Scorito-algemeen

1 2 ... 221 ... 606 607
Jori

Pfft die mannen loting, huilen.
De Minaur uitgevallen met blessure,
Goffin vs Rublev in ronde 3, hiervan wil je eigenlijk wel de winnaar....
Evans ronde 3 tegen Djokovic
Hurkacz ronde 3 tegen Federer
Raonic ronde 3 tegen Tsitsipas
en nog meer namen die uitzonderlijk slecht hebben geloot

A lijkt me duidelijk, B zijn Shapovalov en Bautista niet verkeerd geloot. Zverev en met name Berretini ook aantrekkelijk, maar hebben zelf nog niks laten zien. C categorie is nachtmerrie geworden, denk dat ik daar Goffin en Rublev neem, om eigenlijk een zekerheidje te hebben in ronde 4 en Anderson omdat die best schema Thiem kan overnemen als hij zijn niveau haalt. Maar FAA, Coric niet slecht geloot en Raonic ook niet ondenkbaar dat hij ronde 3 gewoon overleeft.

D mannen heb ik opeens Pella erin, zowat de enige D speler die aantrekkelijk heeft geloot....

Dames loting niet heel verkeerd. Had mooier gekund, maar alle speelsters moeten in principe 3e ronde kunnen halen en vanaf dan is toch alles mogelijk. Enkel Osaka laten schieten voor Pliskova vanwege sneller tegen Serena en omdat anders al mijn A'tjes in zelfde half zouden zitten. En Rybakina en Alexandrova wel pittige tegenstandster in ronde 3, maar die zijn momenteel zo goed dat je ze toch niet kan laten liggen.

hartstikkebedankt

Toch ook maar eens wat serieuzer naar de schema's gekeken. Tennis is altijd drama bij mij (in 2019 was de beste grand slam 65,6 procent). Ondanks de slechte tennisscore sta ik nu echter 75e in de Scorito Ranking door een 44e plek in voetbal en een 3e plek in wielrennen. Zou toch leuk zijn om nog wat te stijgen :) Succes weer iedereen!

aborah

Ook is gekeken hoe mijn ranking is opgebouwd en tot mijn verbazing is Tennis mijn beste onderdeel momenteel. 98,6% te verdedigen bij Australian open. Gaat lastig worden, maar wil toch is dat gouden bekertje achter mijn naam bij de tennis spellen, dus laten wij daar nu maar is voor gaan.
Bij de mannen ben ik wel uit mijn A, B en C keuzes. Twijfel bij de D spelers nog of ik voor spelers ga die grootste kans hebben om 1e 2e rondes te overleven of dat ik voor spelers ga die meeste kans maken in ronde 3, maar lastige 1e ronde wedstrijd hebben.
Bij de vrouwen veel meer moeite met kiezen. Spelers die ik voor de loting helemaal niet overwoog nu plotseling wel in mijn team.
Was ook van plan om Osaka, Williams en Barty te nemen, maar zitten dus allemaal in bovenste helft. Denk dat ik Barty maar thuislaat, omdat ze volgens mij met haar hoofd meer bij de bosbranden is dan met tennis bezig is.
Heb 4 interessante d spelers op het oog bij de vrouwen. Bij de c en b spelers beide zeker van 2 spelers en twijfel nog voor de 3e.

RichardKouwie

Netjes :). Hier ook 98,3 % te verdedigen, me tennis ranking dan ook 55 maar blijft zeer fragiel... gelukkig kan ik leunen op de voetbal scores waar ik 1e sta, nu nog algemeen van de 2e naar de 1e plaats đŸ’¯đŸ˜Š.
Kan het niet laten om Coco Gauff mee te nemen en wellicht als McNally de kwalificaties overleeft ook dat talentje toevoegen.
Bij de mannen gelukje dat Kyrgios in de Mogelijke 4e ronde Nadal al tegenkomt, hoef ik hem niet te kiezen. Dat scheelt weer wat irritatie 😜

Teeg83

Wat een loting zeg alles om moeten gooien de d spelers had ik leuke spelers maar na de loting toch maar niet gedaan nu word het wel moeilijk met de d spelers bij de heren . En c speler kyrgios twijfel ik ook nog over .

Bij de dames zit ik nu met serena plisk en barthy die heb ik net maar omgeruild met osaka maar ja wat is wijsheid 🤗

Pim96

De kwartfinale Osaka - Serena is toch een riskante. Je wil namelijk wel graag de winnaar hiervan. Pliskova staat voor mij wel vast. Daarnaast nog twijfel tussen Barthy, Osaka en Serena.

Ik zit nog beetje met twijfel over Collins. Goed in vorm, maar wel 3de ronde Halep. Halep uit vorm, maar kan ook zomaar weer halve finale halen.

Mannen ben ik wel uit. Goffin VS Rublev wel lastige inderdaad. Ik ga dan voor Rublev gezien zijn vorm.

Maar ja, wat is vorm? Wedstrijden gaan het uitwijzen.

Ab Normaal

Omdat Rublev twee toernooien wint? Heb je gezien wie hij in die twee toernooien verslagen heeft?
Niet ÊÊn speler uit de top 16. Bovendien heeft ie in twee weken al veel wedstrijden moeten spelen.
Goffin heeft gewoon Nadal verslagen.

Pim96

Winnen geeft vertrouwen. Vermoeidheid wellicht, in een flow kan ook.
Rublev won daar dan weer van Evans, waar Goffin dan weer van had verloren tijdens ATP cup.
Mijn gevoel zegt Rublev in plaats van Goffin (wellicht ook omdat hij op grote toernooien vaak teleurstelde als ik hem selecteerde). Kan natuurlijk verschillen per persoon. Blijft altijd een gok

Platje

De keuze voor de goedkope keeper van AZ en Wuytens (samen goed voor 0 punten..), Koopmeiners en Boadu werpt helaas niet zn vruchten af.. Erg knap van Willem II dat ze van Ajax, PSV en AZ hebben gewonnen!

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Ai ai ai! Slechtste ronde TopCoach in jaren, zoniet ooit! Niemand die de nul heeft weten te houden, behalve ÊÊn speler die vervolgens een penalty mist. Helemaal niemand gescoord van mijn team. Een schamele assist van Berghuis is het enige lichtpuntje. Slecht begin van 2020 voor FC Xavi.

Laatst gewijzigd
Teeg83

Zo en zo staat pella in me team wat zijn die d spelers toch alemaal link met die loting 😆đŸ¤Ŗ

Chef83

Ik vind de d spelers ook lastig ik had van te voren milman struff maar die lotingen van ze zijn niet echt gunstig iemand nog een leuke tip?😆🤔🤔

Laatst gewijzigd
danusz1986

Opelka!

danusz1986

Vrouwen teveel twijfel bij de D sppelsters.

Samsonova
Alexandrova
Zhang
Brady
McNally
Pavluchenkova
Rybakina

Jori

Behalve dat Opelka geen eens favoriet is om de eerste ronde door te komen :p
D-mannen wordt gewoon echt een gok of je kiest al iemand waarvan je weet dat 3e ronde echt eindhalte is, wat in dit veld eigenlijk ook al erg aantrekkelijk is.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Jori

Opelka heeft al eens gewonnen van Fognini op hardcourt. Daarbij komt dat deel van het schema mogelijkheden liggen. Berretini, Coric, Pella.

Ab Normaal

Coric al hard er af. Geen lekker begin

danusz1986

Ik was nog bezig met een verandering bij de dames. Wist niet dat om 23.00 de deadline was. Dus heb in mijn dommigheid een dame minder:S Hopelijk verliest Samsonova. Shapo er al uit, maar Opelka gaat lekker.

dazzler2120

Pfoe, tennis is weer begonnen. Toch voor mij wel de grootste loterij van het jaar altijd; ik verdiep me er te weinig in om precies te weten wie wel goed is en wie niet.
Shapovalov en Strycova helaas exit, had erger gekunt.

YungNikopolidis

Apart inderdaad dat de deadline om 23:00 is en niet om 01:00, wanneer de eerste partijen beginnen.

La Primavera

Misschien moet er iemand aanwezig zijn op kantoor om te checken of het sluiten van de inschrijvingen goed verloopt. Kan me voorstellen dat ze dan de deadline even twee uur terughalen.

Laatst gewijzigd
Starlynk

Dit zeiden ze daarover op Twitter:

"Omdat we een deadline om 01:00 uur 's nachts niet handig vinden. De deadline staat dan namelijk officieel op maandag en kan voor onduidelijkheid zorgen voor mensen."

Ik zat zelf met een behoorlijk ziek kind afgelopen weekend, dus nauwelijks tijd om dingen uit te zoeken, maar pakt tot nu toe niet verkeerd uit met tot nu toe alle spelers door en 2 gewonnen D-captains (Pella en Alexandrova). Heb ook een gokje genomen met Sinner als D-speler bij de mannen en dat kan mogelijk ook nog mooi uitpakken (2-0 voor in eerste ronde en Shapovalov er uit geknikkerd voor de 2e ronde). Alhoewel Opelka misschien idd nog wel een beter gokje was geweest. Bij de vrouwen ook McNally genomen als gokje en 6-1 6-4 tegen Stosur is hoopgevend..

Mannen:
A: Djokovic, Nadal, Federer
B: Zverev, Berretini, Bautista
C: Goffin, Rublev, Kyrgios
D: Pella, Hurkacz, Sinner

Vrouwen:
A: Barty, Osaka, Williams
B: Kvitova, Keys, Sabalenka
C: Vondrousova, Muchova, Collins
D: Alexandrova, GÃļrges, McNally

Ab Normaal

Dit is het bij mij geworden.

Heren:
A: Nadal, Djoko, Medvedev
B: Bautista, Dimitrov, Berretini
C: Monfils, Goffin, Coric (exit)
D: Pella, Ruud, Verdasco

Dames:
A: Barty, Serena, Pliskova
B: Keys, Bertens, Mertens
C: Collins, Yastremska, Vondrousova
D: Alexandrova, Rybakina, Zhang

Zhang last minute (22.55 uur) er in gegooid voor GÃļrges, maar daar ben ik momenteel niet blij mee...
Beide captains (Ruud en Rybakina) moeten nog in actie komen.

Phoenix0000

Mannen:
A: Nadal, Djoko, Medvedev
B: Bautista, Berretini, Shopapolev (exit)
C: Auger, Rublev, Anderson
D: Pella, Edmund, Bashilasvili

Vrouwen:
A: Barty, Williams, Pliskova
B: Kvitova, Sabalenka, Kenin
C: Collins, Vondrousova en Muguruza
D: Alexandrova, Pavluychenka, Kudermetova

Vooral C-categorie bij heren wat risico genomen denk ik.
En ik wild in het dameskwart waar geen echte topper inzit ook wat ijzers in het vuur hebben.
Wel extreem naar verdeling gekeken over de kwarten voor het eerst eigenlijk.
Geen idee of het nuttig gaat zijn :-)

Jori

'@ Daan: Opelka verloor recent nog van Fognini en ook in andere wedstrijden was het toch dusver bijzonder vlak. Maar het gelijk staat duidelijk aan jouw kant met al 2 sets voorsprong. Opelka en (dankzij 62 onnodige fouten van Shapovalov) Sinner zijn nu echt mannen die je graag in je team wilt hebben.

Dure misser die Shapovalov, begint ook beetje Kyrgios trekjes te krijgen. CJammer, want team beetje samengesteld dat alles wel 3e ronde moest kunnen halen en daarna kwestie van we zien wel. Captains wel al beiden gewonnen, dus dat kan iig niet meer mis in ronde 1. Enkel Evans niet genomen, omdat 3e ronde djokovic wel echt kansloos is.
Zonde dat McDonald die laat onstnappen na 2 sets voorsprong...

Hier trouwens:
A: Barty, Pliskova, Serena
B: Keys, Sabalenka, Kvitova
C: Vondrousova, Collins, Yastremska
D: Gorges, Rybakina, Alexandrova

A: Djoko, Nadal, Medvedev
B: Berretini (schema), Bautista, Shapovalov...
C: Roeblev, FAA, Anderson
D: Ruud, Pella, Hurkacz

Laatst gewijzigd
1 2 ... 221 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.