Scorito-algemeen

1 2 ... 193 ... 606 607
Niels22

Shapovalov is dan nog wel tot in dit weekend bezig met een toernooi, eigenlijk altijd een reden om die speler vast over te slaan in een GS.

Verder nog totaal niet gekeken, doen we straks wel als de Vuelta begonnen is.

pirazzi

Milos Raonic doet niet mee bij de heren. (tennis US Open)

danusz1986

Dimitrov en Coric zijn ineens zeker van kansen in die helft. Alleen zijn ze allebei drama in vorm.

Ab Normaal

Anderson ook exit.

raymankapeens

Dimitrov en Coric moeten toch ook tegen elkaar? Neem ze beide niet hoor

danusz1986

Ja in de 2e ronde. Dat kwart ligt wel helemaal open, jammer dat daar geen leuke spelers inzitten. Die gaan sowieso de 4e ronde halen.

Rad

Ik zat ook al te kijken in dat kwart, maar kan ook geen spelers vinden die echt in vorm zijn..

danusz1986

Mensen die de gok Kuznetsova gaan nemen?

Sjonge Jonge

'@ Daan, ik wel. Laatste tijd redelijk in vorm en met de geplaatste spelers in haar schema durf ik het wel aan.

Ab Normaal

'@Daan
Ik ook.

Ab Normaal

Begint fantastisch. 3 spelers op de baan, allemaal achter waaromder captain Garin.

Threeohthree

Dan ben ik toch wel benieuwd wie die andere twee zijn :p.

Was er overigens een forum poule voor de US open?

Ajvenema

Heerlijk, de verleiding kunnen weerstaan om in te schrijven voor de US open. Scheelt weer een hoop frustraties en neutrotisch in de gaten houden van scores:)

mentsjov

Zo, op naar mijn eerste US Open, na vorig jaar te hebben aangemeld maar geen teamselectie te hebben gemaakt, dus een 1.6% score te verbeteren!

Mannen:
A: Djoko, Nadal, Federer. Duhhh!?
B: Nishikori, Medvedev, Bautista. 1ste 2 spreken voor zich denk, hopelijk trekt Bautista zijn goede zomer door.
C: Kyrgios, FAA, Shapovalov. Wat een kut categorie dit keer. Kon geen enkele goede kanshebber vinden op een zekere 3de a 4de ronde. Had de meeste hoop op FAA of Shapo, durfde niet te gokken. Vandaar dus allebei bij gebrek aan alternatieven.
D: Fritz, Opelka, Hurkacz. Leuke categorie met een hoop mogelijke verrassers. Wilde eigenlijk 3 Amerikanen, maar Hurkacz kon ik niet omheen helaas.

Vrouwen:
A: Halep, Serena, Pliskova. Geen vertrouwen in Osaka en Barty (helaas er niet al af tegen Diyas).
B: Kvitova, Keys, Bencic. Heb na 2 GSs geen vertrouwen in Kiki. Hoop dat Bencic een keer goed doorbreekt, met in het schema van Osaka een mooie kans in mijn ogen.
C: Wang, Kenin, Martic. Had ook Mertens kunnen zijn. Net als bij de mannen niet veel soeps in deze categorie.
D: Yastremska, Sakkari en dark horse Putintseva. Hoopte op een snelle uitschakeling van Barty voor Sakkari. Yastremska is geplaatst en goed in vorm. Putintseva verwacht ik wel wat van. Twijfelde ook tussen Linette en Kuznetsova maar die hadden een wel heel erg zwaar schema.

Good luck all!

kevinraar

mij team voor speelronde 5
zoet
blind dumfries dresevic
gustafson bijl bruin ziyech
tadic bergwijn van bergen

bank
zwinkels
hoogma
falkenburg
mitroglu

Laatst gewijzigd
KissMyAce

Je moet Lex Immers erin zetten Kevin

Stuff

'@kevinraar

Bram vindt je middenveld wat matig.

Sloddies

Potverdorie. Geeft mijn damescaptain Tsurenko al op voor er bal geslagen is....
Gelukkig nog een andere captain kunnen kiezen. Verder nog geen verliezen en oa een fijne overwinning van Carreno op Pella.

Il Partigiano

Nog meer US Open fanaten hier op het forum? Korte uitleg mbt mijn keuzes.

Mannen:
A:
Djoko, Nadal, Fed. Geen verdere uitleg bij nodig.
B:
- Medvedev - de man in vorm.
- Nishikori - altijd goed op Grand Slams en een relatieve zekerheid
- Bautista Augut - goed in vorm en wint vrijwel altijd van lager geklasseerde opponenten-
De enige B-speler die ik verder heb overwogen is Khachanov. Voor de rest vrij veel onzekere factors (Isner, Cilic, Coric).
C: Uiterst moeilijke categorie. Zeer veel onzekere factoren en keuzes met name gemaakt obv gevoel.
- Monfils - prima in vorm en relatief gunstige loting
- Schwartzman - in mijn ogen een zekerheid op een 3e ronde, als Haase gewoon doet wat hij altijd doet
- Paire - gunstige loting en in de hoek van Zverev, wat altijd een onzekere factor is.
D:
- Fritz - leek goed in vorm, maar stelde vannacht teleur tegen Lopez
- Gasquet - goed in vorm en opent tegen Berrettini die weinig heeft gespeeld
- Kezmanovic - relatief onbekend, maar goed in vorm en gunstige loting om 3e ronde te halen.

Vrouwen:
A:
- Pliskova - echte hardhitter, altijd goed op de US Open.
- Halep - ondanks de laatste 2 jaar een vroege exit in mijn ogen een steady factor.
- S. Williams - nog altijd (een van) de beste op hardcourt.
Osaka en Stephens onzeker, Barty laatste tijd minder in vorm.
B:
- Kvitova - Redelijk stabiele factor op de US Open en draait een goed jaar.
- Keys - must-have in deze categorie. Uitstekend in vorm en kanshebber op de titel.
- Andreescu - Outsider voor de titel. Weinig GS-ervaring, maar een gok die goed uit kan pakken.
Onze Kiki weinig vertrouwen in gezien haar resultaten de laatste tijd. Verder weinig interessante opties.
C:
- Kenin - Goed in vorm. Zekerheidje op iig 3e ronde.
- Kontaveit - Prima loting en enigszins stabiele factor.
- Mertens - Doet het altijd prima op Grand Slams en mij nog nooit teleurgesteld.
D:
- Sakkari - Goed in vorm en een gevaarlijke speelster. In de hoek van Barty, waar mogelijk kansen liggen.
- Yamstrenka - Goede loting en 3e ronde moet mogelijk zijn.
- Kuznetsova - Verrassend in vorm en sluit een stunt in ronde 2 tegen Stephens niet uit.

Keuzes dus met name gemaakt op vorm, loting en 'zekere' factors. Voor C- en D-spelers is het behalen van een 3e ronde voor mij al voldoende. Een eventuele uitschieter hoop je natuurlijk in je team te hebben. Verder is het vrouwentennis altijd een slachtveld en hoop je de schade te beperken.

Rad

Kecmanovic! Mijn pareltje haha. Heb hem zelf uiteraard ook.

danusz1986

Federer
Djokovic
Nadal

Bautista Agut
Kachenov
Medvedev

Kyrgios
Monfils
Tiafoe

Rublev
Di Mineur
Gasquet

Serena
Pliskova
Barty

Keys
Andreescu
Muguruza

Kenin
Kontaveit
Vekic

Yastremska
Alexanderova
Bouzkova

Heb Kuznetsova, Swiatek, Sakkari overwogen. Baal er wel een beetje van het niet meenemen van Sakkari. Yastremska gaat eruit tegen Svitolina. En Bencic ipv Mugaruza.

arjenzvob

A: Djokovic, Federer, Nadal, B: Medvedev, Nishikori, Khachanov, C: Schwartzmann, Paire, Edmund, D: Fritz, De Minaur, Krajinovic

A: Osaka, Barthy, Pliskova, B: Svitolina, Kvitova, Bertens, C: Kenin, Kontaveit, Vekic, D: Hsieh, Yastremka en Giorgi

Naast vorm, vooral op de loting gelet, want sowieso is tennis op Scorito een loterij. Kwestie van de juiste captains kiezen. Als je in de eerste ronde een paar mensen kwijtraakt geeft dat nog steeds niet. Als een paar C of D mensen (en die maak je ook nog eens captain) ver doordringen zit je redelijk goed.

Ik ben op t moment van schrijven Fritz (captain ai) en Giorgi kwijt. Zeker Giorgi was dom, want Sakkari is in vorm. Hsieh was mijn captain bij de vrouwen, die is wel door.

Starlynk

3 verliespartijen in ronde 1, allebei mijn captains.. hahaha.. stond op mijn all-time high scorito index 3, maar dat zal komende week wel anders zijn vrees ik :p

Ludi

Sjesus, sta nu op 17%, door het verliezen van Fritz en Kuznetsova, maar ook door het teleurstellen van Khachanov en Bautista wordt hoog eindigen al bijna onmogelijk. Man man wat droevig.

Rad

Hier ook 3 spelers kwijt met Bautista, Gasquet en Kudermetkova. Gelukkig zijn mn captains wel door..

1 2 ... 193 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.