Scorito-algemeen

1 2 ... 194 ... 606 607
Jun Allrich

Scorito en tennis wil bij mij echt niet lukken...

Na ronde 1 alle D spelers kwijt (natuurlijk ook de captains) + Khachanov.

A: Djokovic, Federer, Nadal, B: Medvedev, Nishikori, Khachanov, C: Monfils, Shapovalov, Dimitrov, D: Fritz, Hurkacz, Krajinovic

A: Osaka, Barthy, Williams, B: Keys, Sevastova, Andreescu C: Wozniacki, Mertens, Gauff, D: Suarez, Siniakova, Vandeweghe

huil....

arjenzvob

Naast mijn eerder genoemde Fritz en Giorgi ben ik gisteren Krajinovic, Edmund en.... Khachanov kwijt geraakt. Zeker die laatste had ik echt niet verwacht!

Mijn captains de komende ronde zijn De Minaur en Yastremka, puur omdat ze D-spelers zijn en ik daar toch graag een risico mee neem.

Index sta ik nu op plek 115 (99,7%). Hoogste was ooit 40.

Zonde Starlynk, zo dichtbij! Dat is het nadeel van die Index he, als je dit jaar goed scoort moet het volgend jaar weer anders kelder je. Zo heb ik in de Vuelta een bekertje te verdedigen.... Het is net topsport!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@KJ
Ik denk dat het voor veel mensen geldt. Veel goede keuzes hebben onverwacht verloren.
Ik ben ook al BA, Khachanov, Gasguet en Edmund kwijt.
De juiste captains kan je nog flink laten stijgen.
Simpelweg op het juiste moment switchen van D captains naar andere spelers.

Rad

Deze ronde ga ik nog voor D captains, daarna wordt de spoeling al dun.

Ab Normaal

F1 keuze komt er ook weer aan. Is wel een erg makkelijke keuze.
Vanwege budget redenen zijn Verstappen en Kubica 100% zeker evenals een Ferrari. Omdat ik denk dat Vettel het lek boven heeft en Leclerc nu druk gaat voelen kies ik voor Vettel.
In de C is Sainz een zekerheid en eigenlijk wil ik in de D de beide Toro Rosso's.
Dan moet ik slechts 1 keuze maken. Wilde eigenlijk Norris en Raikkonen maar daarvoor kom ik 1 mln te kort.
Moet dus 1 van beiden offeren voor de Hulk of toch 1 van beide Toro Rosso's offeren voor Perez.

Verder is het een ABC'tje en ik verwacht dat velen dezelde keuze gaan maken.

danusz1986

Max
Leclerc
Sainz
Norris
Magnussen
Gasly
Kvyat
Kubica

of Bottas/Raikkonen/Giovinazzi of Stroll/Kubica is een optie
Leclerc/Raikkonen/Giovinazzi of Stroll/Russel

Dat zijn eigenlijk de 3 opties

Laatst gewijzigd
Rad

Ik ga denk ik gewoon voor 2x mercedes en kijk wel wat ik over hou voor de rest.

Ajvenema

'@ab

Die Toro Rosso's zijn toch amper de moeite meer in categorie D? Daarnaast heeft RB er een handje van om TR extra gridstraffen te laten pakken voor het ontwikkelen van onderdelen, zeker in de 2e helft. 1tje lijkt me meer dan genoeg:)

Ludi

2x Mclaren 2x Mercedes + Raikonen kan ook gewoon, mja dan zit je daarna wel met Kubica, Stroll en Gio.

Max als A rijder lijkt me eigenlijk niet optimaal. Bottas in B blijft voor mijn gevoel de beste keuze, al is Vettel als B ook wel te overwegen. Albon als C lijkt me te duur. De 12M opties lijken allemaal OK, vraag me af of Ricciardo of Raikonen uiteindelijk een betere keus blijkt.

kevinraar

Dit is mij team
Verstappen
Bottas
Reikonen
Sainz
Hulkenberg
Givonazzi
Kyvat
Russel

Laatst gewijzigd
arjenzvob

F1, tja... Moeilijk spel man!
Ik ga voor Hamilton, Vettel, Sainz, Norris, Hulkenberg, Kvyat, Giovinazzi en Kubica. We zullen zien

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Ik vind Albon wel heel verleidelijk, die ga je in principe altijd captain x5 kunnen maken. Maar als ie echt heel erg tegenvalt ben je de lul, en je zult ook een beetje geluk moeten hebben met je andere keuzes... Hopen dat Renault goed uit de zomerstop komt, en dat Force india ineens weer meedoet. Grosjean in categorie D is ook een mooie, maar dan moet je wel hopen dat het eens klaar is met al die DNF's.

De B categorie is ook niet makkelijk. Leclerc heeft nu denk ik minder last van team orders, maar Vettel lijkt ook beter te worden. Bottas kiezen lijkt nog het meest safe, maar als er echt geknokt moet worden rijdt iedereen hem voorbij.

Max in A is ook echt niet fijn, maar die 2 miljoen van Hamilton kun je goed gebruiken...

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

ABC'tje inderdaad, maar ik kom op andere namen.

Niels22

Dimitrov eenvoudig verder, opgave Coric voor de partij al moet beginnen

mentsjov

Hoe is Albon zo aantrekkelijk? Wordt wrs steeds 6 tm 10. Die 2 miljoen kan je veel beter besparen denk ik zeker omdat Sainz en Norris 2 en 3 miljoen goedkoper zijn en ook veel tussen 6 tm 10 gaan finishen denk ik..

mentsjov

Statistieken Wimbledon na ronde 1

Mannen gesneuveld:
A: 22/300%
B: 55/300%
C: 88/300%
D: 159/300% waarvan 36% captain

Vrouwen gesneuveld:
A: 22/300%
B: 17/300%
C: 30/300%
D: 143/300% waarvan 63% captain

DvH6

Wat?

Ludi

Ik denk, iedere categorie 3 keuzes, in totaal 300% gekozen tennissers, totale optelling afvallers zijn die nummer. Ik vraag me wel af of iederee een Captain had gekozen.

Ajvenema

'@mentsjov: In principe wordt Albon altijd 6e, met een uitschieter naar boven hier of daar. Tenzij ie het net zo slecht als Gasly doet inderdaad... Norris heeft me iets te veel DNF's achter zn naam.

arjenzvob

Mijn beide D-captains wonnen, Yastremka en De Minaur. Hsieh wel kwijt als D-speelster, maar dat blijven gokjes. Ook Kvitova, maar ja... Dat mag. Zo sta je ineens (met nog heel potjes te gaan natuurlijk, op 96,1%).

Volgende ronde pak ik waarschijnlijk 2 C-spelers.

Laatst gewijzigd
DKrikk

Tot nu toe doen de mannen het bij mij een stuk minder dan de vrouwen. 1 D-vrouw tegenover 3 C-mannen en 2 D-mannen. Toch voorlopig 2e in Forum poule en top 50 Scorito, maar er zullen nog wel wat D-spelers moeten die ook captain zijn. Blijft een raar spel die Tennis poules.

JellevanderLinden

Op dit moment loopt het bij mij ook best lekker. Mijn twee captains zijn door (Sakkari en Carreno). Ook overige D-spelers zijn bij mij een ronde verder (Yastremeska, Muchova en De Minaur). Op dit moment pas 3 uitvallers (Khachanov, Hurkacz en Auger-Aliassime). Dus mag zeker niet klaggen, ook al kwam khachanov heel onverwachts en had ik Auger al wel ingecalculeerd. Want had ook z'n tegenstander in mijn team (was voor mij 50/50). De volgende ronde worden mijn keuze's wel lastiger. Al mijn D en C spelers hebben een lastige loting en veel battles binnen mijn team. Dus die goede rangschikking zal niet lang blijven helaas. Sta op dit moment zelfs even 2de van iedereen. Tot vet om te zien. Dus nog even van genieten :)

Rad

Bijltjesdag gisteren. Maar liefst 8 uitvallers in ronde 2, waaronder m'n captain (kecmanovic)

Ajvenema

Iemand nog lastminute ideeen voor de f1?:)

Matje VdP

Ja, ik besloot vannacht ineens voor force India te gaan en daardoor cash te krijgen voor albon. Maar dat zou me ook zo de eerste plaats in de poule kunnen kosten...

1 2 ... 194 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.