Kijk naar de punten van vorig jaar van de keepers + je verwachting van psv (weer 16 keer de nul zoals vorig jaar?)/ajax (15x)/wie je 3e verwacht en de keepers van de andere clubs in vergelijking met de spelers in het veld die je zou upgraden.. dan kom je vanzelf tot het antwoord..
Waar hebben jullie het over? Is niet meer te volgen dit forum, zo, met al die verschillende competities. Waar blijft trouwens Matchduel Keuken Kampioen Eerste Dvisie?
@Daan Dijkema: dan ben ik blij dat ik vanmiddag niet meer heb gereageerd op jou vraag. Ik had namelijk zeker Schuurs en Stengs geadviseerd. Staan er bij mij ook in namelijk. Nou ja, nu maar hopen dat Stengs er drie maakt morgen, dan.
'@coolietje: Zal wel een cultuur verschil zijn denk ik, maar in NL laten ze spelers over het algemeen (zeker spitsen) gewoon keurig 3 wedstrijden in 1 week spelen. Verder zie ik dit gewissel gewoon veel te veel in België wat altijd lijdt tot puntverlies en een speler uit vorm. Als een speler net nieuw is en het goed doet laat je die spelen lijkt mij, zeker als het een spits betreft.
Nu ook weer bij Standard, gooien het roer om en hups 2-0 achter. Ajax wisselt toch ook niet continue.
@Valvuillerdemoz: Zou op zich zelf ook wel graag een forum per spel zien, maar aan de andere kant is dit topic niet heel hot anyway dus je kan evt ook aannemen dat als je niet weet waar het over gaat dat het België is :p.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.