Scorito-algemeen

1 2 ... 225 ... 606 607
kevinraar

ik heb in mij team wijnadal eruit gedaan voor svenson en heb pavlidis er uit gedaan voor Ndayishimiye en heb promes eruit gedaan voor tadic

danusz1986

'@Roy

Ik heb ook Ziyech, Tadic en vd Beek en twijfel nog tussen Dest en Schuurs. Ik denk dat Veltman er wel even uit ligt. Ook nog Wijndal, Bizot, Svensson en Boadu. Van de Feyenoorders Ozyakup en Berghuis en momenteel Sinisterra (Kan ook nog Ndayisime) waarmee ik Sportslede omhoog kan krikken.

Peli

Veltman schijnt idd vrij langdurig geblesseerd te zijn, dan is Schuurs (of Alvarez) zijn logische vervanger.
Maar Mazraoui heedt zo weinig laten zien op de backpositie, dat ik in Dest een zekerheidje voor de basis zie. Die ook nog eens assists en afentoe een goaltje mee gaat pakken.
Heb er verder maar 2 van AZ (Wijndal+Boadu), omdat ik hun middenvelders te weinig punten zie pakken, geen 2 spelers van dezelfde club in verdediging of aanval wil en ik gekozen heb voor 2 niet al te hoog geprijsde keepers (Bizot valt dan af met z'n 4 milj).

kevinraar

dit is nu mij team

keepers
drommel
bizot

verdeigers
dumfries
tagliafico
wuytens
heerkens
verhaegh

middevelders
van der beek
ihattaren
koopmeinders
kongolo
harroui
selahi

aanvallers
berghuis
boadu
tadic
Ndayishimiye
bakari

Phoenix0000

Zijn er hier nog mensen die voor een variant zonder Tadic gaan?
Hij is de best scorende speler in het spel, maar de spelers eronder kosten 60% van wat hij kost en halen 80% van de punten die hij haalt.

Daarnaast vraag ik me ook af wat gezien het score-potentieel per linie de meest optimale opstelling is.
Ik neig naar 4-3-3. Er zijn namelijk een aantal goed scorende verdedigers (goals en assists), op het middenveld is het redelijk dun gezaaid terwijl er wel een aantal spitsen is bij de subtop die toch lekker aan het scoren zijn.

Benieuwd naar jullie ideeën

Peli

'@kevin: Je hebt in elke linie een speler staan die wissel zit bij zijn club, op de keepers na. Ik zou je selectie nog maar eens overwegen. Mede ook omdat je er nogal wat van Twente in hebt staan. Als je een aantal goedkopere spelers kiest zou ik dat over meer dan 1 club spreiden. Tenzij je ervan overtuigd bent dat Twente 23 fantastische laatste wedstrijden gaat spelen, met zowel Verhaegh als Selahi in hun vaste basisopstelling (kleine kans)

@phoenix: Tot Promes wegviel had ik ook een variant zonder Tadic 😑 Dus Tadic is meer een backup plan.
En ik hou eigenlijk nooit vast aan een vaste formatie. Afhankelijk van de wedstrijden bepaal ik of ik 433, 343, 442 of 452 speel. Kan zomaar elke week anders zijn.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Die spelers zijn voor op de tribune

Niels22

Veltman zien we dit seizoen niet meer terug, Dest zou zo maar weer eens met het drukke programma (komende weken ook steeds doordeweeks) in de roulatie terecht kunnen komen. Hou het zelf maar bij zekerheidjes Tagliafico (met verder Ziyech, vd Beek en Tadic van Ajax).

Zit zelf vooral nog met mijn laatste verdediger, AZ is zo dominant in het houden van de nul, maar zoals iemand al eerder opmerkte; twee van één club in de verdediging is erg groot risico

Peli

Je zet me aan het denken en twijfelen, Niels.
En maar goed ook. Schuurs is inderdaad qua speeltijd meer een zekerheidje dan Dest, voor de rest van het seizoen.
Had zelf liever ook Tagliafico gekozen, maar die 2 miljoen extra kon ik goed in de aanval en op het middenveld gebruiken.
De blessure van Promes heeft voor veel mensen denk ik roet in het spreekwoordelijke eten gegooid.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ah, het zand strooien is begonnen!

Chef83

Veltman lang eruit? Weekje rust las ik dus 1 wedstrijd mist hij.ik denk juist dat dest meer zou spelen .

Peli

Veltman weekje rust "en daarna gaan we verder onderzoeken", aldus technische staf Ajax.
Kan zomaar weken worden.
Maar maakt niks meer uit, heb mijn beslissing al genomen: Dest.

danusz1986

'@Roy

Ik verwacht ook dat Veltman voorlopig eruit ligt. Zeker omdat er eerst ook gedacht werd aan een kruisbandblessure. Er zit waarschijnlijk nog te veel vocht in om een diagnose te maken. Vandaar die week. Ik heb ook gekozen voor Dest aangezien, ze misschien ook wel Alvarez (niet waarschijnlijk) laten opdraven in de verdediging.

Enige waar ik nog over twijfel is:

Obispo/Darfalou
Bijen/Ndaysimiye

Peli

'@daan: Lastig in te schatten wie je het beste kunt nemen, aangezien ik je overige verdedigers en aanvallers niet weet.
Heb je al allemaal dure jongens in je verdediging, dan kun je rustig voor Bijen kiezen (speelt altijd bij Twente).
Heb je al 1 of meer relatief goedkope jongens achterin, dan zou ik voor Obispo gaan (alsnog geen hele dure keus, houdt vaak de nul en pakt weinig kaarten)

Phoenix0000

Die Emanuelson, mag die weer lekker op bankje gaan zitten vanaf volgende week?
Doet het toch aardig nu hij weer speelt.

Wienk33

'@daan

Ik zou in dat geval voor de eerste optie gaan. Neem aan dat het om wissel/tribune spelers gaat, die gebruik je vaker in de verdediging dan in de aanval i.v.m. kans op minpunten. Dan geeft Obispo meer zekerheid.

Wienk33

'@phoenix

Die kans is er wel denk ik. Enige zekerheidje op het middenveld van Utrecht is Gustafson in mijn ogen.

Peli

Denk dat Emanuelson aankomend weekend wel weer zal beginnen, veel meer opties heeft Vd Brom op dit moment niet.
Maar denk dat hij weer lekker mag gaan banken zodra Maher, Ramselaar en Van Overeem weer allemaal volledig fit zijn.

danusz1986

'@Roy

Heb Dest, Wijndal, Svensson en Dumfries in de verdediging. Dus Bijen kan prima zijn. Ik kan alleen die Ndayishime niet inschatten. Die is een beetje stil te komen staan. Had wel verwacht dat hij wel een assist zou geven tegen PEC of Heracles thuis, maar dat viel tegen. En Willem II scoort ook niet zoveel. Redan was ook nog een leuke optie geweest, maar die is net 250.000 te duur en Groningen scoort nog minder.

Peli

2 van dezelfde club in je verdediging, zou mijn keuze niet zijn.
Maar inderdaad, met al 4 goede verdedigers in je team kan er rustig een wat goedkopere zekere basisklant bij. En dat is Bijen (heb zelf Araujo van Emmen gekozen, scheelt toch weer 250k ☺)

Laatst gewijzigd
Platje

Ik zie het probleem van 2 verdedigers van hetzelfde team niet. Als die de meeste keren de 0 houden, logische keuze toch? Iedereen heeft waarschijnlijk ook een keeper en een verdediger van hetzelfde team, komt op hetzelfde neer toch?

Peli

Ik zie dat probleem wel. Heb om dezelfde reden ook geen enkele keeper van dezelfde teams als mijn 5 verdedigers.
Risico-spreiding.
Maar ieder zijn eigen tactiek, dat is toch juist het mooie van dit spel.

Platje

Ja ik ga niet voor risicospreiding inderdaad, ik ga voor vaakst de 0 omdat dat het meeste oplevert. Maar ieder zo zijn eigen tactiek inderdaad

Laatst gewijzigd
Chef83

Geertruida ook zo 1 maar ja blijft hij basis of zou dick karsdorp er weer in gooien 😄

Kaassoufflé

Wat heeft iedereen met Ndayisimiye? Zo bijzonder veel punten heeft hij niet behaald.. Genoeg alternatieven

1 2 ... 225 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.