'@roy zat ik ook aan te denken, maar is baumgartl wel een zekerheidje, nu schwaab er is?
@harderijder
Verschrikkelijk dat middenveld...ik weet echt niet wat te doen daar. Ziyech en koopmeiners staan vast, maar inderdaad Ihattaren en de Wit....ik weet het allemaal niet. Ik zie vrij weinig ongelijkheden om één van hen te vervangen voor wel een zekerheidje met punten
Wat is jullie mening over Vermeer voor 2,5 miljoen? Lijkt me zeer waarschijnlijk dat hij elke wedstrijd blijft spelen en in dat geval is 2,5 voor een keeper van de top 3 niet verkeerd. Ik heb hem er momenteel dus wel in staan, maar twijfel of de combinatie met een goedkopere keeper niet te zwak gaat zijn.
Leuk om jullie overpeinzingen te lezen! Op een gegeven moment moet je gewoon keuzes maken, maar dat is erg lastig. Ik ga in ieder geval all-in met Ajax, door Onana, Blind, Ziyech en Tadic te nemen. Ik had een variant waarbij ik ook VD Beek had, maar dan werden mijn overige linies te zwak in mijn ogen.
AZ vind ik altijd een heerlijke ploeg, pak ik er ook 3 van: Koopmeiners, Idrissi en Boadu.
Ik heb alleen Dumfries van PSV! Hmm... is dat handig? Toch nog even puzzelen. Als ik nog iemand neem is het Ihattaren of Bergwijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.