Scorito-algemeen

1 2 ... 204 ... 606 607
hartstikkebedankt

Zou ik zwak vinden, maar wel een reden voor mij om hem niet te nemen.

Heb m'n selectie rond, niemand van PSV dit keer. 4 Ajacieden, 4 man van Vitesse, 2 AZ, 2 Feyenoord.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Misschien berichtje naar Scorito sturen? Ik weet namelijk niet wat hun beleid hierin is...

Ludi

4 van vitesse, dat is een hoop!

hartstikkebedankt

Tja, als de verdedigers van Vitesse bijvoorbeeld net zo duur zijn als die van Ado, Willem 2 en PEC Zwolle en goedkoper dan Groningen en FC Utrecht dan heb ik de keuze snel gemaakt.

Ludi

Clark-Obispo-Doekhi-Lelieveld

dat zal toch wel hun verwachte verdediging worden, neem ik aan?

Ik heb 2 Vitesse verdedigers op dit moment.

Treenert

Vermeer is idd een koopje. Ik denk ook dat Feyenoord het dit jaar beter gaat doen dan vorig jaar, en zie hem dan vaker de 0 houden. En de aankopen wijzen ook op een meer gesloten verdediging. Jörgensen is weer in training etc. In de combinatie met bijv. Pasveer kost het je nog steeds maar 4,5 mln.

Met Onana en Paes; haal je niet meer punten en het kost je een miljoen meer. Doe dan Bizot (óf Zoet) en Pasveer!

Van Ramselaar verwachten we nog een punt of 1400 vanaf nu, hij zit bij mij tegen het overwegen aan maar heb m nu niet.

Martinez/Alvarez/vd Beek: zou mij niet verbazen als Ziyech terugkeert naar de rechterkant

Imbatido

Op VI stond een aardig filmpje over 'de dubbele 6' van Ajax. Daar verwachten ze twee varianten, waarbij in de Eredivisie met Donny van de Beek en Martinez wordt gespeeld. En dan in de CL wat verdedigender met Alvarez-Martinez.

@KJ: Clark van Vitesse heeft zijn jukbeen gebroken. Die is nog een tijdje uitgeschakeld. Ze hebben daar ook nog een vervanger gehaald voor Karavaev.

Peli

'@Imbatido: Clark gaat met maskertje op spelen, dit weekend al.

Peli

Wie van de forumleden hier gaat aan de Scorito subpoule "Wielerflits" meedoen?

Peli

Oh en wie weet of Tadic bij de selectie zit? En zo ja, gaat hij starten?

MarvinG

Over Tadic nog niks bekend helaas...

michelb6

Jawel, hij zit bij de selectie. Maar Ten Hag gaf aan dat het zou kunnen dat hij niet start.

Peli

Thuis tegen Heerenveen.... Die zal wel banken dan.
Uhmmm Tadic in m'n Scorito tribune zetten is zwaaaar tegen mijn principes in 😬

Treenert

Van Bommel vindt dat zijn ploeg er goed op staat richting het duel met koploper Vitesse. "Dit team is beter dan dat van vorig jaar", zegt de coach. "Ik ben geen trainer die houdt van veel wisselingen, maar ik denk wel dat ik dit jaar meer zal rouleren dan vorig jaar. Het team wordt niet minder als er een andere speler in het veld komt omdat het niveau heel dicht bij elkaar ligt. Alleen al voorin kunnen we in veel verschillende varianten spelen. Die luxe heb ik natuurlijk graag."

Daar hou ik dus Scoritotechnisch niet van hé

Wat betreft de onzekerheden; morgen allemaal om 18.00 uur klaar zitten om de opstellingen te bestuderen/verwerken

Laatst gewijzigd
Peli

Daarom heb ik ook maar één PSV'er. Met zo'n draaikont als Bommel is het verdomd lastig in te schatten wie hij laat starten en wie niet.

michelb6

Ik heb Tadic, maar overweeg nu zelfs om hem eruit te halen.

danusz1986

De hamvraag is of Dest veel basis gaat spelen. Zou zoveel meer opties teweeg brengen. Bij PSV zie ik 2 zekerheidjes scorito technisch. Dumfries en Malen zullen denk ik altijd spelen.

Peli

'@Harderijder
Waarom zou je Tadic uit je selectie halen, puur omdat hij 1 potje gaat missen?

MarvinG

Blijf klikken en van alles overwegen. Heb nu dit staan:

Bizot & Drommel

Martinez, Alvarez, Ie, Obispo en Baumgartl

Ziyech, Gustafson, Vuckic, de Wit, Harroui en Linthorst

Tadic, Malen, Idrissi, Sinisterra en Laursen

Nog 250K over nu. Ergens zou ik eigenlijk Blind willen ipv Alvarez , of Koopmeiners ipv de Wit.

danusz1986

'@Marvin Ik zou Obispo upgraden naar Clarke. Senesi ipv Ie. Al zou ik Senesi dit weekend nog niet opstellen. Sinisterra is helaas niet zeker van een basisplaats. Jorgensen komt weer terug en dan gaat Berghuis weer rechtsbuiten en dan moet Sinisterra waarschijnlijk concurreren met Larsson en misschien wel Narsingh.

MarvinG

'@Daan heb ik inderdaad ook overwogen. Volgens mij zijn ze wel tevreden over Ie en blijft hij wel staan. Denk eerder dat Senesi plekje van Botteghin gaat overnemen. Sinisterra is mijn gokje, hopelijk wordt hij meer waard richting winterstop. Clarke kan inderdaad ipv van Obispo. Clarke zal wat meer assists geven wellicht.

danusz1986

Senesi-Ie wordt ook het centrum. Alleen zie ik Ie niks extra's doen op die positie. Ik denk dat Senesi wel wat kopgoals gaat maken.

Peli

Clark gaat inderdaad waarschijnlijk meer assists geven, maar ook meer kaarten pakken.
En Senesi is linksbenig hè, die gaat sowieso spelen (vanwege gebrek aan concurrenten èn omdat hij een erg dure aankoop is).
Dus Stam zal voor RCV moeten kiezen uit Botteghin en Ié. Als Feyenoord-supporter hoop ik vanzelfsprekend op Ié.

arjenzvob

MarvinG: je hebt een paar onzekerheden. Topcoach is toch echt wel een spel waar je spelers moet hebben die spelen. Niet dat ik die niet heb, maar in mijn optiek zijn jouw onzekerheden, om verschillende redenen:
Martinez, Alvarez (er zal gerouleerd worden vrees ik), Ie (Botteghin is toch aanvoerder, Senesi zal spelen), Baumgartl (PSV rouleert veel), Gustafson (middenveld Utrecht sterk bezet), de Wit (meer opties mogelijk voor AZ), Linthorst (wat als Opoku weer fit is?), Sinesterra (heeft concurrentie van Larsson en Narsingh straks, zeker als Jörgensen weer speelt).

Ik heb er ook een aantal... maar jij wel heel veel

Laatst gewijzigd
michelb6

'@Roy ik twijfel vooral omdat geen Tadic me veel meer opties in defensief opzicht geven. Heb nu eens een opstelling gemaakt en nu 17 man waar ik vol in vertrouw ipv 14. Alsnog lijkt me Tadic een must have dus ik denk niet dat ik dat ga doen..

1 2 ... 204 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.