Scorito-algemeen

1 2 ... 197 ... 606 607
Valvuillerdemoz

Nu ook nog Serena verloren. Het maakt voor mijn stand ook niet eens meer uit. Ik blijf sowieso steken op 6,8 %. Ja, je leest het goed. Met een komma ertussen!
Jaren zorgvuldig gebouwd aan een Scorito-index, wat mij niet zo lang geleden nog bracht tot in de top 100, en dan nu dit... Tennis! Wie heeft dat ooit bedacht?

Laatst gewijzigd
El Mel

'@Valvuillerdemoz Wauw, en je hebt elke ronde serieus gespeeld? Dit is gewoon ook een topprestatie haha.

Valvuillerdemoz

'@ElMel: Ja, wel ik had wat weinig tijd om de teams samen te stellen dus ik heb bij de lagere categorieen degenen gekozen die vorig jaar het verste waren gekomen.
Stom, want zeker bij de dames, moet je dat natuurlijk juist niet doen. Die kwamen dus niet verder dan ronde 1 of 2 dit jaar. Bij de mannen lagen al mijn gekozen D of C-captains er ook keurig een voor een uit. Precies eén van mijn captains wist zijn partij te winnen in de eerste 4 rondes.
Al na ronde 4 had ik alleen nog Nadal en Williams over.
Toch nog 6,8% dus. Ik vind dat hiervoor inderdaad ook wel een bekertje gegeven mag worden. Van tin, of zo. Maar ja. .. ach ja, nou ja, laat ook maar.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Wat is dat.formule 1 spel toch frusterend. Sainz en kvyatt eruit. Vettel is vettel. Weg captains. Mensen die safe steeds Hamilton keer 5 doen blijven maar stijgen. Zo slecht opgezet

Pietje Precies

Het is inderdaad een waardeloos spel qua captains, maar om Hamilton vervolgens niet te nemen is ook wel een behoorlijk risico. Ik had vandaag helaas Sainz op x4, dat scheelt vermoedelijk 560 punten. Gaat nergens over.

Jori

Sainz x4 en Kvyat x3, hier mis ik dus een kleine 1000 punten. En nog het erge dat andere captains hierdoor vaak ook nog 2 plekken opschuiven :p

Ajvenema

Vettel is ook wel echt een risico'tje in deze race, na de kwalificatie. Een beetje gezwijnd met de captainkeuze vandaag. Alleen jammer dat Stroll eraf getetst wordt door Vettel en vervolgens zelf een fout maakt. Had ik beter Perez op x4 kunnen hebben:P Maar verder Sainz geen factor gegeven na wat twijfel dus dat viel weer mee. Gestegen naar p60 algemeen, maar het moet een beetje blijven meezitten met de captains wil ik nog doorstijgen. Vooralsnog wel blij met de keuzes voor Leclerc, Force india en Albon. Max pakt nog weinig, maar die heb ik ook niet genomen om al te vaak een factor aan te hangen.

Matje VdP

Sta nu op plek 2 algemeen en nog nooit Hamilton genomen, is helemaal niet nodig. Punten zijn te verdienen met C en D rijders. En uiteraard heb ik Ook gewoon geluk gehad. Plek 1 zou wel leuk zijn...

Phoenix0000

Sainz x5, Vettel x4, Raikonen x3 en Kvyat x2.
Dan ben je dus meteen klaar.

Pim96

De laatste dagen knutselen aan het topcoach team zijn begonnen. Alles weer overhoop halen.
Middenvelders inderdaad dit jaar lastig. Ziyech of van de beek een must have denk ik. Daarnaast zie ik in de 3 miljoen categorie ook nog wel een paar interessante (lees penaltynemers). Ihattaren er toch maar weer uitgeklikt. Voor 3 miljoen toch best een gok. Hij kan zomaar een terugval krijgen of vervangen worden.

Voor de verdediging is inderdaad de linksback plek interessant door de lage prijs. Maar ja wie word dat in de loop van het jaar?

Qua aanvallers zie ik momenteel nog niet "de Sol van dit jaar". Tadic, Malen, Bergwijn, Malen natuurlijk wel allemaal interessant. Ook matavz en Dalmau zullen natuurlijk de doelpunten gaan meepakken. Zie alleen nog niet echt een dark horse voor dit jaar.

danusz1986

'@Pim Pavlidis of Dalmau vallen wel in die categorie.

Rad

Dat F1 spel is wel ruk ja, gisteren ook weer Kvyat en Sainz die 0 scoren (beide 1 vd captains)

Ab Normaal

Hier ook ver teruggevallen. Al 3 races op rij is de eerste uitvaller mijn 5x rijder.
Wilde Hülkenberg niet nemen omdat Renault nu niet echt uitblinkt in betrouwbaarheid.

Exit Sainz ook gewoon door een lullig pitstop fout.
Keuze voor Vettel (eindigde voor de zomerstop aardig en dacht dat ie wel getergd aan de tweede helft zou beginnen) blijkt een dramatische te zijn en ook voor het eerst Verstappen gekozen. Gaat ook lekker.
Van 99% in 2 GP's geduikeld naar 81,7%.

Il Partigiano

Ben ik dan één van de weinigen die juist na de zomerstop lekker presteert? In 2 races van 33% naar 75%. Captains Ricciardo (x5) en LeClerc (x4) zorgen voor een sloot aan punten. Daarnaast doet Perez het na de zomer erg leuk. Ben benieuwd of ik deze stijgende lijn kan doorzetten.

Benzardi

F1 was niet best deze 2 weken.
Zoals hier boven dezelfde mensen met 5 a 4x gemaakt.

qua Topcoach, heb ik een goed elftal (hoop ik), het middenveld heb ik aardig versterkt.
Zal mijn team publiceren na 14 sept.

En Matchduel, doe ik het goed bij de Eredivisie, maar interlands wil nog niet lukken

Dit is mij tussenstand ;-)

Karperdrol

Ik zit er aan te denken om Tadic thuis te laten...ik vind 7 miljoen voor een aanvaller wel heel erg.
Al weet je zeker dat je met deze man punten gaat scoren.

Toornstra wil ik eigenlijk ook graag hebben, zal hij snel een basisplaats krijgen?
iemand die mij daarover wat kan vertellen?

TomTriomfeertTour

Ik overweeg ook Tadic thuis te laten. Het aanbod van aanvallers is gewoon een stuk interessanter dan de middenvelders, dus ik zie voorlopig niet in hoe je vd Beek en Ziyech kan missen. Bij mij is er dan helaas echt geen geld meer voor Tadic.

Toornstra blijft een gok. Ik hoop dat het een middenveld met Kokcu, Fer/Tapia en Toornstra gaat worden, maar wellicht moet Toornstra wel vechten voor zijn plek met Kokcu.

Wat verwacht men van Pavlidis? Heb helaas zelf nog te weinig tijd gehad om de wedstrijden van Willem 2 eens te analyseren.

Ajvenema

True, ik wordt niet echt warm van de categorie middenvelders 3-4m. De aanvallerscategorie is dan al beter, maar als Tadic weer zo'n jaar gaat draaien als dit jaar wil je hem gewoon hebben.

michelb6

Je kan er twee meenemen van Ziyech/vd Beek/Tadic. Of 1 en dan een sterke selectie in de breedte.
Van de Beek is nog geblesseerd, en je hebt nog kans (niet heel groot) dat hij als controleur uitgespeeld gaat worden. Tadic weet je wat je krijgt maar is dan ook 1 miljoen duurder. Als Van de Beek echt blijft scoren moet je hem wel hebben ja. Lastige keuze.
Voorin vind ik sowieso een luxeprobleem met veel scorende spelers.

Ik ben al weken aan het puzzelen, maar kom maar niet tot een team waar ik tevreden mee ben. Of het is inde breedte te zwak, of ik heb het idee toppers te missen of er zitten teveel twijfelgevallen in (Toornstra, Dest, etc)

Pim96

'@TomTtriomfeertTour Pavlidis vond ik heel sterk in de wedstrijd tegen PEC Zwolle vooral. Toen kon ik amper om hem heen. Vind hem nu toch echt wisselvallig. Zie hem beetje als Thy en Necid. Zullen alle 3 zeker wel de 10 doelpunten halen of aantikken, maar of ze nou in de top 3 topscorers komen...

Wat betreft toornstra: volgens mij vanaf dag 1 van dit forum een naam die besproken word. Denk echter dat dit het jaar is dat kokcu echt gaat doorbreken. Die speelt met heel veel vertrouwen en voegt echt wat toe aan feyenoord. Dit gaat denk ik wel ten koste van toornstra

En ja de Tadic, ziyech, van de beek discussie vind ik lastig. Heb zelf momenteel ziyech en tadic.

Pim96

Persoonlijk ben ik bijna bang om Tadic uit mijn team te klikken als je ziet dat hij in 4 wedstrijden alweer op 4 goals en 4 assists staat.

Ajvenema

'@pim96, wie zie jij dan als de top 10 topscorers dit jaar?:)
Eigenlijk vind ik Tadic een beetje de keuze voor vorig jaar. Je kunt je afvragen of ie weer 28 x gaat scoren, en hij is ook van categorie veranderd. Staat er momenteel overigens wel weer gewoon in, mede doordat ik de rest van de ajax aanval een beetje wisselvallig vind, en er redelijk gerouleerd wordt. Hetzelfde geld eigenlijk voor PSV.

vevie

Je kunt ook Ziyech en Tadic overwegen en vd Beek eruit laten tot de winterstop. Als blijkt dat hij onmisbaar was, dan kun je hem altijd nog selecteren voor de tweede helft van het seizoen.

Matje VdP

Voor mij is Tadic de eerste die ik kies, ondanks zijn prijs gewoon betrouwbaar.

DeNescafe

Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat Donny op de Schöne plek gaat spelen. Mazraoui is daar momenteel niet goed genoeg voor. Alvarez niet creatief genoeg. Voor Marin gaat het allemaal nog een stap te snel. Donny zou dit wel goed kunnen en Ziyech speelde laatst op tien echt een stuk beter dan Donny.. Mja, wat de trainer doet is lastig te voorspellen.

Ik heb ook liever Ziyech en Donny dan Ziyech en Tadic, maar met die blessure en de aanzienlijke kans dat ETH gaat experimenteren hiermee zit me niet lekker..

1 2 ... 197 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.