Wat een baal weekend. Ik sluit af met Vuckic in de basis, die nog even geel pakt op het laatst en een eigen doelpunt scoort. Daardoor pakt mijn bankzitter Drommel geen puntjes voor een clean sheet. Nakamura bedankt voor je rode kaart (daardoor hebben je goal en assist weinig waarde) en Berghuis bedankt voor het geheim houden van je blessure.
Een schamele 938 punten. En ik dacht het goed voor elkaar te hebben... Op naar volgende week! Donny en Bergosso hopelijk weer fit.
Jullie beter gescoord? Vast wel, haha.
Zuur, uiteindelijk op de valreep wat keuzes gemaakt waar ik eigenlijk niet helemaal achter sta.
Mensen met Malen hebben hier wel geluk zeg, dat die vent nu ineens begint te scoren. Benieuwd of ie het kan volhouden, maar deze punten zijn vast binnen. Zelfde verhaal met Reza, als je die had is ie zn geld nu al waard. Als ik hem had gehad was ie misschien wel op mn tribune begonnen, en dat was nog zuurder geweest...
Volgende week beter!
Ik heb echt mazzel gehad met Sainz. 2x geen factor gegeven, en deze keer alleen x3. Perez x2.
Met Albon x5 en Leclerc x4 toch een prima score gehaald. Jammer dat er in de Wielerflits poule nog 1 iemand boven me staat, met bijna hetzelfde team. Hij Norris en Ricciardo, ik Hulk en Sainz. Wordt een kwestie van wie er het beste gaat opstellen Ratajan! je voorsprong is nog wel behoorlijk groot overigens, en er hijgt een en ander in m'n nek.
@marvinG exact hetzelfde team, al heb ik leclerc ipv vettel:)
Volgende GP tijd om Sainz weer eens voor het volle pond in te zetten, zn geluk moet toch weer eens terugkomen? Ook hopen dat Force India weer goed meedoet. Ik verwacht vooral Perez nog wel een aantal x op p7-9. Stroll blijft een rare vogel, ik vind het echt geen slechte coureur, maar hij krijgt het voor elkaar om bijna altijd pech/gezeik te hebben. eigenlijk te risicovol om een factor aan te hangen, maar goed, voor stabiliteit koos ik Sainz, en die heeft nu ook een enorme pech-streak te pakken...
Albon is op dit moment volgens mij de must-have. Heb me wel verkeken op hem. Ik had verwacht dat je met je andere teamgenoten moest inleveren als je Albon zou nemen, maar die 5x 140 die je bijna wekelijks kan bijschrijven zijn hele mooi punten. In vergelijking met andere mogelijke captains (Sainz/Norris/Hulkenberg/Ricciardo) die toch vaak pech hebben gekend afgelopen weken.
Albon heb ik er als eerst ingeklikt. Pakt gewoon elke race veel punten, aangezien hij aangeduid is als C-coureur. Heb ook geprobeerd mijn zwaartepunt qua selectie bij de C-coureurs te leggen. Met een leuke factor kunnen ze erg veel punten voor je pakken.
(uiteraard kan het ook flink misgaan met een DNF, maar beetje risico moet je nemen toch).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.