Scorito-algemeen

1 2 ... 189 ... 606 607
BrackenRidgeCycling

Berghuis maakt wel een doelpunt is in vorm

danusz1986

1 dilemmatje. Wijndal/Huntelaar of Schuurs en Stengs.

Platje

Een hoop spelers van Jong Ajax die in de basis staan die niet bekend zijn bij scorito

pirazzi

Ja, drie keepers van Jong Ajax te koop, geen speelt vandaag. 1 zit op de bank.

Laatst gewijzigd
Platje

Ja dat is toch kansloos met dit spel? Waarom heb je deze keuze gemaakt als je niet de tijd investeert om alle beschikbare spelers te bepalen? Scherpen en Pierie (maar 2 voorbeelden) waren bijv. van te voren wel duidelijk dat die een aantal wedstrijden gaan spelen dit seizoen

BrackenRidgeCycling

Nec verloren, 4 man in de basis. Wat een begin

Niels22

Hier ook genoeg NEC in de basis en Volendam op de bank... (totaal 7 spelers), maarja meer dan de helft speelt niet eens... gelukkig hebben we een paar oefenweken

Platje

Hier ook 4 man NEC in de basis.. wel 15 man gekozen die vanavond speelde en El Yebli als captain.. helaas ook een tweetal gele kaarten.. net boven de 1000 punten gescoord, toch een redelijke score

BrackenRidgeCycling

hier maar 520 , heb nog 4 man excelsior morgen met moreira captain.
misschien maar investeren in de keepers van NAC en Graafschap volgende week

kevinraar

Hier natuurlijk ook 4 nec Spelers helaas hebben ze verloren heb maar 560 punten gescoord morgen nog wel 3 exelsior spelers

Laatst gewijzigd
michelb6

Wat is jullie mening? Ik zit er sterk over te denken om in mijn definitieve selectie geen keeper van de top 3 op te nemen om dat geld vervolgens te besteden aan veldspelers. Is dit slim of niet?

Platje

Kijk naar de punten van vorig jaar van de keepers + je verwachting van psv (weer 16 keer de nul zoals vorig jaar?)/ajax (15x)/wie je 3e verwacht en de keepers van de andere clubs in vergelijking met de spelers in het veld die je zou upgraden.. dan kom je vanzelf tot het antwoord..

Laatst gewijzigd
Threeohthree

Tuurlijk zet je Okereke op de bank die schiet er veel te veel in dat wil je niet hebben. Man wat een competitie.

mentsjov

Onbegrijpelijk. Komt erin en scoort meteen. Wat moet je doen om bij Brugge in de basis te staan? Elke wedstrijd 3 goals maken?

kevinraar

684 punten gescoord bij topcoach keukenkampioen divisie

coolietje

'@threeohtree, mentsjov iets met roteren en een belangrijkere midweekwedstrijd

BrackenRidgeCycling

dit wordt matige score in belgie, 198 puntjes tot nu toe. Brugge sterk, dat Genk niet in goede doen was wist ik maar thuis tegen Zulte had ik niet verwacht. maarja alles kan in voetbal.
Hopen dat Gent en Antwerp winnen.
KKD heb ik 884 kevin, heb Moreira als captain.

danusz1986

1298 punten met 2 spelers die zelfs niet hebben gespeeld. 99.8 %

kevinraar

zozo dat is een hoop punten ik had maar 1 speler die niet speelde

danusz1986

Echt zo zonde! Gekozen voor Schuurs (niet gespeeld) en Stengs ipv Wijndal/Huntelaar. Alleen omdat ik niet wist of Huntelaar zou spelen. 770 punten met nog 9 spelers morgen.

Valvuillerdemoz

Waar hebben jullie het over? Is niet meer te volgen dit forum, zo, met al die verschillende competities. Waar blijft trouwens Matchduel Keuken Kampioen Eerste Dvisie?

@Daan Dijkema: dan ben ik blij dat ik vanmiddag niet meer heb gereageerd op jou vraag. Ik had namelijk zeker Schuurs en Stengs geadviseerd. Staan er bij mij ook in namelijk. Nou ja, nu maar hopen dat Stengs er drie maakt morgen, dan.

Laatst gewijzigd
Threeohthree

'@coolietje: Zal wel een cultuur verschil zijn denk ik, maar in NL laten ze spelers over het algemeen (zeker spitsen) gewoon keurig 3 wedstrijden in 1 week spelen. Verder zie ik dit gewissel gewoon veel te veel in België wat altijd lijdt tot puntverlies en een speler uit vorm. Als een speler net nieuw is en het goed doet laat je die spelen lijkt mij, zeker als het een spits betreft.

Nu ook weer bij Standard, gooien het roer om en hups 2-0 achter. Ajax wisselt toch ook niet continue.

@Valvuillerdemoz: Zou op zich zelf ook wel graag een forum per spel zien, maar aan de andere kant is dit topic niet heel hot anyway dus je kan evt ook aannemen dat als je niet weet waar het over gaat dat het België is :p.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

Misschien een typfoutje, maar PSV had vorig seizoen 16 in plaats van 26 clean sheets.

kevinraar

1202 punten gescoord redelijk score

Laatst gewijzigd
Platje

'@Pietje Precies: uiteraard 16 keer, thnx heb het aangepast!

1 2 ... 189 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.