Scorito-algemeen

1 2 ... 208 ... 606 607
Peli

Van de Sparta aanvallers zie ik alleen Dervisoglu als optie.
Bij Heerenveen is het wel erg lastig in te schatten wie er op het middenveld komen te staan.

Harderijder

Wat zeggen jullie:
Dest - Koopmeiners - Pavlidis of Alvarez - De Wit - Aito?

Peli

Oke laatste vraag, daarna laat ik jullie èn mijn team met rust...
Heb nu 4 Ajacieden, waarvan 2 in de verdediging (Tagliafico en Martinez). En 0 van PSV.
Om tòch een PSV'er in mijn team te krijgen kan ik Dumfries toevoegen voor Tagliafico en die 500k verschil kan ik dan goedmaken door Smeets op mijn middenveld te vervangen voor Harroui.

Wat kan ik het beste doen:
1) achterin Tagliafico, Martinez, Senesi, Obispo, Verdonk + Smeets op het middenveld
2) achterin Dumfries, Martinez, Senesi, Obispo, Verdonk + Harroui op het middenveld

[Edit]: Ben van plan voornamelijk 433 te gaan spelen

Laatst gewijzigd
Rob94

Ik twijfel hard of ik niet iets teveel risico ga nemen met Dest

raymankapeens

Dest kan wel leuke stijging krijgen denk ik. Jammer dat je maar 4 Ajax mag

2e Keeper twijfel ik tussen pasveer of vermeer. Indien pasveer kan ik Odrissi upgraden naar Boadu, al twijfel ik of dat wel een upgrade is

Of Bel Hassani naar Kökcü

Laatst gewijzigd
JimKro

Ligt het aan mij of duurt het veel te lang met het bekend maken van de opstellingen? ;)

Peli

Dest zal dan wel volwaardig basisspeler moeten blijven, om voor waardestijging in aanmerking te komen.

En 2e keeper van 2 of 2,5 miljoen is wel vrij luxe. Benieuwd wie dan je 1e keeper is.

Bel Hassani kan je upgraden naar Kökcü. Zelf verwacht ik dat Kökcü basisspeler blijft bij Feyenoord, maar dat is allerminst een zekerheid. Maar goed, de goede motivatie en scoringsdrift van Bel Hassani zijn de afgelopen jaren ook niet echt een zekerheidje gebleken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

En hoe denken jullie hierover... Optie 1 of 2?
1) achterin Tagliafico, Martinez, Senesi, Obispo, Verdonk + Smeets op het middenveld
2) achterin Dumfries, Martinez, Senesi, Obispo, Verdonk + Harroui op het middenveld

raymankapeens

Thanks, Bizot is eerste keeper

John Bidon

Waarom Senesi? Stam heeft al aangegeven hem rustig te brengen. Die zal niet snel spelen, helemaal nu ze paar keer nul hebben gehouden met de 4 die er nu in staan.

Threeohthree

Tadic speelt gewoon en Dest op de bank. Interessant.

raymankapeens

Zand of wat? Ik zie geen opstelling op teletekst?

John Bidon

Denk dat heel wat teampjes worden aangepast nu Dest niet speelt.

En Schuurs speelt ipv Dest. Zie site van Ajax

Laatst gewijzigd
Threeohthree

'@wielerliefhebber: https://twitter.com/AFCAjax

Twitter is het nieuwe teletekst :p.

Peli

John Bidon
Senesi speelt binnen no time basis bij Feyenoord.
Is de enige linksbenige CV in hun selectie (nee ik tel Vd Heijden niet mee).

En Tadic basis is een fantastische meevaller 😁

raymankapeens

Thanks Threeohthree, ben oud he

Hmz, heb 250 over om drommel te upgraden naar Paes. maar zo vaak houdt utrecht ook de 0 niet.

danusz1986

Heel frustrerend die 2 miljoen middenvelders. Smeets en andere 2 miljoen middenvelder of Harrioui en De Wit?

Treenert

https://www.fcupdate.nl/programma/s1398/nederland-eredivisie-2019-2020/

Gewoon op de tijd (18.30 etc) klikken, voila

kevinraar

Ik heb dest eruit gedaan voor martinez

Rob94

Vermeer
Hahn

Martinez
Senesi
Baumgartl
Verdonk
Obispo

Vd Beek
Toornstra
De Wit
Vuckic
Halilovic
Linthorst

Tadic
Berghuis
Dalmau
Boadu
Rayhi

Over het middenveld ben ik eigenlijk niet helemaal tevreden, en als PSV'er is het toch wel pijnlijk om er maar 1 te selecteren. Maar dankzij die eigenwijze trainer van ons ben ik nergens zeker van in de voorhoede.

danusz1986

Passeer
Drommel

Dumfries
Martinez
Wijndal
Clarke
Verdonk

Ziyech
Ihentarren
De Wit
Vukicic
Harroui
Ciss

Tadic
Malen
Boadu
Matavz
Laursen

Net naast de boot maar wellicht na de winterstop: Dest, Opoku, Halilovic, Veerman, Dervisoglu, Yeboah.

danusz1986

Dervi natuurlijk niet haha.

Peli

Na ellenlang gepuzzel ben ik uitgekomen op:

Bizot
Coremans

Dumfries
Tagliafico
Senesi
Obispo
Verdonk

Ziyech
Koopmeiners
Kökcü
Vuckic
Harroui
Linthorst

Tadic
Berghuis
Dalmau
Idrissi
Laursen

🤞🏼 Succes allemaal!

user26798

Beetje risico genomen en met op volgende spelers uitgekomen:

Pasveer en Paes;

Martinez, Svensson, Haps, Clark en Karami;

Ziyech, vd Beek, Koopmeiners, Gustafson, Vuckic en Ciss;

Tadic, Dalmau, Kerk, Idrissi en Bakari.

Sjas Patatje

Mooie selectie Rob! Wel lef door Ziyech niet op te nemen in je selectie. Veel van jouw spelers heb ik ook.

Zoet - verkozen boven Onana en Bizot. Waarom? Ik denk dat PSV best vaak de nul gaat houden, sowieso vaker dan AZ. Heeft wel concurrentie van Unnerstal, maar ik verwacht dat hij gewoon de eerste keeper is en blijft.

Drommel - heb hem vaker voorbij zien komen op dit forum. Ik denk dat FC Twente keurig in de middenmoot zal eindigen, waardoor Drommel ook aardig wat puntjes kan pakken. Dan is 1,25M een koopje.

Dumfries - duurste verdediger, maar ook de enige speler met een "garantie" voor assists en wat doelpunten. Die garantie heb je niet bij Blind. Daarnaast heb ik Martinez en Alvarez overwogen, maar het is lastig te zeggen wie er speelt.

Wijndal - groot talent op linksback positie, maar hij kan ook prima uit de voeten als linker middenvelder. Ik verwacht veel basisplaatsen van hem, aantal assists en daarnaast acht ik AZ in staat om 3e of 4e te eindigen.

Obispo - vaste basiskracht bij Vitesse. Zal erg veel spelen dit seizoen en daarnaast gaat Vitesse aardig wat de nul houden en eindigen op plaats 5. 1.5M is een koopje!

Latibeaudiere - gehuurd van Man. City en aanvoerder van Engeland onder 20. Ik verwacht dat hij zich in de basis zal knokken. Ik verwacht ook dat Twente ook zal eindigen op plaats 9/10. Voor 1M neem ik een klein gokje.

Van Ewijk - mijn pareltje voor slechts 750K. Pas 19 jaar, overgekomen van de amateurs, maar heeft zich snel aangepast aan het niveau en is basisspeler bij ADO. Hopelijk zet hij de stijgende lijn door!

Ziyech - na Tadic de beste middenvelder van de Eredivisie. Garantie voor doelpunten en assists. Aangezien Tadic nu meer een spits is, is Hakim altijd mijn eerste keuze op het middenveld. Hij is duur, maar je kunt er niet omheen.

van de Beek - Donny heeft mij veel kopzorgen bezorgd. Na Hakim nog een hele dure middenvelder in je team opnemen? Is dat verstandig? Gaat dat niet ten koste van de rest van het team? Ik heb besloten hem toch op te nemen in het team. Waarom? Een garantie voor doelpunten/assists en Ajax wordt kampioen. Daarnaast zijn er weinig andere "zekerheidjes" op het middenveld.

Dani de Wit - kwam net te kort voor een basisplaats bij Ajax, maar AZ is een prima club voor zijn ontwikkeling. Hij heeft dezelfde diepgang als Til en ik denk dat hij best wat goals en assists kan geven dit seizoen.

Halilovic - is/was een hèel groot talent. Ik voorzie een Odegaard scenario, alhoewel ik hoop dat hij er direct staat. Zo ja? Dan gaat Heerenveen veel plezier beleven aan hem!

Vuckic - speelt bij Twente als spits en doet dat opvallend goed! Mits hij fit blijft ben ik ervan overtuigd dat hij meer dan 12 doelpunten zal maken. Kan eventueel ook weer functioneren als aanvallende middenvelder. En dat voor "slechts" 1.5M

Linthorst - talent van VVV die meer Scorito spelers natuurlijk al is opgevallen. Voor 1M kan ik hem niet laten schieten. Want schieten dat kan hij wel, getuige zijn drie doelpunten tot nu toe!

Tadic - ontzettend duur, maar oh zo belangrijk voor Ajax en je Scorito team. Doelpunten, assists en mist niet vaak wedstrijden.

Boadu - vorig seizoen was hij al heel erg op dreef, maar toen liep hij een zware blessure op. Nu is hij terug, sterker dan ooit en klaar om te schinen. Hij heeft, as we speak, alweer twee doelpunten gemaakt. Goudhaantje! Stengs ook, maar Boadu is meer een afmaker.

Berghuis - de meest creatieve speler van Feyenoord. Het elftal lijkt door de komst van Le en Senesi beter te staan en Berghuis moet vanaf 10 of de rechterflank zorgen voor vele assists en doelpunten. Als Jørgensen zijn oude niveau weer kan halen, dan kan Berghuis daar ook van profiteren.

Dervisoglu - vertrekt in de winterstop naar Brentford, maar tot die tijd zal hij frank en vrij spelen voor Sparta. Een leuk elftal, met veel scorend vermogen. Voor 1,25M een leuke invaller voor je Scorito team.

Nakamura - een van de grootste Japanse talenten. Kan uit de voeten op meerdere posities en heeft zich al direct laten zien, met een mooie goal uit een vrije trap. Vaste basisplaats is nog niet gegarandeerd maar voor 1,25M is hij meer dan welkom! Arigato.

Wat vinden jullie van mijn team? Matavz heb ik heel lang in mijn voorlopige selectie gehad, maar uiteindelijk toch niet gekozen. Met Boadu, Berghuis en Tadic heb ik al drie vaste basisspelers. Er kunnen er maar maximaal drie spelen voorin, vandaar mijn switch naar Donny van de Beek. PSV heeft ook heel veel leuke voorhoede spelers, maar daar is het erg moeilijk inschatten wie de beste zal zijn. Is Mitroglu de ultieme goalgetter of gaat Bergwijn wekelijks de show stelen? En dan heb je nog Gakpo, Malen etc. Bij Feyenoord was ik vastberaden om voor Haps te gaan, maar ik denk dat Wijndal dit seizoen echt gaat doorbreken. Daarnaast is Haps redelijk blessure gevoelig.

Laatst gewijzigd
kevinraar

rob malen is wel zeker van basis plek net als bergwijn rosario dumdries en zoet rest is niet zeker

1 2 ... 208 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.