Scorito-algemeen

1 2 ... 207 ... 606 607
BrackenRidgeCycling

wielerflits forum poule heeft 78 tot nu toe

Phoenix0000

Gooi ik er op de valreep nog even een Donny, Hakim, Dusan variant in.

Zoet, Paes

Dest, Baumgartl, Ouwejan, Obispo, Haps

Vd Beek, Ziyech, Koopmeiners, Vukcic, Linthorst, 500k

Tadic, Matavz, Idrissi, Cantalapiedra, 500k

Had in verdediging wel liever Martinez en Dumfries gehad. Maar is toch het overwegen waard deze variant.

Keshi

Liijkt me toch kwetsbaar. Hoeveel zekere basisplaatsen heb je achterin? Als vlaar weer iets kriigt of wuijtens dan zakt koopmeiners ook nog een linieen dat gaat ten koste van zijn punten. In linthorst heb ik het nog niet gezien, maar dat is meer mijn subjectieve mening natuurlijk.

danusz1986

'@Phoenix De vraag is of Dest basis blijft staan. Donny is nog niet fit, die kan je zo maar 2 wedstrijden missen. Is Ouwejan fit genoeg? Viel uit tegen Antwerp en mistte Vitesse.

BrackenRidgeCycling

ik heb er nu 2 van sparta in de aanval Dervi and Lars, verder berghuis tadic en kohlert.
ziet r op zich wel leuk uit, Lars die vaak invalt en scoort

El Mel

Zoet
Paes

Dumfries
Alvarez
Obispo
Van Ewijk
Haps

Ziyech
Koopmeiners
Gustafson
Vukcic
Linthorst
Veerman

Tadic
Boadu
Malen
Rayhi
Van der Water

Toch voor wat meer zekerheid op het middenveld gekozen. Iemand nog suggesties?

Jori

Linthorst is fantastisch, mooie hype die mensen sowieso punten gaat kosten. Mooie opvolger van Thorsby.

Verder mag Pim niks meer zeggen, die zegt tegen de afspraak in nuttige dingen. Iedereen Drommel als 2E doelman svp en vergeet dat je de naam Aitor ooit hebt gehoord, penaltymisser 1e klas en kan geen normale veldgoal maken ;)

Peli

Zo te lezen gaat Jori dit spel met gemak winnen, die eindigt minimaal boven 99,9% van de rest.
Alsjeblieft Jori, deel meer van je feitelijke wijsheden met ons. Pleeeaaase 🙏

Laatst gewijzigd
Jommelb

Hoe vind ik die wielerflits forumpoule precies? Als ik in scorito zoek dan vind ik hem niet.

Pim96

Shit ik hou verder mijn mond....
Ik ben overigens eindelijk tevreden met mijn team. Nu nog hopen dat ik er de rest van de dag van af kan blijven. Succes met de laatste loodjes.

Jommelb

Ik zie Pavlidis ook maar zelden voorbij komen. Sowieso weinig Willem 2 spelers. Maken toch een prima indruk tot nu toe.

vevie

Niet beter om een Scorito Topcoach topic te openen?

Het kan namelijk best onoverzichtelijk worden wanneer er naast Topcoach ook, net als onlangs, over tennis en F1 wordt gesproken.

Laatst gewijzigd
DeNescafe

Pavlidis is top, maar denk dat je voor een goedkopere variant net zoveel punten voor je geld terugkrijgt. Stond er bij mij eerst in, maar past niet meer helaas

michelb6

Voor mij hetzelfde. Ik wil hem graag maar heb al zoveel toppers voorin dat hij niet veel zal gaan spelen en dan is 2,5m te veel

Peli

Hoe zeker is Lisandro Martinez nou eigenlijk van een basisplaats? Vind dat toch vrij lastig in te schatten bij Ajax op het moment, gezien de positiewisselingen en de vele opties die ze hebben.

Laatst gewijzigd
michelb6

'@Roy, obv wat ik in items gehoord heb afgelopen week redelijk zeker en voor mijn gevoel net iets meer dan Alvarez. Veltman lijkt centraal te blijven. Op het middenveld dan Martinez als controleur met of Donny of Alvarez er naast. Waarbij Alvarez wel een betere kopper is en meer drive naar voren heeft dan Martinez.

vevie

Martinez gaat wel spelen. Die heeft de beste indruk gemaakt van de nieuwelingen tot nu toe. Dat is een ‘goeie’. Veltman heeft zich weer terug geknokt in de basis en heeft zelf het NL-elftal weer gehaald. Die blijft ook wel staan, denk ik. Het is eerder Mazraoui die het lastig gaat krijgen dit seizoen.

Laatst gewijzigd
Peli

Ik heb nu Tagliafico van Ajax (100% zekere basisklant), maar als ik 500k kan besparen door Martinez te nemen doe ik dat natuurlijk graag.

user26798

Hoi, ik meng me (nog) niet zo vaak op de fora, maar zou wel mee willen doen aan de poule. Ik kan hem alleen niet vinden. Waar moet ik op zoeken?

Daarnaast verwacht ik ook dat Martinez vrij zeker is, gezien zijn spel de afgelopen wedstrijden. Zal wel op "6" blijven staan denk ik.

Peli

Tricky dilemmaatje hier nu (daarna ben ik er wel uit):
Paes, Clark en Martinez
of
Drommel, Obispo en Tagliafico

michelb6

Buiten het budgetverschil, zouden jullie Alvarez of Dest nemen bij Ajax als je moet kiezen?

@Roy, weinig verschil. Ik neig naar het eerste vanwege Clark ipv Obisbo.

Laatst gewijzigd
Peli

Heb het al anders opgelost.
Baumgartl eruit geknikkerd en nu dus Martinez èn Tagliafico in mn verdediging (aangevuld met Obispo, Verdonk en Senesi)

Gids03

Niemand halilovic? Dat word een odegaardje voor 2 miljoen

Niels22

Dus pas interessant na de winterstop

Ajvenema

Wie van de sparta aanvallers schatten jullie het hoogst in?
En die veerman en halilovic vind ik allebei mooie opties, maar geen idee of ze gaan spelen...

1 2 ... 207 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.