Gooi ik er op de valreep nog even een Donny, Hakim, Dusan variant in.
Zoet, Paes
Dest, Baumgartl, Ouwejan, Obispo, Haps
Vd Beek, Ziyech, Koopmeiners, Vukcic, Linthorst, 500k
Tadic, Matavz, Idrissi, Cantalapiedra, 500k
Had in verdediging wel liever Martinez en Dumfries gehad. Maar is toch het overwegen waard deze variant.
Linthorst is fantastisch, mooie hype die mensen sowieso punten gaat kosten. Mooie opvolger van Thorsby.
Verder mag Pim niks meer zeggen, die zegt tegen de afspraak in nuttige dingen. Iedereen Drommel als 2E doelman svp en vergeet dat je de naam Aitor ooit hebt gehoord, penaltymisser 1e klas en kan geen normale veldgoal maken ;)
'@Roy, obv wat ik in items gehoord heb afgelopen week redelijk zeker en voor mijn gevoel net iets meer dan Alvarez. Veltman lijkt centraal te blijven. Op het middenveld dan Martinez als controleur met of Donny of Alvarez er naast. Waarbij Alvarez wel een betere kopper is en meer drive naar voren heeft dan Martinez.
Martinez gaat wel spelen. Die heeft de beste indruk gemaakt van de nieuwelingen tot nu toe. Dat is een ‘goeie’. Veltman heeft zich weer terug geknokt in de basis en heeft zelf het NL-elftal weer gehaald. Die blijft ook wel staan, denk ik. Het is eerder Mazraoui die het lastig gaat krijgen dit seizoen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.