Scorito-algemeen

1 2 ... 216 ... 606 607
Zadelpen

Ik ben zojuist in het kader van de emancipatie door een vrouw op een derde 0 getrakteerd.

kevinraar

ik ga super slecht sta op maar 29.2 ben al 4 spelers kwijt

Zadelpen

Ik sta op 24.4%, dat is nog lager dan het dubbelpercentage van Michael Smith! 😳

4 nullen pas, moet nog wel veel strijders van mij aan de start verschijnen. Het lijkt erger dan het is, aldus mijn hoop.

Laatst gewijzigd
kevinraar

ik ben inmiddels al flink gestegen naar 83.2

La Primavera

Choke day.. Clemens, Justicia en Razma hadden alle drie moeten en kunnen winnen vandaag.. Sta je dan in de top 50 toe te kijken hoe alles weer uit je handen glipt...

Ab Normaal

'@La Primavera
Het bewijst eens te meer dat voor tennis en dartpools maar 1 ding vereist is om hoog te eindigen: dom geluk.
Vd Pas heef een dramatisch seizoen terwijl Clemens een uitstelend seizoen draait.
De gemiddelde poolspeler heeft vd Pas aangeklikt waarschijnlijk omdat ze niet eens 4 F spelers kennen en je ziet waarmee je verder komt.

La Primavera

'@Ab Normaal Ja dat kan wel eens frustrerend zijn inderdaad. Juist bij darts is het voor een leek lastig om een goede ploeg samen te stellen. Er zijn namelijk een stuk minder voorbeschouwingen te vinden die pareltjes weggeven. Dan is het jammer dat er nog steeds een te grote geluksfactor zit aan het spel.

MarvinG

Hier ook Clemens en Razma eruit. Clemens 4 match darts, sukkel. Gelukkig mijn captains voor ronde 1 en ronde 2 allebei gewonnen.

aborah

Wat een drama dat dart toernooi. 19,1% nou op de index en de op een na laatste plek in de wielerflits poule. Daar heb je dan paar uur allemaal resultaten, bookmakers en loting voor bestudeerd. Vind vooral zonde dat ik Humphries uiteindelijk niet heb genomen, omdat ik zijn tegenstanders al had in de 1e 2 rondes, zie hem nu wel ver komen. Twijfel nog over mijn captain voor de 2e ronde. Vol risico met Asada, schat ik op 50:50 of voor ietsje meer zekerheid met Webster. Sowieso vrij dramatisch scorito jaar gehad. In januari nog paar weken op de 1e plek in de index gestaan en nu gezakt naar 60e plek. Ieder geval weer plek voor verbetering in het nieuwe jaar :)

Verwacht ook vandaag of morgen een mail met de waarde van mijn topcoach team. Ben erg benieuwd. Denk dat mijn team wel aardig in waarde is gestegen. Vrees alleen dat Tadic misschien in waarde is gedaald van mijn team.

Jori

haha, hoe onwaarschijnlijk wil je het krijgen?
Partij van Clemens niet gezien, maar als je de statistieken ziet, is er ook maar 1 conclusie: het scorebord is op tilt geslagen. Clemens hoger gemiddelde, meer legs gewonnen, hogere check-outs, echt bizar. Extra zuur omdat slechts 20% hem had en 75% Vd Pas had, en ook nog 17% captain.

Razma ook bizar, begon moeilijk maar daarna echt heel erg prima, wou hem al captain maken voor ronde 2 toen hij 2-1 in sets, 2-0 in legs voor stond en toen was hij opeens afwezig.

Ab Normaal

Wat was het oorspronkelijke budget voor Topcoach eredivisie en KKD ook al weer?

aborah

Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb als nieuwe waarde ieder geval 33,625 mln, maar dat is denk ik niet heel goed.

Platje

29m, staat ook in de mail

Ab Normaal

Ah, een mail. Gauw kijken.
Ja, ik ook 33,625. Zal vooral komen door Kharcouch denk ik.
Ik heb zo'n waslijst aan geblesseerden en inmiddels gepasseerden dat ik geen idee heb wie er bij mij nog meer in waarde gestegen zou moeten zijn op Mühren en Seuntjes na.

En de originele waarde van de Eredivisie?

hartstikkebedankt

36,5 miljoen maar liefst terwijl ik pas op 90,1 procent sta.

Ab Normaal

Jori, ongelofelijker kan je het nog wel krijgen.
Ik raak nu ook Joyce kwijt na 4 matchdarts. OOk hij weigert het uit te gooien.
Zo ben ik er wel heel veel kwijt en de spelers die blind de Nederlanders hebben aangeklikt doen gewoon de beste zaken.

Zadelpen

Yes! Jantje kapitein Dekker gooit mij back in business! Echt een mazzeltje, maar dat mocht ook wel na 3 x een mega zuur 3-2 verlies.

Zei het van te voren al he, het is ene nachtmerrie dat darts voorspellen.

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Ab Normaal Volgens mij hebben wij hetzelfde team. Wat een prutsers haha..

Zadelpen

Vanavond Zadelpen night, met niet minder dan 4 speerwerpers aan de start. Wordt aan- of afhaken.

Starlynk

'@Jori: Kurz wel mooi gewonnen van Wilson :p

Maar wat een drama joh... Zo'n beetje alle E-spelers van mijn shortlist er uit (Clemens, Hughes, De Sousa, Joyce, Van Barneveld, Evetts)... En zo'n beetje alle Nederlanders door.. V.d. Voort, Dekker, v.d. Pas, Meulenkamp... De mensen die gewoon nationalistisch Nederlanders hebben gekozen zijn spekkoper.

Zelf ook nog in een ogenblik van waanzin besloten om Razma captain te maken in ronde 1, dus we zijn ondertussen alvast aan het scouten voor volgend jaar ;)

Ab Normaal

Succes Zadelpen! Voor mij slechts 3.
Dobey, Chisnall en Price.

La Primavera

Speerwerpers hahaha je bijdragen zijn weer heerlijk Zadelpen

@Ab Normaal Die drie ook voor mij vanavond. Verschijnen bij jou Aspinall, King en Webster toevallig ook morgen aan de oche?

Laatst gewijzigd
La Primavera

Dit is niet normaal meer.. Dobey wordt hetzelfde verhaal als Clemens, Joyce, Justicia en Razma...

Zadelpen

Komop Ron, afmaken!!! (Ik heb Dobey, geen Ron. Heb veel toernooitjes gegooit waar die ook kwam. Gun het hem van harte. Topgast)

Laatst gewijzigd
Platje

Wat een krankzinnige wedstrijd weer.. dit soort spel is niet te voorspellen

1 2 ... 216 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.