Scorito-algemeen

1 2 ... 222 ... 606 607
Sloddies

Sloddies slaan ook een Australisch balletje mee. Alexandrova en Evans (hakjes over de sloot) hebben de eerste captainpunten binnengeslagen. Helaas Shapovalov verloren, die achtte ik kansrijk om in zijn deel punten te scoren. Daar Zverev voor geofferd. Bij de vrouwen B heb ik gekozen voor Anisimova die in ronde 3 Bertens tegenkomt, die helaas voor haar toch vaak in Grand Slams hapert. Succes allen!

Ludi

Hier:
A: Barty, Pliskova, Serena
B: Keys, Bencic,, Kvitova
C: Riske,, Collins, Yastremska
D: Pavleshenkova, Rybakina, Alexandrova

A: Djoko, Nadal, Federer
B: Zverev, Bautista, Wawrinka
C: Rublev, FAA, Goffin
D: Humbert, Pella, Basilashvili

MarvinG

Heb me niet heel erg verdiept in de Australian Open en dus voornamelijk geselecteerd op gevoel. Helaas Shapovalov er al uit. Pella als captain bij de mannen wel al de winst binnen. Pavlyuchenkova is mijn captain bij de dames.

A: Barty, Pliskova, Williams
B: Keys, Bencic, Kvitova
C: Martic, Collins, Gauff
D: Zhang, Garcia, Pavlyuchenkova

A: Djokovic, Nadal, Federer
B: Wawrinka), Bautista, Shapovalov
C: Rublev, Goffin, Raonic
D: Querry, Pella, Verdasco

Laatst gewijzigd
aborah

Was fijn wakker worden vanmorgen met een nog 100% score en beide captains al gespeeld.
Heren:
A: Nadal, Djokovic, Medvedev
B: Bautista, Zverev, Berretini
C: Rublev, Auger, Schwartzman
D: Pella (C), Hurkacz, Edmund

Dames:
A: Barty, Serena, Pliskova
B: Keys, Bencic, Sabalenka
C: Collins, Yastremska, Vondrousova
D: Alexandrova (C), Görges, Pavlyuchenko

Opelka als eerste d speler erin geklikt maar uiteindelijk op laatste moment helaas vervangen door Hurkacz, omdat ik toch te grote gok vond tegen Fognini. Hopelijk komt Pella als winnaar uit dit deel van het schema.
Schwartzman, Edmund, Zverev erin geklikt omdat ze gunstige loting hebben. Hopelijk kunnen ze hun vorm vinden.

A: Osaka na de loting gewisseld voor Pliskova omdat ik in dat deel meer vertrouwen heb in Serena.
B: Bencic ipv Kvitova gekozen, omdat ik in dat kwart van het schema meer kansen zie om verder te komen.
C: Twijfelde tussen Riske (gunstige loting) en Collins die waarschijnlijk al snel Halep tegenkomt. Uiteindelijk durfde ik niet om Collins niet te nemen, omdat ik verwachtte dat veel mensen haar zouden nemen en ze zomaar weer zou kunnen stunten.
D: Zhang en Rybakna ook overwogen, maar uiteindelijk loting doorslag gegeven. Welke spelers makkelijkste loting in eventuele 3e ronde en Zhang vond ik voor 1e ronde te groot risico.

Laatst gewijzigd
Chef83

Mijn team

A nadal djoko medvedev
B bautista shapovalov wawrinka
C goffin rublev monfils
D evans pella hurkacz.

Dames
A serena pliskova barty
B kvitova keys anisimova
C yastremska martic collins
D rybakina alexandrova pavlyuchen....

Helaas shapovalov er uit
Pella cap en kies nog tussen rybakina of pavlyuchen als cap.

Valvuillerdemoz

Mijn team dan ook maar, voor als iemand daar in is geïnteresseerd:

Heren:
A: Djokovic, Federer, Nadal
B: Berrettini, Shapovalov, Zverev, A.
C: Goffin, Rublev, Schwartzman
D: Basiilashvili, Evans, Fritz,

Dames:
A: Barty, Osaka, Williams, S.
B: Bencic, Keys, Kvitova
C: Martic, Muguruzza, Wosniacki,
D: Alexandrova, Pavlyuchenkova, Rybakina

Na de eerste nacht nog maar één uitvaller, dat valt mee. Maar het is wel weer Shapovalov,. Die stelt toch wel vaak teleur inmiddels. Captain Evans met de hakken over de sloot, dat is dan weer een meevaller. Nou ja, we gaan het zien verder.

Ik wens mijn team en ook de andere teams veel succes!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Wat een comeback van Fognini zeg.

raymankapeens

Komt door die delay denk ik. Dat beinvloed echt wel uitkomsten. Irritant

Platje

Edmund ook van 5-2 voor in de eerste set naar 3-0 in sets verloren.. kans is natuurlijk aanwezig dat hij sowieso verloren had maar het beïnvloed zeker de wedstrijd

Jori

Die Canadese tieners zijn al net zo saboterend in mijn poule als de Russen in de verkiezingscampagne...
Hurkacz doet gelukkig wel een "Evansje" en wint in 5 sets.

Verder kijkende na de uitslagen na de onderbreking, kom ik tot de conclusie dat dit echt een topconcept is. Brak vakkundig het moment van de gevreesde D-spelers af. Enkel jammer dat Shapovalov en FAA niet van deze verboden vrucht mochten proeven.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@ Jori
Die heb ik allebei niet, dus daar ben ik juist heel blij mee.
Ik ben enkel nog Coric kwijt. Bij de dames voorlopig zelfs nog een 100% score.

Niels22

FAA mag naar de no-go lijst wat mij betreft.

Voorlopig alles door, behalve dus FAA, jokers moeten nog spelen.

Jasperdewaal11

Hier Teampie:

A: Nadal, Djokovic, Medvedev
B: Bautista, Khachanov, Berretini
C: Rublev, Auger (out), Schwartzman
D: Pella (C), Hurkacz, Basilashvili

Dames:
A: Barty, Williams, Pliskova
B: Keys, Bencic, Kvitova
C: Collins, Yastremska, Vondrousova
D: Rybakina (C), Strycova (out :( ), Pavlyuchenko

Gelukkig 2 captains al door.

dazzler2120

Hier hetvolgende team;
Heren:
A: Nadal, Djokovic en Federer
B: Berrettini, Bautista en Shapovalov (Out...)
C: Goffin, Rublev en Auger (Out...)
D: Pella, Basilashvili en Hurkacz (C)

Vrouwen:
A: Barty, Osaka, S. Williams
B: Bertens, Sabalenka en Keys
C: Martic, Collins en Sharapova (out)
D: Pavlyuchenko, Strycova (out) en Alexandrova (c)

Belangrijkste, beide captains zijn door.

Ab Normaal

Captain Ruud heeft het zwaar...

hartstikkebedankt

Vondrousova op de valreep van de eerste ronde out, dat valt wel tegen. Uiteindelijk hiervoor gegaan:

Nadal, Djokovic, Medvedev
Bautista, Dimitrov, Shapovalov (out)
Goffin, Rublev, Kyrgios
Pella, Basilashvili, Fritz

Barty, Williams, Pliskova
Kvitova, Keys, Anisimova (out)
Collins, Muchova, Vondrousova (out)
Alexandrova, Rybakina, Pavlyuchenkova

Ab Normaal

Bah. Captain Ruud op de valreep er uit in de tiebreak 5e set.
Een vervelend einde van een behoorlijke eerste ronde.

Fietsbel

Je neemt flink risico als je ook de keuze hebt uit Pella bijvoorbeeld.

Jori

8 spelers hebben toch besloten dat ze toe waren aan vakantie... Vooral opvallend dat de jonge garde/next gen het bijzonder moeilijk heeft. Ruud, FAA, Sinner, Kecmanovic, Berretini, FAA, Shapovalov, Hurkacz etc.
Zeker onder de omstandigheden hadden zij door fitheid toch meer moeten kunnen brengen.

Enige wat nog beetje helpt zijn de winnende captains. Volgende ronde hopen dat die reeks nog blijft voortgaan, Pella en Görges zijn de beste keuzes daar vooraf, vooral door gebrek aan alternatieven....

Laatst gewijzigd
Wienk33

Met de volgende ronde van topcoach hou ik gewoon 4,5 milj budget over, nu Ziyech geblesseerd is..

Stanro

Ik heb voor aankomende ronde gewoon wat namen aangeklikt waarvan ik veel punten verwacht dit weekend (vooral Vitesse en Willem II). Ik hou 17 miljoen over.

Keshi

De plaatsingslijst wordt gewoon gevolgd, zo is een tennis toernooi wel oorverdovend saai. Maar iedereen moet nu wel met de billen bloot, een gok met je c of d captain tegen een sterke tegenstander of het op save spelen met een a of b captain. Spelletjeswinnaars vs scorito index tijgers :-)

Starlynk

Voor de Scorito Index is het momenteel ook nog slimmer om een gok op een C of D captain te doen hoor ;-)

Platje

Als jij Monfils/Querrey en Wozniacki hebt is dat geen hele moeilijke keuze

hartstikkebedankt

Toch een foutje gemaakt bij het vrouwenschema waardoor al mijn speelsters nu zowat tegen elkaar spelen.. Gokken op Alexandrova zou misschien nog kunnen maar de andere C zijn er al uit en D durf ik niet aan.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 222 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.