Scorito-algemeen

1 2 ... 198 ... 606 607
Pim96

'@Ajvenema Poehh meteen een top 10. Je maakt het me moeilijk. Komt ie: Tadic, Berghuis, Bergwijn, Matavz, Dalmau, Boadu, Ziyech, Van de Beek, Malen en vooruit Pavlidis.

Ik laat mijn verassing voor dit jaar uiteraard wel even uit deze top 10 😉.

Vond het wel leuk om te lezen dat Ghoochannejhad weer terug is. Ook een neusje voor de goal. Moet hij echter wel eerst thy uit de basis spelen (en dan te denken dat van duinen ook zo weer terug is).

Overigens had ik absoluut Lammers in deze top 10 gezet als hij fit was. Heerlijke spits.

kevinraar

van die 10 die jij noemt heb ik er maar 4 dat zijn tadic van de beek pavlidis en malen

mij team is
onnana
drommel

veredigers
dest
haps
dresevic
baumgartl
verdonk

middevelders
van de beek
iattaren
vukic
koopmeinders
linthors
smeets

aanvallers
malen
gakpo
pavidis
idriss
tadic

hoor graag als jullie iemand eruit zouden doen dan ook voor wie hoeft niet

Laatst gewijzigd
Pim96

'@kevinraar Je mag ook helaas maar 5 aanvallers dus de hele top 10 had niet gekund.

Leuk team heb je samengesteld. Wel wat risico factoren met dest, ihattaren, linthorst en gakpo.

Opoku zal straks terugkeren van blessure wat weer ten koste kan gaan van linthorst. Bij Psv is de concurrentie ook moordend in de voorhoede. Bruma, Malen, Bergwijn, gakpo en misschien ook wel Doan voor de 2 flanken. Zeker als mitrogulu opeens aan de lopende band gaat scoren en vaste spits word (ga ik niet van uit).

Dest is natuurlijk een goedkope interessante speler voor 2 miljoen van ajax. De kans dat hij er uiteindelijk doorheen zakt en mazraoui of veltman op rechtsback terecht komt is namelijk best aanwezig.

Ihattaren twijfel ik zelf ook nog steeds over. Kan alles worden of kan er doorheen zakken en uit de basis worden gespeeld. Doan, Pereiro, Gutierrez en zelfs Affelay kan op de nummer 10 plek spelen. Van bommel weet nooit zo wat hij wil.

Wel allemaal leuke keuzes, maar ik zou ook wat zekerheid inbouwen en niet te veel risicootjes in je team. Kan goed uitpakken, maar je kan ook zomaar tot de winterstop met 3 of 4 man minder spelen.

kevinraar

lindhorsts speelde ook in de 2 wedstrijden die opoku ook speelde

Rad

Zou Malen in de punt van de aanval blijven staan? Straks schiet die gekke Mitroglou er de ene na de andere bal erin.

Karperdrol

Wie nemen jullie als eerste keeper?

kevinraar

Onana

BrackenRidgeCycling

ik heb nu zoet en bizot

Rad

Is dat niet wat veel van het goede? Ik heb de laatste jaren nooit iemand van Ajax/PSV als keeper

Pim96

Ik ben er wel achtergekomen de afgelopen jaren dat een keeper van ajax of psv belangrijk is voor mijn team. Scoren toch altijd wel rond de 2400 punten. Zie het als een aanvaller die rond de 15 doelpunten scoort.

Ludi

Ik vraag me af hoeveel punten Zoet meer gaat pakken dan Bizot. Psv krijgt toch veel doelpunten tegen. Onana is 33% duurder dan Bizot, gaat hij in verhouding ook ongeveer zoveel meer punten pakken?

Laatst gewijzigd
Ludi

Overigens baal ik er zelf erg van dat ik niet 6 verdedigers mag meenemen. Had liever 6 verdedigers gehad en 5 middenvelders dan andersom op dit moment.

Jori

Geen Onana. Beste keeper die je kan selecteren, maar kan er maar 4 van ajax doen. Als je dan kijkt prijzen van keeper vs verdediging, zijn bij ajax de verdedigers gunstiger en bij psv is de keeper gunstiger. Wel interessant: Ten Hag gaf aan dat indien Vd Beek fit was geweest, hij op "8" had gespeeld tegen Apoel. Al was dit wel een specifiek geval waar dus én Huntelaar in de spits speelde én Neres op rechts, waardoor Tadic dus al naar links uitweek en voor Ziyech enkel 10 overbleef (al was Ziyech onder Bosz zelf de nummer "8" en speelde Klaassen op 10).

Linthorst speelde nu, omdat Opoku geblesseerd was en Post een niet al te snuggere aanvoerder is. Verdient wel echt een basisplaats, maar dat is natuurlijk iets anders.

Verder heb ik nu vooral de interessante namen wel gevonden, definitieve keuzes laat ik nog afhangen van de opstellingen van ajax en az (en zelfs vvv) die als eersten spelen. Hopelijk is vlak voor de deadline ook de opstelling van PSV bekend, maar ws wordt die pas bekend een uur na de deadline. Middenvelders kom ik maar echt tot 8 namen die ik interessant vind, inclusief 3 uit het linkerrijtje.

Verder is bij feyenoordsupporters de hoop dat Kökcu zijn basisplek vasthoudt, maar Stam (icm Ulderink bij Jong Ajax) had zelf altijd een voorliefde voor dravers boven technische voetballers, dus dat is nog erg dubieus

Rad

Ik kan momenteel niet eens ruimte maken voor 4 ajax spelers..

3 ajax
2 psv
2 feyenoord
4 az

Zo heb ik het momenteel

Pim96

'@Kj Onana gaat zeker niet 33% meer punten pakken dan Zoet. Bij mij gaat zoet dus mee.

Sjonge Jonge

Ik vind Zoet ook nog wel een gokje. Toen bekend werd dat Rosario (2e) aanvoerder werd, was bij mij meteen de gedachte dat Unnerstal wel eens de eerste keeper kan worden ipv Zoet.

DeNescafe

Jori, 4x AZ, wie? Ik kom tot max 2

Karperdrol

Bizot, Koopmeiners, Boadu en Wijndal.....?????
zal die blijven spelen of zal Ouwejan plekje zakken?

Jori

Had niet verteld dat ik er 4 had, maar denk idd dat het er wel 4 worden, genoeg keuze. AZ speelt daarnaast echt heel goed en spelers zijn relatief goedkoop:

Koopmeiners (duur, maar doet de standaardsituaties en is in vorm gezien oa jong oranje. En middenvelders verder vallen tegen)
De Wit (mss basisplaats als opvolger van Til, precies zelfde type. Voetballend beperkt maar altijd in de 16 te vinden en veel scorend vermogen)
Wijndal (als Ouwejan zijn positie niet terug inneemt hele prima linksback)
Ouwejan (duur, maar op middenveld. Vind ik momenteel wel de minst interessante optie)
Wuytens (goedkoop, centraal en aardige kopper en trap)
Idrissi (creëert echt veel kansen, ook als buitenspeler)
Boadu (centrumspits, goed draaiend en voor 3 miljoen niet erg duur)
Stengs (zelfde verhaal Idrissi)

Mensen die trouwens bij Feyenoord het aandurven met Sinisterra? Speelt veel, erg goedkoop, en heeft op links enkel concurrentie van Larsson (tenzij Stam nog iets vreemds probeert als Toornstra/Berghuis op links, maar lijkt me niet). Maar vind hem zeker niet overtuigend spelen, al is hij natuurlijk ook nog erg jong.

Laatst gewijzigd
Rad

Bizot, Svensson, Boadu en de Wit (zal wel blijven spelen toch)

barceman

Ik wil graag met Tadic, Ziyech en Donny spelen. Bij PSV en Feyenoord zoveel twijfelgevallen dat ik deze zekerheidjes wil. Wordt druk om hier omheen wat goeds te puzzelen. Lastige vind ik dit jaar de middenvelders. Bij PSV en Feyenoord geen aantrekkelijke middenvelders. Dus dan kom je eigenlijk bij Ajax en Az uit i.c.m. twee koopjes.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Die psv'ers blijft ook een loterij he...
Bosacgli/Sadilek - Schwaab/Baumgartl - Ihattaren/te veel op om te noemen.
wie verwachten jullie

Pim96

'@Jori Sinisterra zal misschien blijven spelen en is goedkoop. Echter is hij alles behalve effectief. Zie hem niet boven de 5 doelpunten uitkomen. Dus dan kan je in die categorie echt nog wel iemand vinden die meer scoort (Soriano, Vente, Kohlert).
Laursen ook wel interessant en bespaar je nog half miljoen ook.

Jori

gaat er meer om dat Sinisterra goedkoper is dan zijn concurrenten, dus dat ws (mits Sinisterra basis blijft) zijn prijs naar ca 2.5 a 3 miljoen gaat. Betekent dus dat je na de winterstop 1 a 1.5 miljoen extra kan besten, wat natuurlijk interessant is. En als Feyenoord aanvaller heb je wel meer kans op teampunten dan andere spelers en je team scoort vaker, wat ook grotere kans geeft dat hij uiteindelijk nog bij wat doelpunten betrokken is

mentsjov

Zit nu voor het eerst op een selectie met Ziyech, Donny en Tadic waar ik zowaar tevreden over ben. Hopelijk kan ik ervan af blijven tot zaterdag :)

1 2 ... 198 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.