Scorito-algemeen

1 2 ... 192 ... 606 607
Harderijder

Ook goed dankzij Vitesse, had helaas wel Bero. Bijna hetzelfde als hierboven.

Pasveer
Karavaev, Clark, Ouwejan
Ziyech, Koopmeiners, Vuckic, Bero
Matavz, Boadu, Tadic

Bank: Drommel, Bijen, Beek, Nakamura

België kent zoveel wissels en vreemde uitslagen dat ik daar de hoop op een goede uitslag bijna opgeef

Laatst gewijzigd
Niels22

Volgende week een rare week voor Topcoach NL, de wedstrijden van Feyenoord, AZ, PSV en Ajax allemaal verschoven ivm Europees voetbal en moeten nu doordeweeks worden ingehaald (over een maand).

Benieuwd wat iedereen voor opstelling gaat maken, ik ga denk voor de overige zes wedstrijden en niet gokken op deze drie wedstrijden. Zeker daar het doordeweeks is, terwijl er ook Europees gespeeld zal worden (hopelijk) en je dus misschien al wel wat roulerende trainers zult zien (iets wat je nu ook al ziet).

Het wordt qua verdediging dan wel een moeilijk verhaal, daar met Ajax-Fortuna je daar normaal wel wat zekerheid hebt.

Ab Normaal

Tja, als je spelers opstelt die vervolgens getransferreerd zijn is dat lullig inderdaad.

kevinraar

898 punten gescoord dit word mij team voor speelronde 4
zoet
blind lewis janssen
van de beek inhantarren serero gustafson
tadic bergwujn gakpo of pavlidis

bank
paes
Clark
immers
gakpo of pavlidis

ik ga vol voor psv ajax Vitesse utrecht en willem 11

Laatst gewijzigd
Gids03

Hoe gaat het nu dan eigenlijk ajax az fey psv spelen niet dit weekend dus hoe gaan ze dat nu doen dan ???

Niels22

De punten van de spelers van die club worden toegevoegd wanneer zij die wedstrijden inhalen (dus op 25 en 26 september)

Starlynk

'@Charlie33: er was al een subpoule voor Wielerflits forum lezers.. Ook voor de andere spellen trouwen. Hieronder nog een keer de links.

Heb nu ook een subpoule aangemaakt voor het US Open spel: https://www.scorito.com/tennis-manager/us-open-2019/wielerflits-forum-poule?code=246544cd-593e-4693-b8e4-a951d5e8a3a2

Topcoach Eredivisie NL
Match Duel NL
Topcoach KKD NL
Topcoach BE
Match Duel BE

JimKro

Inderdaad wel een beetje vreemd dat je dan pas je beginscore weet als de oefenrondes al voorbij zijn. Of vergis ik me?

BarryE1

Zal wel meevallen toch? Ga er vanuit dat ze gewoon de 2 hoogste rondes van dat moment pakken en die mogelijkerwijs vervangen indien de ingehaalde duels zorgen voor een nieuwe hoogste ronde.

danusz1986

'@Barry

Jup!

raymankapeens

Staat toch ook in de mail?

De verplaatste wedstrijden van Ajax, PSV, Feyenoord en AZ uit speelronde 4 blijven gewoon tot speelronde 4 van TopCoach behoren.

Dat betekent dat spelers van deze clubs die je dit weekend opstelt, pas punten kunnen verdienen op woensdag 25 en donderdag 26 september. De punten zullen dan toegekend worden aan speelronde 4.

Vette pech: Raakt er in de tussentijd een speler geblesseerd of wordt er een speler geschorst, dan is vervanging van deze speler niet meer mogelijk! Jouw opstelling voor speelronde 4 ligt vast vanaf zaterdag 24 augustus 18:30 uur.

HOOGSTE RONDESCORE: De twee hoogste rondescores uit de proefperiode (eerste 5 speelrondes) neem je mee naar het echte spel dat vanaf speelronde 6 begint. Omdat de scores van speelronde 4 pas definitief zijn na 26 september, zal er dan een herberekening volgen. Indien de verplaatste wedstrijden ervoor zorgen dat je een nieuwe hoogste rondescore hebt behaald, wordt dit automatisch door ons verwerkt in je totaalscore.

arjenzvob

1344 punten gehaald. Zonde dat RKC dit keer wel aardig draaide maar prima resultaat. Nog steeds geen echte klapper gemaakt, maar die heb ik ook nog weinig voorbij zien komen.

Kevinraar: je team staat vol onzekerheden qua transfers en blessures (vd Beek, Serrero, Lewis). Van Gakpo en Ihattaren is ook allerminst zeker dat ze weer zullen spelen.

En VOL gaan voor 6! teams klinkt ook wat knullig....

Geheel tegen m'n gewoonte in om je te helpen, maar ach....

kevinraar

Sereo en Lewis zijn niet gebleseerd ver2axht dat van de beek wel blijft

arjenzvob

Serrero gaat naar de woestijn. Lewis werd geblesseerd gewisseld. Het gaat erom dat je onzekerheden in je team zet, maar doe vooral niks met de hulp die je krijgt. Was ook tevens weer de laatste keer.

kevinraar

Sorry wist ik niet neem ik wel andere van vitesse

kevinraar

1315 punten gescoord bij topcoach keukenkampioen divisie niet slecht

mij team voor speelronde 3
branderhorst
van huizen mashart kvida
van den boomen fortes bruin el jebli
braken hamdoui mendes moreira

bank
verhulst
bliek
ilic
musaba

Laatst gewijzigd
Niels22

In België gaan ze voor de Europese teams (AA Gent, Antwerp en Club Brugge) dit weekend ook de wedstrijden uitstellen..

BrackenRidgeCycling

'@Kevin, wat is er met Okita aan de hand?

kevinraar

Er is interesse van clubs hij gaat misschien nog weg hij was gebleseerd gij zit vanavond weer bij de selectie wel op de bank

BrackenRidgeCycling

bedankt

Ludi

Wat vinden we van de USO loting? Een van de leuke C spelers heeft wel een erg vervelende loting deze keer.

danusz1986

Je bedoeld zeker Kenin?

Ludi

Nee een man

raymankapeens

FAA bedoel je? Moet kunnen haha.

Nog leuke dark horses gespot mensen?

danusz1986

Ja wel een paar, Maar die hebben voornamelijk moeilijke lotingen. Ik zie FAA niet heel ver komen. Misschien al niet langs Shapovalov. Hij is niet erg in vorm momenteel. Bij de mannen zijn de D spelers erg lastig te kiezen.

1 2 ... 192 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.