Scorito-algemeen

1 2 ... 200 ... 606 607
Karperdrol

Ja? Denk jij dat Sugawara basis gaat spelen??

Gids03

Tuurlijk niet svensonn is gewoon nr 1 mijn twijfel is met vd beek tot de winterstop nog 13 wedstrijden hoeveel gaat hij er spelen nog gebleseerd en word hij niet een paar keer gespaard ? Verder haps is nu weer licht gebleseerd toch nog maar ff verder puzzelen .

arjenzvob

Bij PSV lijken Dumfries en Viergever zekerheidjes en de rest niet.

Peli

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ook deelnemer aan Scorito Topcoach.
Eindelijk een forum waar met verstand over het spelletje gepraat wordt, weinig gespeculeer en vooral nuttige praat.

Zelf heb ik slechts één onzekerheidje in mijn team opgenomen (Kökcü).
Verder 2 van de "grote 3" van Ajax +1 extra Ajacied, 1 PSV'er, 3 AZ'ers, 3 Feyenoorders en 3 van Twente... Aangevuld met goedkopere spelers die potentieel relatief hoog kunnen gaan scoren. Oh...en Dalmau.

En aangezien ik, vooralsnog, bij niemand van jullie in een subpoule zit bij Scorito, hierbij mijn Topcoach team voor dit seizoen:
DOEL:
Bizot
Drommel

VERDEDIGING:
Tagliafico
Baumgartl
Senesi
Obispo
Verdonk

MIDDENVELD:
Ziyech
Koopmeiners
Kökcü
Vuckic
Smeets
Linthorst

AANVAL:
Tadic
Berghuis
Dalmau
Idrissi
Laursen

Laatst gewijzigd
MarvinG

Denk dat ik vooral 3-4-3 ga spelen, afhankelijk van de wedstrijden op het programma eventueel 4-3-3.

@arjenzvob ik verwacht eigenlijk dat Baumgartl ook wel blijft staan. Die Boscagli overtuigt niet echt op de back, dus mocht Schwaab erin komen dan verwacht ik eigenlijk dat Viergever naar de back gaat. Wat denk jij?

Peli

'@MarvinG:
Met Roemeratoe heb je er eentje die de rest van het seizoen niet veel minuten meer gaat maken.
Bij Twente krijgt vanaf nu Busquest de voorkeur op die positie en daar komt straks ook Brama nog bij na z'n blessure.
750k voor Roemeratoe lijkt goedkoop doordat hij vooralsnog alles gespeeld heeft, maar gaat beslist buiten de basis vallen bij Twente. Doe er mee wat je wil, maar ik zou hem eruit halen.

Threeohthree

'@Ab: Paes heeft nog niet 1x de 0 weten te houden en krijgen gemiddeld ook vrij veel kansen tegen. Dit kan natuurlijk veranderen en dat hij daarmee wat in waarde stijgt, maar als het even niet uit komt (zoals het nu lijkt bij mij) heb ik net zo lief een Drommel denk ik.

MarvinG

'@roy: Inderdaad ook een puntje van twijfel bij mij. Zag dat hij alles heeft gespeeld, maar dat er nieuwe middenvelders bij zijn gekomen en Brama nog geblesseerd is. Moet even kijken hoe ik ga schuiven zodat ik een goedkope middenvelder kan halen die wel een basisplek heeft. Bedankt! ;)

Peli

Je zou kunnen overwegen Gustafson eraf te halen.
Prijzige speler die zomaar z'n plekkie kwijt zou kunnen raken als hij blijft spelen zoals in de eerste weken van de competitie. Utrecht komt om in de middenvelders. Met Vd Streek, Gustafson, Ramselaar en zelfs Maher of V.Overeem hebben ze genoeg opties voor de nummer 10 positie.
Roemeratoe+Gustafson=€3.750.000,- budget voor 2 middenvelders. Gaat jou vast lukken.

michelb6

Ik wil eigenlijk wel een Utrecht middenvelder. Maar zoals ze nu spelen zie ik nog wel veranderingen aankomen en ik heb geen idee wie er zeker is van zijn positie. Ramselaar? Of Gustafsson?

Peli

'@Harderijder: Als je al zou gokken op een middenvelder van Utrecht (tricky....veel keuzes, bijna nooit de nul, wisselvallige prestaties), dan denk ik dat je met Ramselaar weleens het beste af kon zijn.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Zou je om die reden dan ook eerder Matavz nemem dan Dalmau of roch voor 500k minder, Boadu?

Peli

Ik zou altijd Dalmau boven Matavz kiezen.

barceman

DeNescafe, ik vind ze van Az geen koopjes, maar wilde middenvelders van Ajax en Az doen en dan nog twee koopjes. Maar Koopmeiners is de enige middenvelder van 3 miljoen die sowieso basis speelt en af en toe een goal meepakt. Ik zit er zelf nu over na te denken om 433 te spelen en minder budget aan de overige middenvelders te besteden. Meer mensen die dit doen?
Andere jaren besteedde ik juist erg veel aan de middenvelders.

Peli

'@Barceman...
Mijn 2 duurste middenvelders, Ziyech en Koopmeiners, kosten bijelkaar 10 miljoen.
De overige 4 middenvelders kosten bijelkaar slechts 6,5 miljoen.
Ik zou kiezen voor een wat duurdere/zekerdere verdediging. Veel van de topmiddenvelders van vorig jaar zijn vertrokken (Vlap, Khayati etc.) of van linie veranderd (Tadic). Dus de schifting is dun daar.

Treenert

'@Karperdrol Idrissi

@Roy: nee joh, Gustafson (strafschoppen) blijft zeker staan. Ramselaar zal ook wel spelen maar pakt meer geel.

@Barceman: de Wit is/wordt ook basis, komt vaak (als v.d. Beek) in de 16

Peli

'@Treenert
Over Gustafson heb je waarschijnlijk gelijk. Maar als hij zo matig blijft spelen als de eerste 5 wedstrijden zie ik Vd Brom hem zomaar op de bank zetten.
En De Wit is natuurlijk ook gewoon nog een (dure) gok op dit moment. Al heeft hij wel veel kans om de vaste nummer 10 van AZ te gaan worden.

Peli

Even vraagje uit nieuwsgierigheid:
Wie van jullie heeft er bereidwillig gokjes in zijn selectie opgenomen? En dan: Wie en waarom die speler?

Laatst gewijzigd
DeNescafe

Karperdrol, mwoah, ik zeg niet dat Sugawaru sowieso basisspeler wordt, maar ik vind Sugawaru wel meer brengen dan Svensson. Zou me niks verbazen, valt ook regelmatig in dus lijkt er tegenaan te zitten.

Over gokjes gesproken, ik neem de prille 17jarige Ihatarren, met die moordende concurrentie kan ik me niet voorstellen dat hij altijd basis staat. Zolang hij zich basis speelt voor de winterstop ben ik intens blij.

MarvinG

Als we het een gokje mogen noemen; Dani de Wit er nu in ipv Gustafson. Denk dat hij grote kans heeft om te blijven spelen en komt met zijn diepgang vaak in de 16 (dus zal zijn goals wel meepakken).

Heb Gustafson gewisseld voor De Wit. En dan Idrissi gewisseld voor Kerk, zodat ik toch nog een speler van Utrecht heb. Nog 1,25 over voor 1 middenvelder. Denk aan Kiormortzouglu van Heracles.

Peli

'@Marvin: Voor die 1,25 kan Joey Veerman weleens de beste optie zijn. Je zou ook voor 1 miljoen Harraoui van Sparta of Linthorst van VVV kunnen halen.
Verder weet ik niet of Kerk wel zo'n goede keuze is i.p.v. Idrissi. Ja Kerk is een zekere basisklant in Utrecht, maar in mijn ogen niet effectief genoeg. Gaat waarschijnlijk de 10 goals niet halen dit seizoen, das wel matig voor zo'n aankoopbedrag. Daarnaast zie ik AZ ook wel meer potjes winnen dan Utrecht, scheelt ook weer in de punten.

Peli

'@Denescafe:
Ik had eerst ook Ihattaren. Maar voor mij toch een te groot vraagteken voor 3 miljoen.
Maar ja, dat wordt wel juichen voor jou als hij zichzelf vast in de basis weet te spelen en ook nog eens goals en assists mee gaat pakken.

arjenzvob

....

Sorry verkeerde topic!

Laatst gewijzigd
Wienk33

Heb zelf ook 1,25 miljoen te besteden aan een middenvelder en zit te denken aan Bruijn van Heerenveen. Maar het is de vraag of Halilovic op zijn plaats gaat spelen.

Ajvenema

Weet iemand wanneer Opoku weer kan spelen? En zou Linthorst zn plekkie vasthouden?

1 2 ... 200 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.