Scorito-algemeen

1 2 ... 195 ... 606 607
Ajvenema

Haha, dat heb ik ook toevallig gedaan... ook al omdat ik toch niet warm werd van die D categorie. Fingers crossed!

mentsjov

Iemand een idee wanneer alle definitieve prijzen van topcoach bekend worden?

Platje

Die zijn volgens mij al na speelronde 2 definitief vastgesteld (tot de winterstop)

Matje VdP

'@ajvananema Perez was in ieder geval een goeie, sta nu 7e algemeen.

Ajvenema

'@matje en Albon zn vuurdoop is ook geslaagd! Beetje meevaller dat ik verstappen en sainz allebei geen factor heb gegeven, dus van 94% regelrecht bekertjesterritorium in. En hopen dat force india ook op andere circuits thuisgeeft...

Pietje Precies

Eindelijk een keer een fraaie score bij F1 met Perez x5, Hamilton x4, Bottas x3 en Norris x2. Helaas deed Norris nog wel even een Norrisje. Dit soort 'pech' (?) overkomt hem wel vervelend vaak. Gelijk een procent of 11 gestegen.

Met Topcoach door Ziyech als captain ook een verbetering van mijn tweede beste score. Ondanks dat ik verder weinig goals (3), assists (3) of clean sheets (0) had.

US Open gaat niet geweldig, maar best prima. Als captains Monfils en Andreescu 'gewoon' winnen dan stijg ik vermoedelijk wel naar een procent of 90. Verder zou het fijn zijn als de twijfelpartijen van Vekic en Schwartzman de goede kant op vallen en een onverwachte uitschakeling van Mertens zou écht zalig zijn.

Niels22

Ben benieuwd hoeveel procent geen team meer heeft bij Scorito F1 ...

Valvuillerdemoz

Waarom krijgt Ihattaren eigenlijk geen assist vandaag? Weliswaar komt er een eigen doelpunt uit, maar de voorzet is toch van hem.

Sjonge Jonge

Bij eigen doelpunt wordt nooit assist toegekend (helaas, ik had hem ook en ook Malen die achter die verdediger van Sparta stond om in te tikken)

mentsjov

'@niels

Ik ben zo vrij geweest om 45min lang te spitten. In totaal staan er nu 581 teams op 0 pnt. Van de teams die meer dan 0 punten hebben zijn er 3518 teams niet ingevuld (kan er 1 naast zitten want heb handmatig geteld). Oftewel totaal zijn er nu 4099 teams zonder ingevulde rijders (27.02%). Ook waren er een flink aantal teams met 10 tot 300 punten, die wrs maar 1 of 2 rijders hebben ingevuld. Safe to say dat je minimaal op 35% eindigt dus als je een team hebt ;)

Zadelpen

Foutje

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

veel transfers in Belgie bij topcoach, benieuwd naar de prijzen

Tourminator

Norris heeft een DNF maar staat alsnog op plaats 11. Zou dit nog gecorrigeerd worden? Hij stond op de finish stil, dacht dat hij nog een ronde moest.

Ajvenema

'@tourminator, volgens mij klopt die uitslag. Soort laatste ronde regel ofzo? Ik heb geen idee, maar zowel Mclaren als de F1 website zetten hem op DNF en plek 11.

kevinraar

Dit is mij definitief team voor topcoach keuken kampioen divisie

K
M. Branderhorst
Keeper / NEC
€ 1.750.000
meer informatie

K
H. Jurjus
Keeper / GRA
€ 2.250.000
meer informatie

Kies 5 verdedigers
V
N. Monsalve
Verdediger / NAC
€ 2.000.000
meer informatie

V
J. Kvida
Verdediger / NEC
€ 1.500.000
meer informatie

V
T. van Huizen
Verdediger / GRA
€ 1.500.000
meer informatie

V
T. van de Pavert
Verdediger / GRA
€ 1.750.000
meer informatie

V
G. Smal
Verdediger / VOL
€ 750.000
meer informatie

Kies 6 middenvelders
M
L. Ilic
Middenvelder / NAC
€ 2.500.000
meer informatie

M
J. van Landschoot
Middenvelder / NEC
€ 1.000.000
meer informatie

M
J. Fortes
Middenvelder / EXC
€ 2.000.000
meer informatie

M
M. Corboz
Middenvelder / GAE
€ 1.250.000
meer informatie

M
J. Sleegers
Middenvelder / EHV
€ 2.000.000
meer informatie

M
Y. Loen
Middenvelder / ALM
€ 1.750.000
meer informatie

Kies 5 aanvallers
A
R. Wolters
Aanvaller / NEC
€ 1.250.000
meer informatie

A
A. Mendes Moreira
Aanvaller / EXC
€ 1.250.000
meer informatie

A
J. Navratil
Aanvaller / GAE
€ 1.750.000
meer informatie

A
R. Mühren
Aanvaller / CAM
€ 1.750.000
meer informatie

A
M. Lopes
Aanvaller / EHV
€ 875.000
meer informatie

dazzler2120

Norris plek 11 klopt gewoon, rest van het veld stond op een ronde achterstand van Leclerc, en worden afgevlagd op de finish. Krijgen dan geen kans om LeClerc nog "in te halen". Als een x% van de race hebt afgerond, wordt je alsnog geklasseerd.

Valvuillerdemoz

US Open. O. M. G.! Dat doen we dus ook niet weer : in het laatste half uur toch nog even een team opstellen. Ik had er eigenlijk nog best een aardig goed gevoel over, maar dit slaat echt alles. Heb bij de dames alleen nog Serena en bij de heren Nadal en Cilic over, die ook nog eens tegen elkaar moeten. Heb dus zowel bij de dames als de heren nog één over en de kwartfinales moeten dan nog beginnen! Ik sta op een ongelooflijke 3,8%🤣
Ik ga gewoon voor de rode lantaarn hier! De poedelprijs! De keiharde degradatieplaatsen! Wat zeg ik? De absolute kelder van het betaald Scorito!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Vekic als captain redt de meubelen en leuk dat Schwartzmann wint. Verder heb ik nog Svitolina, Medvedev, Nadal en Federer. Plek 903.

Topcoach sta ik na de nog niet voltooide proefrondes op plekkie 617.

Pietje Precies

Bij mij zat het ronde 1 flink tegen met de captains, gelukkig gingen er wel gewoon een hoop spelers en speelsters door.

De daaropvolgende rondes gaan best wel lekker, alleen geldt dat helaas voor veel mensen. Door de overwinning van Mertens daalde ik vandaag bijvoorbeeld maar liefst 12%! Gelukkig ben ik vervolgens door Monfils ook weer 15% gestegen.

Maakt wederom duidelijk hoe absurd belangrijk de captains zijn... door Schwartzmann steeg ik zo'n 3% en door Monfils daarna dus zo'n 15% ...

Verder heb ik vannacht nog Andreescu als captain bij de vrouwen. Ik durfde de gecalculeerde gok op Vekic niet aan. Achteraf zonde, maar ze ging behoorlijk door het oog van de naald, dus eigenlijk was het een verstandige keuze.

Tot slot heb ik natuurlijk ook nog Nadal, Federer, Medvedev en Williams over, maar die zouden door iedereen gekozen moeten zijn.

Il Partigiano

Matig begin van de US Open, met name door verkeerde captainkeuzes. Inmiddels de weg naar boven aardig ingezet. Op dit moment nog Federer, Medvedev, Monfils, Schwartzman en Nadal en S. Williams, Andreescu en Mertens in het team zitten. Ik neig naar captains Monfils en Andreescu. Kiezen tussen zekerheid met Williams t.o.v. nog wat percentages stijgen met eventuele winst Andreescu.

michelb6

US Opens sta ik op een knappe 23%. Eerste ronde alles goed, maar tweede ronde vloog 2/3 van mijn team eruit en dat kom je dan niet meer te boven. Ik heb nog maar 3 spelers over, waarvan ik er verwacht 2 de halve finale te halen.

Daarom is het puzzelen voor de Eredivisie inmiddels begonnen en ik twijfel toch sterk over de te hanteren tactiek. Er zijn dit jaar veel minder veel scorende middenvelders en als ze er zijn zijn ze te onzeker (Toornstra, wanneer komt hij terug en gaat hij spelen) of zijn ze relatief duur (Ziyech). En hoe gaat PSV spelen met al zijn aanvallers en middenvelders? Daarentegen zijn er juist veel leuke verdedigers te vinden voor een goedkope prijs. en ook aanvallers te over. Ook zijn enkele clubs zwaar overprijst en sommige juist te goedkoop naar mijn mening. Maargoed, al deze overwegingen zullen nog wel 10 dagen door mijn hoofd blijven spelen om last minute nog iets te veranderne.

Ab Normaal

'@Harderijder
Ik heb hetzelfde. Met name problemen met de middenvelders.
Speelde ik vorig jaar steeds 4-4-2- of 3-5-2 en nam ik een aanvaller van 500K mee om de prijs te drukken, nu overweeg ik om dat met een middenvelder te doen.
Ik vermoed steeds 4-3-3 te gaan spelen.

Jori

Erg balen van de laatste transferdag, waardoor voorheen koopjes op het middenveld nu opeens wat twijfelachtiger zijn geworden. Bruijn en Van Ooijen waren erg makkelijke keuzes, maar Halilovic en Yeboah zijn wel enge concurrenten.
Gelukkig spelen beide teams relatief vroeg, dus zal de opstelling wel bekend zijn net voor de deadline. Daar maar conclusies aan verbinden...

Verder met de blessure van Van de Beek vind ik Ziyech gewoon een must, ook om bijna wekelijks als captain uit te kunnen spelen. Ik denk zelfs dat Van de Beek ook nog mijn team gaat halen (normaal zekerheid, maar ben geen fan van geblesseerde spelers op te nemen in selectie), al moet ik met name middenveld nog wel back-up plan hebben.

PSV is wel een raadsel met Malen en Bergwijn die ik als zekerheidjes zie en dan Pereiro, Gakpo, Ihattaren, Mitroglou, Bruma voor de overige 2 posities. Vond met name Mitroglou indruk maken, die toch meer een type Luuk de Jong is en juist goed met spelers als Bergwijn en Malen om hem heen kan spelen. En mss nog Afellay als hij fit is, al lijkt het vooral slim om 1 van de falende controleurs (Rosario of met name Guti) eruit te gooien voor Afellay. Verdedigend staan de namen wel, enkel Latorre zal wel linksback worden, als/wanneer hij fit is.

aborah

Ik vind het jammer dat Ziyech middenvelder is gebleven bij Scorito bij zowel matchduel als topcoach. Nu zal bijna iedereen hem altijd opstellen en aanvoerder maken.

@Jori Doan heb je nu ook nog erbij als aanvallende optie bij Psv. Hij staat als middenvelder erop, dus kan interessant zijn, maar voor 4 mln toch iets te grote gok. Dan overweeg ik eerder Ihattaren, maar verwacht dat hij ook lang niet alles gaat spelen en dan is 3 mln ook veel geld.
Verdediging ben ik ook niet zo zeker van als jij bent. Lato maakte heel weinig indruk in zijn eerste wedstrijd. Ik verwacht dat Boscagli daar blijft staan. Baumgartl vind ik ook wel interessant, maar wat gaat er gebeuren als Schwaab weer wedstrijdfit is. Zou zelfs ook nog ten koste kunnen gaan van Viergever, dus ik zie nog vrij veel onzekerheden in defensie Psv. Voor het zelfde geld heb je sommige verdedigers van Ajax, maar daar zijn ook nog veel vraagtekens. Ik dacht eerst zeker Blind te nemen, maar nu die weer terug is in verdediging is die weer iets minder interessant. Als Martinez en Alvarez beide op middenveld blijven staan, zijn dit ook hele interessante opties, maar wat wordt de opstelling als Van de Beek terug is. Kan zomaar zijn dat die op 1 van die 2 posities terecht komt en dat Alvarez of Martinez op de bank komt te zitten of Alvarez misschien op de plek centraal achterin van Veltman. Bij Ajax vind ik Dest ook erg interessant. Kan zich zomaar vast in de basis spelen en daarmee hoop extra waarde krijgen in de winter, maar kan zomaar ook rest van het seizoen op de bank/tribune terecht komen. En met de verdedigers posities neem ik liever geen gokjes bij topcoach.

Ab Normaal

Ik vind psv dus helemaal niks. Denk dat ze niet zo vaak meer de nul gaan houden en dan vind ik ze te duur.
Op het middenveld is het helemaal niks en aanvallend zijn er wel wat vraagtekens. Bruma en Gakpo gaan niet alles spelen, met Berwijn wordt teveel gegoocheld tussen middenveld en aanval en is Mitroglu nu gehaald voor de basis of wordt het een vast pinchhitter? Blijft over Malen die eventueel naar de flank verhuisd mocht Mitroglu zich in de basis spelen.
Maar Malen is nu in vorm en scoort wel erg weinig, 1x in 4 wedstrijden. Als ie dat gemiddelde doorzet komt ie maar tot 9 treffers dit seizoen.

Feyenoord idem Jorgensen nog geblesseerd, dus onzeker wanneer hij echt fit is. Wie moet plaatsmaken voor Toornstra als hij weer fit is?

Ik neem er 4 van Ajax, 3 of 4 van Utrecht, 2 van AZ, 1 van Vitesse en 2 van Feyenoord en dan ga ik eens rustig kijken hoeveel geld ik nog over heb.

1 2 ... 195 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.