Scorito-algemeen

1 2 ... 201 ... 606 607
Peli

Met een trainer als Maaskant weet je het natuurlijk noit. Maar ik denk dat zowel Opoku als Linthorst gaan spelen. Kan zomaar ten kosten gaan van Post, waardoor Röseler aanvoerder wordt. Maar op het middenveld heeft VVV best smaken genoeg. Van Ooijen en Opoku kunnen ook prima als vleugelspelers worden ingezet.

Edit: geen idee wanneer Opoku weer fit is.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Hoezo veerman jongens, die speelt toch helemaal niet? Zeker met die halilovic?

Rob94

Zijn er nog Feyenoorders die mij kunnen helpen met de keuze Ié of Senesi. Zijn beide mogelijke basisklanten?

Peli

'@ajvenema: Veerman verwacht ik binnen no time in de basis bij Heerenveen. Zal ten kosten gaan van Bruijn of Kongolo. Halilovic ook, maar die kan ook nog een linie naar voren.

@rob: Zullen allebei wel gaan spelen bij Feyenoord, mag ik hopen. Maar Senesi is, naast Vd Heijden, de enige linksbenige CV in hun selectie. Dus heb ik voor hem gekozen.

Laatst gewijzigd
Harderijder

Senesi lijkt mij wel gezien zijn aankoopbedrag. Ie kan, maar ze kunnen ook voor Botteghin gaan.

Overigens zie ik veel mensen posten dat ze de zwaartekracht achterin gaan leggen, maar er zijn toch juist ook veel leuke verdedigers van 1-2,5 miljoen? De duurdere verdedigers vind ik juist redelijk overpriced.

Pim96

Zal Senesi dit weekend al gaan spelen? Zonder training? Ik heb zelf momenteel haps, maar die is ook licht geblesseerd lees ik.

Peli

Klopt Harderijder.
Ik heb 2 dure verdedigers (Tagliafico en Baumgartl) en 3 budgetverdedigers (Senesi, Obispo en Verdonk).

Treenert

Een trainer haalt zijn goals er niet af dus Linthorst gaat zeker een tijd spelen, als hij zo af en toe een goaltje mee pikt zal hij ook blijven staan.

Ihattaren is een groeibriljant ('dollars')), die gaan ze echt niet banken, zal veel minuten maken. Is er ook sterk genoeg voor.

lé staat al in de basis, doet het goed, is een publiekslieveling. Dat Senesi gaat spelen is duidelijk maar waar? Keuze achterop heeft Feyenoord genoeg. En die Johnston dan? Die is ook met veel kabaal naar Rotterdam gehaald, waar gaat die spelen? Dus evenals bij PSV nog enigszins onduidelijk.

Senesi is overigens speelgerechtigd en wedstrijdfit maar heeft nog niet meegetraind. Normaal speelt zo'n speler dan nog niet maar nood breekt wet dus wie weet. We kennen ook het verhaal Mitroglou dus het kan (heul heul) snel gaan.

Wat betreft Kerk; hij werd in de eerste weken vaak gezocht en was af en toe niet ongelukkig in de afwerking afgewisseld met prima goals. Nu Dalmau wedstrijdfit is en zal starten zal hij minder ballen gaan raken.

Armando Obispo kwam met Nederland O20 in actie vs Engeland O20 en Duitsland O20. Obispo speelde tegen Engeland de hele wedstrijd.

Wijndal speelde 4 x 90 minuten in een verdediging die 3 x 90 minuten de nul hield. Geen reden voor de trainer op die plek te wisselen.

Laatst gewijzigd
Pim96

Aangezien we eigenlijk allemaal best eensgezind zijn en veel overeenkomende spelers hebben. Bij deze ook mijn team:

Keepers
Zoet
Paes

Verdedigers
Alvarez
Haps
Obispo
Svensson
Van ewijk

Middenvelders
Ziyech
Koopmeiners
Ihattaren
Gustafsson
Vuckic
Harroui

Aanvallers
Tadic
Dalmau
Berghuis
Cantalapiedra
Dervisioglu

Wat denken jullie ervan?

Treenert

Lichte verdediging

Pim96

'@Treenert Zit zelf ook nog beetje met de verdediging. Ben al op zoek naar spelers om te downgraden zodat er een speler van ajax of psv bij kan.
2 Verdedigers van ajax of psv is zeker van belang voor een goede score?
Denken anderen er ook zo over?

Harderijder

Dat ligt er natuurlijk helemaal aan. Ik wil verdedigers die punten opleveren, dat kan ook via goals of assists. Een speler van Ajax/PSV zal vaker de nul houden maar als hij verder niks toevoegd vind ik ze vaak te duur. Veel van jou verdedigers zullen ook niet scoren of assists geven.

Peli

Ben nu wel benieuwd naar jouw 5 namen achterin, Harderijder 😁

Treenert

Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens. Svensson scoort voor een verdediger veel. Haps haalt regelmatig de achterlijn en zal met assists van waarde zijn. Alvarez kan vanuit het middenveld wellicht regelmatig een doelpuntje meepikken etc. Maaarrr ik ben niet overtuigd van basisplaatsen van Svensson en Haps en in mindere mate Alvarez.

Vraag: Kan iemand mij uitleggen hoe Dalmau aan zoveel punten komt in zijn laatste 2 wedstrijden?

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Invallen en scoren treenert

danusz1986

https://m.limburger.nl/cnt/dmf20190830_00120565/vvv-mist-alleen-opoku-tegen-ado

Opoku misschien weer terug dit weekend. Even afwachten op verdere info dit weekend. Van Ooijen is ook een leuke optie. Van Opoku, Linthorst, Van Ooijen ga ik er 2 kiezen.

Peli

2 middenvelders van één specifieke gedoodverfde laagvlieger lijkt me wat veel, Daan.

@Treenert: Pinchitter bonuspunten voor Dalmau. Zo komt ook Huntelaar aan zijn hoge score tot nu toe.

Laatst gewijzigd
Gids03

Weet iemand of karsdorp en haps fit zijn heb ze nu in me team samen met svensonn dest en tagliafico ???

Peli

Karsdorp is gewoon fit. Haps heeft vandaag weer meegetraind en lijkt de wedstrijd tegen ADO te gaan halen, maar weet niet of Stam hem dan gelijk alweer bij de eerste 11 zal zetten.
Jörgensen en Toornstra trouwens ook weer bij Feyenoord's wedstrijdselectie dit weekend.

Peli

Shit... Zit nu zelf ook weer te dubben: Haps of Senesi???
Jullie gedachten?

danusz1986

Senesi! Haps kan niet fit blijven. Gaat zeker zijn wedstrijden missen. St. Juste 2 wat dat betreft. Heeft ook net weer de groepstraining hervat. Weet alleen niet hoelang het duurt voordat Senesi basis staat.

danusz1986

'@Roy Peter van Ooijen speelt momenteel linksbuiten. Heb hem en Opoku op het moment.

Peli

'@Daan
Klopt dat Van Ooijen bij VVV als linksbuiten speelt. Maar is bij Scorito een middenvelder.
Als je dan hem èn Opoku selecteert, heb je 2 VVV middenvelders bij Scorito. Niks mis mee, maar ga je dan 352 spelen ofzo?

En eens over Senesi, al zal hij weinig scoren of assists geven. Maar goed, een geblesseerde Haps heb ik helemaal niks aan natuurlijk 😬

Peli

Ik ga Senesi aankomend voor de zekerheid nog maar even op de tribune zetten. Heb gelukkig voor een 'luxe' verdediging gekozen.

raymankapeens

Gaat niemand die gekke griek nemen?

1 2 ... 201 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.