Scorito-algemeen

1 2 ... 217 ... 606 607
Ab Normaal

'@La Primavera
Hopp ipv Webster... die andere twee wel dus.

Zadelpen

Aaaahhhhh, shit! Zonde man, maar hij gaat steeds beter en vooral degelijker spelen.

-

Pooltechnisch verloopt deze avondsessie volgens plan van aanpak. Nog drie te gaan, waaronder een 50/50, een eitje en 1 mirakelachtige uitslag gevraagd. Lukt dat, kan het wel eens een hele mooie kerst worden. Maar vrees voor 2 nulresults.

Hup Noppie!

Jori

'@ Starlynk: Kurz ook nog dichtbij een 9 darter volgens mij :p

Kyle Anderson er ook uit tegen Beaton, had daar toch ook meer van verwacht.
Alle E'tjes er uit, behalve the last hope: Luke "Skywalker" Humphries.
Qua F gaat het nog stukje beter. Asada ook maar captain tegen Brown en verder ook nog hopen op stuntje van Rydz en Malicdem.

@ Ab: ja, al voelde je die wel aankomen na al die andere Nederlanders. De uitschakeling van Barney willen ze allemaal revancheren. Maar wel extra zuur, zo enorm slecht al die begon, toch terugkomen en het dan niet af kunnen maken,

Dobey flirtte ook even flink met uitschakeling en overleefd 4 matchdarts, tja.
Hopp is wel extra lekker om te hebben, ik durfde hem niet aan vanwege Clemens. Maar die heeft nu een mooi schema voor zich liggen.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Matchfixing bij O'Conner - Price? ;)

Ab Normaal

58,25 miljoen. Geen idee of dit goed of slecht is.

raymankapeens

59

hartstikkebedankt

59,25 en sta op 92,8 procent

aborah

58,5, bij totaaloverzicht ronde staan al de nieuwe waardes bij je spelers. Weet alleen niet meer alle oude waardes uit mijn hoofd.
Mijn spelers met nieuwe waarde en waardeverschil erachter. Mis 1 miljoen waardestijging ergens, dus klopt niet helemaal.

Vermeer 2,5 = 0
Paes 2,25 +0,75

Martinez 4,5 +1
Tagliafico 4,5 +0,5
Obispo 1,75 +0,25
Haps 2,25 +0,25
Van Ewijk 1 +0,25

Ziyech 7 = 0
Kokcu 2,5 = 0
Ramselaar 2,5 = 0
De Wit 3 +0,5
Vuckic 2,5 +1
Bazoer 1,75 -0,25

Idrissi 4 +1,5
Boadu 5 +2
Van der Water 2 +0,75
Tadic 6,5 -0,5
Matatvz 3 -0,5

edit: waardestijgingen zijn nu wel goed geloof ik

Laatst gewijzigd
Niels22

Haps die meer waard is geworden, lachwekkend en onprofessioneel

Niels22

Als dat van Aborah klopt, is de waarde van mijn team nu ruim 64 miljoen (99,9%).

Nu dit nog wijselijk investeren in de 2e seizoenshelft

Ab Normaal

Was Boadu 3,5? Ik dacht lager.
Edit: was 3 mln

Laatst gewijzigd
Jori

Klopt. Enkel was Idrissi 2.5 en Boadu 3 (beginwaardes kan je ook nog inzien via rechterkolom en dan punten).
Voor waardestijgingen is vooral AZ enorm belangrijk, enkel De Wit is daar achtergebleven qua waarde.
Meeste nieuwe budgetten zullen zo tussen de 58 en 63 miljoen zitten, afhankelijk of je om de budgettaire missers (Alvarez, Tadic, Vd Beek, Zoet, psv verdedigers) bent heen gegaan en hoeveel az je dus hebt.

Je ziet wel dat ze deze waardes al een maand eerder uitrekenen en vooral kijken naar het huidig aantal punten, daardoor zijn er nu een boel spelers die nauwelijks zijn gestegen of zelfs zijn gedaald, terwijl ze qua potentie nu dus enorm boven hun prijs staan, terwijl andere spelers een waardestijging hebben gekregen die het selecteren sowieso niet meer waard zullen zijn vanwege blessures.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ Jori
Ja, heb hier Alvarez, Tadic en vd Beek....
Als je gokt op een ineenstorting van AZ na de winterstop en die spelers links laat liggen kun je een schitterend team samenstellen.

Wienk33

61,5 miljoen hier (97,5%). Het kiezen van 1 PSVer en 4 Az spelers pakt goed uit. Wel enkele missers met Zoet en Tadic, maar daar staan met name Svensson (+1,5 miljoen!), Koopmeiners(+1,5) en Boadu (+2) tegen over.

raymankapeens

Dacht alleen dat spelers niet minder konden worden? Zie donny nu op 5.5 staan..die was toch 6?

Sloddies

Dat wordt ploeteren voor de Sloddies in de 2e competitiehelft. Maar 56 miljoen tot beschikking om de 89,8% op te vijzelen tot in ieder geval boven de 90. Dat is wel het minste wat ik zou moeten scoren.

MarvinG

Kom op 58,25 miljoen.

Sloddies

Wel bijzonder overigens dat het prijskaartje van Malen nog 500.000 hoger wordt gemaakt, terwijl hij nog maanden is uitgeschakeld. Hier worden concurrenten wel erg gematst.

Ab Normaal

'@Sloddies
De bedragen zijn duidelijk van voor die blessure.

Sloddies

'@Ab; klopt, maar ze kunnen toch wel even proberen aktueel te zijn?

Ab Normaal

Helemaal eens.

Platje

Vind de stijging bij malen ook vreemd maar het zou ook wel zuur zijn als je hem hebt en je team met bijv 2 miljoen daalt omdat hij net zwaar geblesseerd is geraakt.. zeker als je een goedkoop pareltje hebt gevonden die veel punten heeft gepakt en dan net voor de transferperiode zwaar geblesseerd raakt..

Zadelpen

Wij schurken momenteel tegen de subtop aan. Nog 5 pijlmikkers te gaan deze ronde, en als het een beetje mee zit, doen we weer vollen bak mee om de prijzen. Langszaam krabbelen wij op na onze beschamende Michael Smith outing.

We tonen karakter en dat is wat ik ook graag wat meer bij team Zadelpen zou zien. Maar goed.... dat is zorg voor later. Nu eerst even genieten van het moment. Here we go again!

kevinraar

zijn wat spelers uit mij team is prijs gestegen en wat in prijs gedaald budget is precies 0 klopt dat wel of is het gewoon bij iedereen 0 niet meer of minder?

Niels22

Wat was de waarde van Smal aan het begin van het seizoen? Een linksback met momenteel 5 goals en 6 assists moet toch wel flink gestegen zijn, al staat hij nu op 'slechts' 2 miljoen

1 2 ... 217 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.