Sowieso kan het een lastig seizoen.
Psv heeft een drama verdediging en middenveld, Feyenoord is ook niet best en als bij ajax al die spelers blijven zou er best flink gerouleerd kunnen worden in de competitie om iedereen tevreden te houden. En daar zit je ook niet op te wachten, je dure ajax spelers op de bank.
ik heb nu koopmeinders erin gedaan voor til heb nu nog 1 miljoen over wat zou ik er mee doen?
dit is nu mij team voor speelronde 1
zoet
blind dumfries st juste
van de beek koopmeinders Rosario fer
promes bergwijn idrissi
bank
kirschbaum
buis
bijl
dos santos
wat zouden jullie met die 1 miljoen doen?
Dit is mijn team:
Keepers:
S. PADT
A. KOSELEV
Verdedigers:
D. DUMFRIES
N. VIERGEVER
P. SCHUURS
N. BAKKER
J. MATTHEIJ
Middenvelders:
H. ZIYECH
R. MARIN
P. ROSARIO
F. MIDTSJO
J. SMEETS
G. BIJL
Aanvallers:
D. TADIC
O. IDRISSI
G. KERK
R. BEERENS
J. ARIAS
Dit is mijn team zijn er belangrijke flaters die ik begaan heb? Ik kan hier in België weinig basiselftallen vinden van alle teams
'@Stijn, in de proefperiode mag je nog onbeperkt wisselen en kan je dus je selectie afstemmen op het schema. Bijvoorbeeld Feyenoord was deze ronde erg interessant.
Verder heb je best een prima selectie. Ik zou Rosario en Beerens in ieder geval vervangen en op die plekken nog even door puzzelen.
Hoe kijken jullie binnen Topcoach aan tegen de formatie in de eerste speelrondes? Ik neig naar 3-5-2, met de nadruk op scorende verdedigers en middenvelders. Tijdens het seizoen wissel ik geregeld naar 3-4-3 of 4-4-2. Sowieso vind ik 5 goede/'dure' verdedigers tijdens het seizoen onmisbaar ivm blessures en schorsingen. Dat probleem heb je in de eerste ronden niet.
Meestal kijk ik naar de interessante spelers die ik wil hebben.
In deze ronde had ik moeite om het middenveld te vullen. PSV middenvelders zag ik niks in, Ziyech heeft geen voorbereiding gehad, dus zou wel gewisseld worden na 60 minuten en verder was bijv. Til ook net verkocht aan Moskou.
Daarom ben ik simpelweg naar 4-3-3 gegaan, omdat qua verdedigers de 0 wel te verwachten mijns inziens voor VVV, Feyenoord en AZ en vond ik Blind erg interessant als verdediger op het middenveld. Qua aanvallers zag ik wel ook wel interessanten:
Tadic vind ik duur, maar draaide wel volledige voorbereiding mee,
Vente in de spits voor Feyenoord
Malen ook zekerheidje qua spel, al moet hij wel effectiever worden qua statistieken
Boadu als spits van AZ.
Volgende rondes ga ik ws wel naar 4 of 5 middenvelders, al is het ook afhankelijk of bijv. Van de Beek wordt verkocht aan Real Madrid.
Wel lastig omdat de goede middenvelders veel (bijna) getransfereerd zijn:
Vlap, El Khayati, Vd Beek, Til
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.