Scorito-algemeen

1 2 ... 21 ... 606 607
Ab Normaal

Hopla. Al mijn dames door.
Slechts Coco kwijt. Halep moet nog spelen. Verder allemaal er nog in :)

Starlynk

Ben Konta verloren, al was ik daar al wel een beetje bang voor.. voor de rest iedereen door, alleen Federer en Halep moeten nog spelen. Voor de rest Goffin verloren zie ik, dus dat maakt de keuze voor Sock iets minder pijnlijk :p

Maar goed met het verlies van captain Bencic is het natuurlijk wel klaar.. dat is 270 punten en zo maar het verschil tussen plek 218 en plek 3393 (waar ik nu sta :p)

Ab Normaal

Ik Goffin verloren, dat maakt de ruil van Potro extra pijnlijk...

hofsje

Slechte dag .....
Muguruza , Konta , Goffin , Sevastova allemaal eruit

Crashtester

Er zijn gewoon meer ongeplaatste vrouwen door naar de 3e ronde dan geplaatste vrouwen... Zelfs als Barty wint is dat 17-15 in het voordeel van de ongeplaatsten, ongelofelijk onvoorspelbaar.

Jori

Tja, toegegeven dat allemaal eruit pech is, maar:
Konta kampte met een heupblessure voor aanvang van het toernooi
Muguruza met een dijbeenblessure
Goffin had ik echt niet zien aankomen
Sevastova moest tegen Sharapova (maar ook pech, had volgens mij ergens in de eerste set blessure opgelopen, hele been was ingepakt)

Starlynk

Lijkt er op dat Wawrinka er ook uit gaat vliegen...

Ab Normaal

Konta en Muguruza wist ik. Daarom ook niet genomen.
Verbaasde mij dat zovelen Monfils genomen hebben. Kwam ook terug van blessure.

Keuze van Bautista kan ik nog steeds rechtvaardigen. Goffin had ik ook echt niet verwacht

Starlynk

Ik had zelf wel Konta genomen als gokje, want als ze wel goed hersteld zou zijn, dan wat het wel iemand die potentieel ver kon komen.. Sowieso hadden alle B-speelsters (behalve misschien Görges, maar die ligt er ook al uit ;)) wel een goede reden om ze niet te nemen :p

Pietje Precies

Monfils was verreweg de beste speler uit categorie D. Mogelijkerwijs Djokovic in ronde 2 (was ook niet zo zeker als normaal natuurlijk) was helaas een flinke dreun voor zijn expected points natuurlijk, maar als hij die zou weten te winnen was er de potentie om echt ver te komen. In tegenstelling tot alle andere D-spelers. Daardoor kwam hij er als een logische keuze uit.

Jammer dat Wawrinka eruit vliegt, zo pak ik niks ten opzichte van de lui met Goffin. Al met al valt het aantal slachtoffers bij mij nog mee, alleen zitten ze helaas in de lage categorieën: Wawrinka, Raonic, Monfils, Simon, Görges en Kvitova.

Captainkeuze wordt een lastige in de volgende ronde...

Laatst gewijzigd
Starlynk

Hmm ja captainkeuze... ik twijfel tussen Dolgopolov en Keys.. Denk dat ik maar Dolgopolov doe.. Sta zo ver achter dat ik die extra D-punten wel kan gebruiken t.o.v. mogelijk iets zekerdere (maar in hoeverre kun je dat zeggen bij dames tennis) C-punten van Keys

Ab Normaal

Bij mij wordt het weer Seppi. Die mag tegen de oude krijger Karlovic die er een slopende 5 setter met 11-9 op heeft zitten in de hitte.

Starlynk

Ja, Seppi lijkt me duidelijk keuze voor je.. ik ben jaloers op de mensen die Edmund hebben :p

Ab Normaal

Ik ook. Zoals ik zei, last minute er uit gekeild. Bah

Pietje Precies

Ik hoop/denk dat die mensen nog een hoop andere spelers hebben die je eigenlijk niet had moeten hebben.

Gladiool

Goffin, Isner, Bautista, Sock, Anderson. Word je niet vrolijk van..

Platje

Bij de mannen nog maar 1 D-speler over (Chung) maar die moet tegen A. Zverev dus durf die gok niet te nemen.. Mijn C-spelers Raonic en Bautista haalden ronde 1 niet eens..

Nu zit ik met een dilemma voor de captains.. Kerber of Sharapova? Sharapova zullen meer mensen doen dus wellicht dat ik toch nog wat inloop op de bovenste plekken als Kerber wint.

Zonder naar de punten te kijken: wie verwachten jullie als winnaar van deze partij?

BigApple

Kerber wint - en komt in de finale

Starlynk

Ik verwacht ook dat Kerber wint, maar ik zou er geen geld op inzetten :p

Starlynk

Helaas Dolgopolov verloren, tot zover mijn glorieuze comeback en terug naar de dramatische afgang.. Seppi maakt het ook heel spannend zie ik ;)

Ab Normaal

Pffff, captain Seppi sleept ‘m er uit!

Pietje Precies

Carla!

Starlynk

Gefeliciteerd jongens! Ga voor die mooie klassering :)

Pietje Precies

Ostapenko :(

Zit er naast Garcia nog een B-speler in het toernooi? :p

Ceramiche Ariostea

Waarom durfde ik Kontaveit geen captain te maken hahaha nou maar hopen dat Sharapova morgen alsnog gaat winnen. Verder naast Kontaveit ook nog Nadal en Cilic door en Wozniacki staat er ook nog goed morgen zijn de andere 8 spelers nog aan de beurt.

1 2 ... 21 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.