de doelpuntenmakers en de laatste opstelling van de laatst gespeelde wedstrijd voor de competitie. Tuurlijk zegt dat nog niet veel, maar het is wel een indicatie.
'@Kevin: ik weet niet of die van den Buijs gaat spelen of niet. Je had het alleen verkeerd gespeld, net als Wellenreuther en Coulibaly. Geintje!
Maar goede aanpassingen denk ik. Ik heb VVV niet zo gevolgd in de voorbereid G, maar speelt die Kirschbaum?
Bij PSV zou ik op het middenveld gaan voor Affelay. Is wel spannend of hij al speelt komend weekend. Maar de andere middenvelders van PSV hoef ik eigenlijk allemaal niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.