Scorito-algemeen

1 2 ... 203 ... 606 607
Harderijder

'@arjen, dan ben ik erg benieuwd wat je volledige team is. Is je budget dan niet op?

Ab Normaal

Ik kom uit op 4x Ajax, 3x AZ, 3x Feyenoord, 2x Utrecht, 2x Twente, 1x Vitesse, 1x Willem II, 1x VVV en 1x RKC (550k aanvaller). En geen enkele psv'er.
Vind Dumfries en Viergever te duur, overige verdedigers en middenvelders onzeker en ook in de aanval is me niet duidelijk wie er nu gaan spelen. Daarbij heb ik een hekel aan psv :)

Gids03

Wat verwachten we van ramselaar ? En zou die in de basis blijven ??

Jopster

Niet helemaal tevreden met mijn team. 18 basisspelers waarvan 4 Ajax 4 Psv paar Feyenoord, Twente en Az. De minste 3/4 spelers hoop ik waarde mee te creëren voor na de winterstop. Bij Vuelta en US open ook niet helemaal tevreden maar voorlopig 95% vuelta en 99% Us open dus zegt niks. Gaan voor die beker maar vooral voor minimaal 90%.

Ab Normaal

'@Jopster
Welke psv'ers dan?

Jopster

Ik heb nu Malen, Ihataran en Dumfries. Had eerst nog Mitroglu. Ik vind aanvallers kiezen nu moeilijk omdat ik Tadic voor 7 miljoen te duur vind.

MarvinG

Ik gok ook op Ajax, daar heb ik nu 4 spelers van. Verder 3x AZ, 2x PSV, 2x Twente en 1x Feyenoord, Utrecht, Vitesse, Sparta, Emmen, ADO en VVV.

Jopster

Wie verwachten jullie hoog in de topscorers?

Peli

Heb nu:
3x Ajax (Tagliafico, Ziyech, Tadic)
3x Feyenoord (Senesi, Kökcü, Berghuis)
3x AZ (Bizot, Koopmeiners, Idrissi)
3x Twente (Drommel, Verdonk, Vuckic)
1x PSV (Baumgartl)
1x Vitesse (Obispo)
1x Sparta (Smeets)
1x VVV (Linthorst)
1x Utrecht (Dalmau)
1x Emmen (Laursen)

Helemaal tevreden ben ik eigenlijk nog niet. Maar voor mijn gevoel is dit as good as it gets.
Ga ik hier ernstig de mist in?

MarvinG

Je eigen gevoel is toch het belangrijkst. Persoonlijk vind ik 3x Feyenoord wel veel, zeker ten opzichte van 1x PSV.
Al vind ik het bij PSV ook lastig kiezen. Heb Bergwijn, maar die is wel erg duur met 4.5 miljoen.. en is ook nog totaal niet duidelijk hoe ze voorin gaan spelen.

Ab Normaal

Heeft ook met budget te maken.
Ik denk dat dit Feyenoord gewoon met AZ voor de derde plek speelt. En de spelers zijn veel goedkoper dan psv spelers welke ook nog eens onzeker zijn wat hun plaats betreft.

Peli

Precies wat Ab zegt (ben het opvallend vaak met jou eens btw)
Feyenoord eindigt 'gewoon' top 3, dan zijn waardes als 2mio (Senesi) en 2,5mio (Kökcü) eigenlijk best wel koopjes. Zeker als je dat vergelijkt met PSV'ers op vergelijkbare posities.
Alleen Berghuis is nogal duur met z'n 4mio. Maar die gaat beslist dikke punten scoren, garantie voor assists en goals.

arjenzvob

'@Treenert. Mijn reserve-keeper is Paes.
Verder geef ik mijn hele team nog niet weg, dat doe ik altijd pas na de deadline.

Ik wilde van Ajax 4 spelers die sowieso altijd spelen, en dan kom ik uit bij deze 4. VD Beek en Tagliafico had ook gekund, maar Donny had ik geen budget meer voor en Nicoooooo pakt te veel kaarten.

Edit: berichten als deze

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/edson-en-lisandro-zijn-de-nieuwe-frenkie-en-lasse~a868f7c3/?referrer=https://www.google.nl/

zorgen nou niet bepaald voor zekerheid. Beide mannen kunnen spelen, maar ook op de bank belanden...

Laatst gewijzigd
Ajvenema

JA jongens, ik zou het ook leuk vinden als fey goed gaat draaien enzo, maar ze winnen dus helemaal niks in de eredivisie. En niet eens per se om dat ze veel tegengoals krijgen maar ook omdat ze zelf niet scoren. Daar zien jullie nu ineens verandering in komen?

Laatst gewijzigd
Peli

'@Ajvenema: Ja.

@arjenzvob: Vorig seizoen pakte Tagliafico in 29 wedstrijden eredivisie 4 gele kaarten. Niet overdreven veel toch voor een verdediger? 🤔

arjenzvob

'@ Roy, dat weet ik. Maar de kans dat hij kaarten pakt is groot. Zijn drive is heerlijk, daarom is hij ook één van mijn favoriete spelers, maar voor Scorito niet altijd handig.

Ceramiche Ariostea

Volgens onbevestigde bronnen is Vorm in een hotel in Utrecht gesignaleerd.

Peli

Daar gaat koopje Paes....eventueel.

arjenzvob

Utrecht is ook gewoon een heel leuke stad om te logeren. Goede hotels ;)

MarvinG

'@arjen als Donny weer fit is zal er inderdaad geschoven worden op het middenveld. Maar toch denk ik dat Martinez en Alvarez beiden blijven spelen. Eentje op 6 en dan de ander centraal achterin. Of heb jij hier een ander idee over?

Gids03

Ik moet dus kiezen tussen of martinez of alvarez maar ja wie blijft er zoiezo spelen ? Iemand een idee?😁😃

arjenzvob

Als je moet kiezen, zou ik Alvarez nemen. Met zijn lengte is hij ook één van de weinige spelers die kan koppen.

hartstikkebedankt

Martinez doet het zo goed dat ik toch wel aanneem dat hij een basisplaats houdt eerlijk gezegd. Martinez denk ik op 6 en dan centraal achterin Blind-Alvarez.

Dervisoglu is in de winterstop verkocht. Zou een waardestijging daardoor niet aan de orde zijn?

Laatst gewijzigd
Ludi

Ik denk dat Dervisoglu inderdaad geen waardestijging krijgt, maar zeker weten doe ik het niet

MarvinG

Ik denk ook geen waardestijging, omdat al bekend is dat hij in de winterstop weggaat. Daarna is hij uit het spel, dus denk niet dat ze iets met zijn waarde gaan doen.

1 2 ... 203 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.