Scorito-algemeen

1 2 ... 202 ... 608 609
Gids03

Wel duur die baard maar ja begint goed.

Harderijder

Leuke speler, maar er is zoveel concurrentie dat ik hem niet neem.

Ik heb nu Martinez, Clark, Haps, Svensson en Verdonk achterin. Ik heb nog een miljoen over en overweeg Verdonk te upgraden naar Dest. Maar ik kan ook Bizot upgraden naar Onana.

Laatst gewijzigd
Pim96

'@Harderijder ik zou Verdonk upgraden naar dest. Dan zit je de eerste wedstrijden iets veiliger aangezien Clark en Haps (licht) geblesseerd zijn.

Karperdrol

Of martinez upgraden naar Tagliafico en haps naar karsdorp??

Harderijder

'@Karperdrol, Tagliafico pakt veel geel en ik verwacht dat Martinez op het middenveld blijft (itt Alvarez). Karsdoro heb ik overwogen maar ik zie in hem hetzelfde als Haps die goedkoper is.

Pim96

'@Harderijder ik verwacht dat Martinez ook veel geel zal pakken. Komt soms net zo onbesuisd in als Tagliafico. Kans op middenveld is natuurlijk wel aanwezig, maar zie hem dan eerder als Nigel de jong dan als frenkie de jong 😉

Karperdrol

Mijn team:

Paes
Bizot

Tagliafico
Viergever
Obispo
Hapsie
Dros

Ziyech
Koopmeiners
Ihattaren
De wit
Vuckic
Baggerman

Tadic
Berghuis
Dalmau
Cantal...
Bakari

En dan heb ik 500k over. Welke aanpassingen zouden jullie nog doorvoeren??

Ab Normaal

'@Pim
Beetje bijhouden.
Zowel Clark als Haps zijn weer fit.

Gids03

Wie speelt er meer vooruit martinez of alvarez ? En zullen ze beiden daar blijven spelen of toch maar voor tagliafico gaan ? Keuzes keuzes

Harderijder

'@Karperdrol, erg leuk team en bijna hetzelfde als de mijne. Ik zou een van je 500k spelers upgraden en dan met name de middenvelder gezien je daar Ihattaren en De Wit hebt die nog geen zekerheidjes zijn.

Peli

'@Karperdrol
Je zou Viergever kunnen vervangen door Baumgartl.
Dan heb je 1 miljoen over om Drost en Baggerman te upgraden.

Karperdrol

'@roy zat ik ook aan te denken, maar is baumgartl wel een zekerheidje, nu schwaab er is?

@harderijder
Verschrikkelijk dat middenveld...ik weet echt niet wat te doen daar. Ziyech en koopmeiners staan vast, maar inderdaad Ihattaren en de Wit....ik weet het allemaal niet. Ik zie vrij weinig ongelijkheden om één van hen te vervangen voor wel een zekerheidje met punten

Harderijder

'@Karperdrol, ik neem Ihattaren mee als gokje. Als je meer zekerheid en een PSVer wilt kun je Rosario overwegen. Ik vind het een draak van een speler en hij zal niet veel scoren maar zal wel zijn (team)punten meesprokkelen.

Ab Normaal

'@Karperdrol
Maak van Baggerman Linthorst en je hebt een topteam.

Peli

Goed punt van Ab ^^
Mee eens.
En gokjes blijf je toch houden, middenveld is een pittige puzzel dit seizoen.

Phoenix0000

Zie weinig teams met Bero voorbij komen.
Die heeft toch wel wat voor op Ita van PSV.
Standaardsituaties, zekere basisplaats. Bewezen doelgerichtheid en veel assists ook wel.

Hart van mijn middenveld id dan ook; Ziyech, Koopmeiners, Bero, vukcic.

Peli

Dat komt vooral omdat Bero koning gele kaarten pakken is.

MarvinG

Heb ook een tijdje Ihattaren in mijn team gehad, maar durf het toch niet aan. 3 miljoen voor een speler die niet zeker is van zijn basisplek vind ik dan toch te veel ;)

Treenert

Rosario is ook geen zekerheidje meer, werd ook gewisseld tegen RKC

@karperdrol; in eerste instantie zou ik toch proberen om 18 basisspelers te selecteren

@Phoenix; voor Koopmeiners heb ik Ihattaren, verder gelijk

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Koopmeiners neemt de pingels, maar verder toch ook niet echt een veel scorende speler en wel aan de prijs hoor.

Peli

Koopmeiners scoorde er vorig seizoen 8 hè, veelal als verdediger zelfs.
Daarnaast gaat zijn ploeg AZ wel redelijk vaak winnen en ook wel een fiks aantal keren de nul houden, verwacht ik.
Qua kaarten is hij ook niet echt berucht. Gaat dus de 2000 punten wel halen of op z'n minst aantikken.

12deMan

Wat is jullie mening over Vermeer voor 2,5 miljoen? Lijkt me zeer waarschijnlijk dat hij elke wedstrijd blijft spelen en in dat geval is 2,5 voor een keeper van de top 3 niet verkeerd. Ik heb hem er momenteel dus wel in staan, maar twijfel of de combinatie met een goedkopere keeper niet te zwak gaat zijn.

MarvinG

Dat ligt er dus aan in hoeverre je verwacht dat Feyenoord bij de top 3 gaat eindigen en vaak de 0 gaat houden.
Momenteel schat ik AZ hoger in, zeker in defensief opzicht. Dan is Bizot voor 3 miljoen een (imo) betere keus.

arjenzvob

Leuk om jullie overpeinzingen te lezen! Op een gegeven moment moet je gewoon keuzes maken, maar dat is erg lastig. Ik ga in ieder geval all-in met Ajax, door Onana, Blind, Ziyech en Tadic te nemen. Ik had een variant waarbij ik ook VD Beek had, maar dan werden mijn overige linies te zwak in mijn ogen.
AZ vind ik altijd een heerlijke ploeg, pak ik er ook 3 van: Koopmeiners, Idrissi en Boadu.
Ik heb alleen Dumfries van PSV! Hmm... is dat handig? Toch nog even puzzelen. Als ik nog iemand neem is het Ihattaren of Bergwijn.

Treenert

Onana vind ik zonde van mijn centen, voor minder geld heb je evenveel of meer punten. Wie is je reservekeeper dan?

1 2 ... 202 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.