Scorito-algemeen

1 2 ... 191 ... 606 607
dvansteenis

Ik verwacht niet dat Utrecht nog een keeper gaat kopen en snap de veranderingen van prijs wel.
Gakpo kan zo maar eens basis gaan spelen als lozano weg gaat, dus geen pinch hitter meer.
Ajax lijkt makkelijker te scoren en de nul te houden, dus aanvallers/middenvelders duurder. Schuurs gaat gewoon banken, lijkt me.

Als verdedigers zijn Ouwejan en Blind aantrekkelijk want die spelen op het middenveld.

Daarnaast had ik een prijs stijging van hoogma verwacht!

Pietje Precies

Ik vind het wel prima dat mensen potentieel een koopje hebben als ze het risico durven te nemen om Gakpo voor 2 miljoen te kiezen. Voor 3 miljoen is het zo'n dure gok dat waarschijnlijk niemand hem pakt.

En zo zijn er wat mij betreft veel te veel dure spelers, waaronder een hoop bankzitters en spelers van sub-top. Maar zo zijn er ook een hoop spelers die minimaal 0,25 - 0,5 miljoen duurder gemaakt hadden moeten worden en nu vrij obvious keuzes zijn.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Ik vind Gakpo productiever en beslissender als bijvoorbeeld Bruma (ondanks zijn goals in Europa) dus ik ga hem zeker nemen. Zelfs die Bandé is 3 miljoen dus Gakpo voor 2 zou ik belachelijk vinden!
Voor de koopjes moet je wat meer moeite doen of risico nemen, vind ik. Bijvoorbeeld een aanvaller van Twente of vBergen.

Gids03

Waar kan je zien welke spelers duurder of goedkoper is geworden? Of moet je gewoon bij elke speler kijken ? Of kan je ergens iets aanklikken ??

Pietje Precies

'@dvansteenis, Bandé voor 3 miljoen is vooral belachelijk. Die zou gewoon lekker 1,5 - 2 miljoen moeten zijn.

dvansteenis

Daar ben ik het mee eens

Jori

Bandé had uberhaupt niet in het spel moeten zitten, die kan je beter bij de kkd zetten. Die jongen is zo lang geblesseerd geweest en zelfs nu is hij er nog niet. Dat wordt nog herstellen en dan gewoon minuten maken bij Jong Ajax. Heel mss na de winterstop aansluiten bij Ajax 1, maar dat is zelfs met een half jaar nog te gaan een erg pittige opdracht.

Utrecht was nog bezig met Vorm, al lijkt me dat qua salaris een lastige opgave.

Gakpo voor 3 miljoen is natuurlijk niet heel gek, daar het nog 4 speelrondes duurt voordat het spel echt begint. Tegen die tijd zou hij weleens een basisplek kunnen hebben (4 plekken in aanval en ook 10 positie meegerekend, enkel Malen, Bergwijn, Bruma lijken vooraf zekerheidjes)

Verder is het de 1e seizoenshelft altijd meer koopjes jagen, zodat je dubbel beloond wordt (waardestijging en meer punten). Gezien het nu langer duurt voordat het spel echt begint, zullen er nog wel meer koopjes ontstaan, bijv. denkende aan de aanvoerder van PSV, wat nu 2 kanten op kan maar na 6 weken wel duidelijk is. Wel idd gevoel dat ze niet heel consequent zijn geweest en er daardoor nu eigenlijk geforceerde koopjes zijn. Gakpo qua prijs verhogen en Paes (hij is nu toch al genoemd) niet is daar wel een voorbeeld van

Laatst gewijzigd
Phoenix0000

Paes toch niet zo heel interessant als je bedenkt dat Utrecht nou niet echt uitblinkt in houden van de nul.

kevinraar

ik snap niet dat unerstall net zo duur is al zoet

Ab Normaal

Omdat, zoals Zoet nu keept, Unnerstall wel eens eerste keeper kan worden als ie fit is.

kevinraar

welke 3 van deze 4 opstellen
tadic
malen
gakpo
idrissi

dvansteenis

Als je dat nou eens probeert zelf te beslissen

arjenzvob

.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Malen of gakpo dumpen Kev! Beetje spreiden

arjenzvob

In deze eerste rondes spreid ik niet. Ik ga vol voor een aantal teams, waar ik er 3 of 4 van opstel. Dood of de gladiolen. En dat ik, zoals aankomend weekend, dan 2,5 miljoen over hou is totaal onbelangrijk.

dvansteenis

Haha Arjen, jij verwacht ook Twente en Vitesse😂

arjenzvob

Uiteraard dvansteenis. RKC en PEC bakken er tot nu toe niks van, thuiswedstrijden voor Twente en Vitesse die lekker draaien. Geen hogere wiskunde voor nodig haha.

raymankapeens

Ik ook maar ga je die in de basis zetten allemaal? Of op bankie?

Ajvenema

'@arjen Dat kan idd ook in deze fase. In dat geval zou ik in ieder geval niet voor PSV gaan Kevin:)

Ik denk zelf dat mn vaste team voor een groot gedeelte uit AZ gaat bestaan, al is het dan wel balen dat ze wellicht amper thuiswedstrijden meer gaan spelen dit seizoen. Ik zou iig niet meer onder dat dak gaan zitten:)

Charlie33

Op Topcoach NL is nu ook een subpoule met de naam Wielerflits.

kevinraar

Ik zie dat dumfries twijfel is Ik heb ik hem gewisseld

Mij opsteling is
Drommel
Blind ouwerjan beijen
Van de beek espinosa koopmeinders bero
Tadic malen idrissi

Bank
Zoet
Boekhi
Inanthalen
Gakpo

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Hier ook alle ballen op Ajax, AZ, Vitesse en in mindere mate (want op de bank) Twente. Zal waarschijnlijk een groot deel van dit team de definitieve selectie ook wel halen, zolang PSV en Feyenoord matig blijven zijn er niet heel veel dure spelers de moeite en Twente is erg prettig geprijsd...

arjenzvob

Vitesse alvast lekker, met Karavaev, Linssen en Matavz. Helaas Matavz op de bank.

Mijn team deze ronde:
Drommel
Blind Ouwejan Karavaev
Ziyech Koopmeiners Midtsjo Vukcic
Tadic Linssen Cantalapeidra

Bank:
Bizot, Bijen, Marin, Matavz

danusz1986

Balen dan van Matavz. Bizot zou ik altijd basis zetten.

Marsthinaikos

Goed begin dankzij Vitesse.

Pasveer
Clark, Karavaev, Tagliafuco
Vukic, Koopmeijers, Ziyech, vd Beek
Tadic, Matavz, Stengs

Bank: Drommel, Schenk, Kokcu en Boadu

1 2 ... 191 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.