Scorito-algemeen

1 2 ... 190 ... 606 607
kevinraar

welke middevelders vinden jullie goed ik vind van de beek goed die heb ik ook ziyech vindt ik te duur

dit word mij team voor speelronde 3
zoet
dumfries blind vlaar
van de beek koopmeiners espinosa serero
tadic idrissi bergwijn

bank
drommel
doekhi
kokcu
gakpo

ik heb nu voor het eerste tadic nu kan ik nog 0.5 miljoen spelers op de tribune zetten vanaf speelronde 6 niet meer dan kan ik helaas tadic niet meer in mij team hebben omdat hij dan te duur word

BrackenRidgeCycling

Topcoach BE was drama 344 punten, 4 spelers opgesteld die niet speelden en 2 gele kaarten. Een derde van de punten kwam vd bankspelers. Dat wordt flink puzzelen.
KKD 894 punten, best tevreden mee. Nijland speelde niet bij de superboeren, stond er gewoon in.
Dan topcoach NL 1111 punten, Schuurs opgesteld en ter wierik die hielpen niet echt mee.

Het leuke is dat het iedere week anders kan zijn in de KKD en BE

Harderijder

Deze week 1300 punten, maar alsnog niet helemaal tevreden omdat Pereiro niet meedeed en ook mijn bank teleurstelde.

Morgen worden de prijzen aangepast. Benieuwd wat er gaat veranderen. Op basis van de eerste paar ronden een paar leuke koopjes gespot, maar zul je zien dat die net duurder gaan worden.

Platje

'@harderijder volgens mij hebben ze de afgelopen jaren niet veel spelers duurder gemaakt, toen deden ze dat alleen als bijv. de 1e keeper lang geblesseerd raakte (zoals bijv Bijlow vorig jaar) of een van ajax/psv de gespeelde wedstrijden in de basis stond maar nog erg laag geprijsd was
Misschien dat iemand anders een andere mening heeft..

Laatst gewijzigd
Platje

Albon nieuwe teamgenoot Verstappen

hartstikkebedankt

Utrecht is gewisseld van eerste keeper, dat soort zaken wordt doorgaans in een prijsupdate meegenomen

Sebelius

Gasly word teruggezet naar Toro Rosso.
Albon Sawadee khap.
Kan het GP spel weer op de schop.

Jori

Qua gp spel, zo gaat het dus niet. Je koopt de stoeltjes, niet de coureur (hoewel je dus wel de coureurnaam aanklikt).
Ze hoeven dus niks te veranderen.

2 topcoaches idd erg slecht, eredivisie wel fijne ronde. Stond op 1431 punten toen PSV nog moest spelen met Zoet en 2 PSV-verdedigers in de basis, dan reken je toch nog op een hogere score, maar zeker een fijne ronde om mee te nemen (1592 geworden dus). Wel nog behoorlijke geluksfactor met net wat gelukkige namen (Doan, Huntelaar), maar ach, dat is topcoach.

topcoach België is toch moeilijker en ook hogere geluksfactor, doordat er relatief minder punten te halen zijn. Minder offensieve teams, veel meer roulatie en ook kleinere verschillen. KKD was nog loterij, had 3 spelers in basis die toch niet speelden (Braken, Omarsson, Veldmate), NEC die verrassend verliest en captain Bruins was ook niet best

Ludi

Scorito zal Albon wel gewoon met Gasly wisselen en de prijzen verder niet aanpassen. Een betere optie is er ook niet echt, zolang ze achter de huidige opties staan. Ik zou Gasly in ieder geval niet duurder or goedkoper maken dan Albon was en Albon ook niet duurder/goedkoper maken dan Gasly was, eigenlijk..

Sebelius

Zou best kunnen, hopelijk word het hele GP spel volgend seizoen flink gesaneerd.

Ajvenema

Jammer dat het nu al gebeurd. Ik wilde Gasly nemen, dn dan na een paar wedstrijden eem ugrade naar Kvyat. Nu Albon, waar ik waardchijnlijk de gok wel voor neem, maar ik had liever Kvyat gezien.

Jammer ook dat de toro rosso’s de moeite niet meer zijn. Anders was het nog moeilijk kiezem geweest tussen gasly en kvyat.

Laatst gewijzigd
Niels22

Je moet nu in één keer je selectie maken hè, upgraden na bv GP België zit er niet in

kevinraar

snap niet dat ze albon nemen terwijl kyvat beter rijd

danusz1986

'@Kevin

Kvyat heeft al een keer de kans gehad bij RB. Albon mag zich nu 9 races zich bewijzen en na dit jaar kunnen ze een keuze maken tussen Albon, Kvyat of Gasly. Al zie ik Gasly niet weer gebeuren.

Ludi

Pwoah, ik denk dat Kvyat ook wel begrijpt dat weer een keer in een RB rijden en weer matig presteren niet gaat werken. Wellicht hebben ze met beide heren gesproken om te kijken wat het beste alternatief is of in ieder geval bij Daniil gepolst hoe hij daar tegenover staat. Plus ik denk dat het enorm lastig gaat zijn voor wie dan ook om naast Max te rijden in een RB, zeker als diegene heel het jaar niet in een RB heeft gereden. Zelfs Ricciardo had het op het einde enorm zwaar tegen Max, zelfs in de kwalificaties, terwijl Ricciardo een enrom goede rijder was voor kwalificaties. Het eerste jaar had hij daar nog een lead in de H2H, het laatste jaar was het geloof ik 6-15 of iets dergelijks. Ik verwacht eigenlijk ook niet dat Albon het veel beter gaat doen dat dat Gasly het deed, mede daarom.

Thijmen1411

'@Kj
Ik denk niet dat Helmut Marko iemand is die eerst beide renners polst. Volgens mij neemt hij gewoon een beslissing en vertelt hij de coureurs dat achteraf en die moeten er maar mee zien te leven. Ook zal Kvyat nooit twijfelen over een stap terug naar Red Bull, anders ben je geen winnaar en hoor je niet thuis in de Formule 1. Ik denk dat deze stap voor Albon misschien ook wat te vroeg komt, maar echte talenten kunnen dat aan. Ze zijn natuurlijk gewoon op zoek naar een stabiele 2e coureur en niet iemand die het Max moeilijk gaat maken, maar iemand die ze kunnen gebruiken in hun strategie om Mercedes/Ferrari op te houden en die niet een hele race vast zit achter een McLaren, zoals Gasly.

Gladiool

Ze hebben letterlijk Albon en Gasly omgewisseld idd. Ik heb zelfs letterlijk nu Gasly automatisch in mijn team.

Phoenix0000

Vandaag worden toch de prijzen aangepast van de spelers in Topcoach?
Iemand enig idee hoe laat?

MrWallie

Om 23:00 vanavond, Phoenix

Jori

23:15

Pietje Precies

Hm, vooral veel bankzitters die absurd duur waren, zijn nu in waarde gedaald (en nog steeds te duur).

Ik had op veel meer prijsveranderingen gehoopt. In mijn optiek zijn er dit jaar wel erg veel spelers verkeerd geprijsd.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Cody Gakpo de enige die duurder geworden is? Leek me de ideale pinchhitter in het spel. Voor 2mln. had ik hem er in.. Voor drie miljoen vind ik die gok toch echt te groot.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Mijn tweede keeper is dus wel duidelijk als Utrecht geen keeper meer aantrekt.

Ludi

Voor iemand die geregeld lijkt te spelen voor psv, zeker als er nog spelers weggaan, was hij in verhouding tot andere nietbasis spelers wel erg goedkoop. Maar die andere waren vooral te duur in mijn ogen. Maar hij was ook gewoon erg goedkoop tov de meeste spelende spelers, daarom niet alleen de andere goedkoper maar ook hii duurder, denk ik.

Harderijder

Ik snap sommige keuzes niet...
- PSV: Bijna iedere basisspeler is goedkoper geworden behalve aanvallers. Ik vond veel wat aan de dure kant, dus daar kan ik in komen, maar Hendrix is wel nog 4 miljoen. Zoet verlagen is interessant en zal meer spreiding opleveren met hem en Onana dus voor het spel leuk.
- Ajax: Door deze wijzigingen zijn Tadic, Ziyech en vd Beek wel extreem duur. Helemaal omdat Lozano die 5 miljoen kost ook nog weg gaat bij PSV. Alvarez verwacht ik nog wel in de basis, en Schuurs hebben ze ook niet opgehoogd. Promes met 3,5 kan nog wel eens interessant worden mocht hij meer gaan spelen, wat ik ook wel verwacht.

@Ab ik verwacht dat Utrecht nog wel een keeper gaat halen.

1 2 ... 190 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.